להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

טיפים חדשים לאריזת דירה שלא תמצאו באף מקום

אריזת דירה למעבר

את המדריך הבא בחרנו להתחיל בנתון מדהים שהבנתנו יכולה לסייע לכם לעבור באופן הרבה יותר יעיל.

זה לא סוד שבהובלת דירה או משרד, המחשבה העיקרית שמטרידה את מרבית האנשים היא באיזו חברת הובלה לבחור.

לאור המשקל הגבוהה והחשיבות של בחירת מובילים מומלצים, אפשר גם להבין מדוע העניין נמצא בראש סדר העדיפויות. מה שפחות מובן הוא מדוע אנשים רבים אינם מייחסים לאריזה את הכבוד והזמן הדרושים.

אם ננסה לחשוב על הזמן שנדרש על מנת לבצע כל חלק במעבר, מהר מאוד נגלה שהובלה אורכת בסך הכל כמה שעות לכל היותר בעוד שאריזת הדירה יכולה לארוך ימים ושבועות וזה עוד לפני שבכלל דיברנו על הפריקה והסידור של החפצים בבית החדש.

לאור ניסיוננו בשני התחומים, אנו יכולים לומר בוודאות שמעבר מוצלח מורכב מתשומת לב והקדשת הזמן המתבקש לשני התהליכים, שהרי בסופו של יום, אם אחד משני החלקים הכל כך חשובים הללו לא יתבצע באופן הנכון, המעבר כולו עשוי להיפגע.

אנו ממליצים לעיין במדריכים שפרסמנו ושעוסקים בהרחבה בבחירת חברה מומלצת להובלת דירה.

בנוסף, תוכלו למצוא בבלוג שלנו עשרות טיפים לאריזה מוצלחת ובחירה של חומרי אריזה למעבר דירה שיעשו לכם סדר.

כמו בדברים רבים אחרים, גם בתחום האריזה של הדירה למעבר נוספו בתקופה האחרונה טיפים שכדאי להכיר ושיכולים להקל עליכם את התהליך ואף לחסוך כסף.

לפני שמתחילים, בואו ונזכיר תחילה שלושה עקרונות לאריזה מוצלחת של דירה:

עיקרון ראשון: הקדישו מספיק זמן לאריזת הדירה כך שיהיה לכם מספיק זמן להתארגן באופן הראוי ולארוז באופן מסודר ובטוח. בדרך כלל מומלץ להתחיל בהכנות כחודש לפני המעבר אם כי העניין תלוי בגודל הדירה ומספר הנפשות.

עיקרון שני: התחילו בסידור ופינוי של הדירה כך שתוכלו לעשות סדר, לארוז פחות ולעתים אף לחסוך בהובלה.

עקרון שלישי: הזמינו קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה נוספים לפי הצורך מבעוד מועד כשכלל האצבע מורה על 10 קרטונים לכל חדר שצריך לארוז.

שימוש במגבות, סדינים ושמיכות

כל אריזה צריכה להיות מלווה בריפוד הקרטונים באופן שימנע תזוזה של חפצים בתוך הארגז מצד אחד ושיגן על הפריטים מצד שני.

בדרך כלל משיגים את המטרה על ידי קיפול של ניירות אריזה או פריסה שלהם באופן שמגן על הפריטים בתוך הארגז.

מי שרוצה לחסוך מקום ונייר, יכול להיעזר במגבות, מצעים ושמיכות נקיים כדי להשיג את אותה מטרה ולחסוך בחומרי אריזה.

אריזת בגדים תלויים עם ניילון

בכל ארון יש חלק שנועד לתליית בגדים שרבים מתקשים לארוז אותם באופן בטוח ומהיר.

כפי שהזכרנו במדריכים אחרים באתר, ניתן להיעזר בניילון נצמד ולגלגל אותו על הבגדים התלויים (מספר סיבובים) עד שלבסוף נוצרת חבילה שניתן להוביל כמו שהיא (מומלץ לגלגל ניילון נצמד בנדיבות גם לאחר ההורדה של הבגדים מהמתלה) או להכניס אותה לתוך קרטון מתאים.

שיטה נוספת היא להיעזר בשקיות גדולות ופשוט להשחיל אותן אל קבוצת בגדים שתלויים בארון, לסגור ופשוט להוביל.

מעבר דירה בדרך הנכונה

היעזרו בקופסאות ותיקים שיש בבית

אם יש לכם קופסאות אחסון וארגזים, תוכלו להיעזר בהם במקום קרטונים. דוגמה טובה לכך הוא סל הכביסה שיכול להכיל לא מעט חפצים. בנוסף, מומלץ להיעזר במזוודות ותיקים.

סרט הדבקה צבעוני

אנו מוכרים סרטי הדבקה צבעוניים ולא בכדי. מדובר בפריט שיכול לעשות לכם הרבה סדר, במיוחד בסידור של הדירה החדשה לאחר ההובלה.

כפי שניתן לראות בסרט המצורף, הרעיון הוא לשייך צבע לכל חדר או אזור בדירה החדשה כך שברגע שהמובילים פורקים את התכולה, הם ידעו בדיוק לאן שייך כל ארגז וכל שלוחן (או חלקי רהיטים שפורקו).

דרך נוספת להשיג את המטרה ולחסוך בעלויות היא לכתוב על גבי הקרטונים את התכולה והשיוך לחדר הרצוי אך אם יש לכם רהיטים רבים, השיטה יכולה להתברר כפתרון חלקי בלבד.

שימו בשקיות כדי לארוז בקבוקים

אחד הסיוטים הכי גדולים הוא לגלות שבקבוק השמפו או האיפור, נפתחו תוך כדי ההובלה וגרמו ללכלוך בכל תכולת הארגז.

לכן מומלץ לנקוט בשני צעדים. הראשון הוא לארוז כל בקבוק או קבוצת בקבוקים בתוך שקית אחת או שתיים, והשני הוא לרכז את כל השקיות עם בקבוקי הנוזלים בתוך ארגז אחד או יותר, הרחק משאר החפצים שארזתם.

יצירת ידיות בקרטונים

קיימים קרטונים עם או בלי פתחים לאחיזה. כשמדובר בקרטונים קטנים, אין לעניין משמעות רבה אך אם תרצו להקל על עצמכם את הסידור וההכנה של הדירה להובלה, תוכלו לחרוץ פתחים בצידי הקרטונים בעזרת סכין יפנית וליצור פתחים נוחים לאחיזה.

צילום החלקים בדירה הקיימת

רוצים לסדר את המזנון ממש כמו בדירה הישנה וחוששים שתשכחו את הסדר הנכון? צלמו את כל החלקים בדירה שתרצו לסדר באופן זהה (כולל מדפים, ארונות וכיוצא בזה) בעזרת הטלפון הנייד, כך שתוכלו להציץ ולבדוק איפה צריך להיות כל דבר.

טכניקת הצילום מומלצת במקרים נוספים כמו בפירוק והרכבת רהיטים או כדי לחבר כבלים שנאלצתם לנתק ממכשירי חשמל ואלקטרוניקה וכשאתם חוששים שמא לא תזכרו כיצד ואיפה לחברם בחזרה.

איסוף ברגים וחלקים

אחת הפעולות הנפוצות בכל מעבר דירה הוא פירוק והרכבה של רהיטים כמו ארונות, חדרי שינה וכיוצא בזה.

הבעיה מתחילה כשרוצים להרכיב את הכל בחזרה ולא תמיד זוכרים איפה הברגים ולאן מתחבר כל בורג.

הפתרון הוא לקבץ את הברגים והמחברים של כל רהיט באופן נפרד בתוך שקית שתודבק עם מסקינטייפ אל הרהיט הרלוונטי.

אפשר גם לרשום את התכולה והשיוך של השקית, על גבי מדבקה, ולרכז את כל השקיות עם המדבקות בתוך תיק נפרד כך שלא ילכו לאיבוד וכדי שתוכלו להרכיב את הרהיטים במהירות.

הרכבת רהיטים

איסוף כבלים

בדומה לאיסוף הברגים, יש מכשירי חשמל ואלקטרוניקה עם כבלים רבים (לדוגמה מחשב).

כדי לשמור על סדר, אפשר להכניס את הכבלים של כל מכשיר לשקית נפרדת ולכתוב את תכולתה על גבי מדבקה.

שקיות וואקום – לרכוש או להכין בעצמכם

שקיות וואקום הם פתרון טוב כשרוצים לצמצם את נפח הבד שאורזים. על פי הפרסומים השונים, שימוש בשקיות וואקום, יכול לצמצם את הנפח של הפריטים בעד 75%.

דרך ראשונה להשיג שקיות וואקום היא לרכוש כאלה באתר 'בסטבוקס'.

דרך נוספת היא להכין שקית וואקום בעצמכם על ידי שימוש בשקיות חזקות ושאיבה של האוויר שבתוכן וסגירה מהירה שלהם. שימו לב שאם אתם שואבים אוויר משקית רגילה, יש להצמיד את פתח השואב לבגדים ולא לשקית שעלולה לסתום אותו.

מה לא כדאי לעשות?

הימנעו משימוש בניירות עיתון כדי לארוז כלי מטבח מהסיבה הפשוטה שהם יכולים ללכלך ולהשאיר כתמים שחורים על גבי חפצים שהם באים איתם במגע.

רכשו קרטונים זולים ואל תסתפקו בקרטונים לא מתאימים שליקטתם, למעט מקרים של אריזת דירה קטנה ובהינתן מצב שיש לכם מהיכן להשיג קרטונים נקיים בגודל והחוזק המתאימים.

משפטי סיום

אם תשימו לב, המכנה המשותף לכל פעולות האריזה שאנחנו מלמדים, הוא לשמור על סדר ויעילות שהרי בסופו של דבר באופן הזה תוכלו להימנע מנזקים ובזבוז של זמן.

אנו בטוחים שאם תיערכו למעבר הדירה בהקדם, תארגנו את חומרי האריזה הנחוצים למעבר, תזמינו חברת הובלה מומלצת ותארזו בתשומת לב לפי הטיפים והרעיונות שסקרנו, תוכלו לעבור לדירה החדשה באופן מוצלח, לסדר אותה באופן יעיל ולחזור לשגרה בדירה החדשה במהירות האפשרית.

עשוי לעניין אתכם

אריזה למעבר דירה

7 טיפים שימושיים לאריזת דירה למעבר

עוברים דירה? שיהיה במזל! עכשיו למעשה מתחילה כל העבודה. לארוז, למצוא חברת הובלה טובה, לעדכן כתובת מגורים ועוד פעולות כאלה ואחרות שאני באופן אישי לא

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים