להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

טיפים לשימוש בשקיות ניילון לאריזה שישדרגו לכם את המעבר

שקיות ניילון לאריזה

ניילונים ושקיות הם מחומרי האריזה החשובים ביותר בכל אריזה למעבר דירה. מחירם הזול באופן יחסי לחומרי אריזה אחרים, הרבגוניות, השימושיות והפשטות, הופכים את השקיות לפריט חובה בכל אריזת דירה. יחד עם זאת כדי למצות את מלוא הפוטנציאל, חשוב להבין כיצד להשתמש בשקיות השונות באופן הנכון.

לפניכם הסבר על השימוש בשקיות לאריזה ועל הדרכים השונות שתוכלו להשתמש בהן כדי לארוז את הבית למעבר באופן הרבה יותר מהיר, יעיל, בטוח וזול.

כדאי לדעת! ב״בסטבוקס״ מוכרים שקיות ניילון גדולות לאריזה. השקיות עשויות מחומרים חזקים ועמידים שהופכים את השקיות לחזקות ונוחות במיוחד באריזת חפצים שונים. השקיות לאריזה נמכרות בחבילות חסכוניות וניתן לאסוף אותן מאחד הסניפים או להזמין באתר ולקבלן עם שליח.

מהן שקיות ניילון לאריזה

שקיות ניילון גדולות לאריזה הן אחד הפריטים הכי חשובים ועדיין הן גם מפריטי האריזה הכי לא מוערכים. שקיות ניילון גדולות יכולות לחסוך לכם הרבה זמן וכסף מפני שבמקרים רבים הן יכולות להחליף קרטונים למעבר דירה שערכם הכספי גבוה יותר ושהאריזה בהם איטית באופן יחסי.

בניגוד לשקיות המוכרות לנו שנמצאות בשימוש יומיומי, שקיות ניילון לאריזה שונות בשני מאפיינים מרכזיים שהופכים אותן למעולות באריזת חפצים. ראשית הן הרבה יותר גדולות ממרבית השקיות שאתם מכירים כך שניתן להכניס לתוכן חפצים רבים. שנית שקיות ניילון לאריזה גם הרבה יותר חזקות ולכן הן לא נקרעות בקלות כמו שקיות אחרות. שני המאפיינים האלה הופכים את השקיות לשימושיות במיוחד לאריזת חפצים במעבר דירה.

שקיות ניילון שקופות לאריזה

היתרונות של שקיות ניילון לאריזה

לשקיות ניילון יתרונות רבים על פני חומרי אריזה אחרים.

  1. מחיר – היתרון הראשון של שקיות ניילון לאריזה הוא המחיר הזול שלהן. לדוגמה, חבילה שמכילה 10 שקיות ניילון גדולות לאריזה עולות 25 ש״ח (מומלץ לבדוק את המחיר העדכני בדף המוצר) בעוד ש-10 קרטונים בנפח דומה יכולים לעלות 40 שקלים ויותר. שימוש נרחב יותר בשקיות יכול לחסוך לכם כסף גם במחיר המוצר ולעתים גם בעלויות השילוח.
  2. הגנה מפני מים – שקיות ניילון אטומות למים ולכן הן שומרות על החפצים במזג אוויר סוער.
  3. חוזק – השקיות לאריזה עבות וחזקות ולכן ניתן להעמיס בתוכן חפצים רבים מבלי לחשוש שהשקית תיקרע.
  4. חיסכון במקום – השקיות חסכוניות במקום גם כשהן ריקות וגם כשהן מלאות.
  5. שקיות ניילון שקופות – ניתן לרכוש שקיות ניילון שקופות שיאפשרו לכם לראות מה יש בכל שקית גם מבלי לפתוח אותה.
  6. אריזה מהירה – האריזה בשקיות ניילון מהירה במיוחד ויכולה לחסוך לכם זמן יקר.
  7. נוח להובלה – שקיות ניילון מאוד נוחות להובלה ושינוע.
  8. רבגוני – שקיות ניילון יהיו מצויינות לאריזת חפצים מסוגים שונים ובכלל זה בגדים, מצעים, נעליים, תיקים, צעצועים ועוד.

טיפים לשימוש בשקיות ניילון לאריזה

אין ספק ששקיות ניילון לאריזה הן פריט חשוב בכל מעבר דירה אך כדי להפיק ממנו את המקסימום, צריך לארוז באופן הנכון. לפניכם מספר טיפים לשימוש נכון בשקיות ניילון שיסייעו לכם להשתמש בהן באופן הטוב ביותר.

אל תארזו בניילונים פריטים שבירים או כבדים

אף על פי שהשקיות לאריזה חזקות למדי, לא מומלץ להשתמש בהן כדי לארוז חפצים שבירים או כבדים מפני שהן עלולות להיקרע. כמו כן צריך לזכור שהקיבולת שלהן גדולה כך שניתן להיסחף ולארוז פריטים רבים שמשקלם הכולל יהיה קשה לנשיאה.

ארזו חפצים דומים

כדאי לארוז חפצים מסוגים דומים ולא לערבב בין סוגי חפצים שונים מפני שכך ניתן יהיה לסדר את החפצים בקלות בזמן הפריקה. לדוגמה, ניתן להקצות שקיות לאריזת נעליים, שקיות אחרות לאריזת בגדים או מצעים וכיוצא בזה.

לא לערבב בין תכולת חדרים שונים

לא משנה אם אורזים חפצים בשקיות או בקרטונים, כדאי להימנע מערבוב של חפצים מחדרים שונים בתוך אותה שקית מחשש לקושי בסידור והארגון של הפריטים בזמן הפריקה.

הימנעו מאריזת יתר

אריזת יתר עלולה להקשות על הנשיאה של השקיות ולהוביל לקריעה שלהן ולכן חשוב להימנע מאריזת יתר של חפצים.

ניתן להשתמש בשקיות כפולות

יש לכם פריטים מעט כבדים או שדחסתם חפצים רבים לתוך השקית ואתם חוששים שהשקית עלולה להיקרע? באפשרותכם להשתמש בשקיות כפולות. הכניסו את השקית עם החפצים לתוך שקית נוספת ותקבלו אריזה חזקה במיוחד.

בשקיות אטומות כדאי להשתמש במדבקות לתיוג

שקיות ניילון גדולות לרוב יהיו אטומות ולכן מומלץ להדביק עליהן מדבקות שמציינות את הפריטים שנמצאים בתוך השקית.

אל תארזו חפצים חדים בשקיות

חפצים חדים עלולים לקרוע את השקית ואפילו אם מדובר בפריטים בעלי משקל קל, חשוב לנקוט במשנה זהירות ולארוז את החפצים החדים בקרטונים או לעטוף אותם בנייר אריזה ורק אז להכניסם לשקית.

השתמשו במסקינטייפ לחיזוק השקיות ולסגירה

מסקינטייפ מוכר לנו בזכות היכולת שלו לסגור ולאטום קרטונים אך הוא יכול להיות שימושי גם בחיזוק וסגירת שקיות ניילון לאריזה.

אריזת בגדים תלויים

שקיות ניילון יכולות לחסוך לכם הרבה עבודה באריזת בגדים תלויים. פשוט הכניסו את השקית מתחת לבגדים בעודם תלויים על הקולבים, סגרו אותה והורידו את הקולבים מהמתלה. לאחר ההובלה תוכלו לתלות את הבגדים במקום החדש ולהוציא אותם מהשקית.

הוציאו את האוויר מהשקיות

מומלץ להוציא את האוויר מהשקיות כדי לחסוך במקום בדירה ובמשאית של המובילים.

השאירו מספר שקיות לסיום האריזה

לא משנה כמה האריזה של הדירה שלכם מסודרת, כמעט תמיד ישארו פריטים שלא הכנסתם לקרטונים. מומלץ להכין מספר שקיות לאריזה מהירה של כל אותם פריטים שלא נמצא להם מקום אחר.

בסיכומו של דבר, שימוש בשקיות ניילון לאריזה יכול להוזיל את המחיר של חומרי האריזה למעבר ושימוש נכון בשקיות יסייע לכם לארוז באופן הרבה יותר מהיר ויעיל. עקבו אחר הטיפים ותוכלו להפיק מהשקיות את המירב.

עשוי לעניין אתכם

אריזת דירה למעבר

קרטונים למעבר דירה בחולון

מחפשים קרטונים למעבר דירה בחולון ולא בטוחים מהיכן להשיג? לנו יש את כל הפתרונות המושלמים בעבורכם, והכל במחירים הכי משתלמים. מגוון ארגזים, חומרי אריזה וקרטונים

קרטון לאחסון בגדים עם קולב

פתרונות אריזה חכמים למעבר דירה

כשעוברים דירה, פתרונות אריזה כבר מזמן לא מסתכמים רק בקרטונים להעברת דירה. במדריך שלפניכם, סקרנו פתרונות מעניינים לאריזת דירה והתייחסנו לשינויים במהלך השנים. על השינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים ברכישת קרטונים ומוצרי אריזה שונים, יתרונות, חסרונות וחידושים אחרונים בתחום.

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים