להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

איך לארוז בגדים למעבר דירה

אריזת בגדים

מעבר דירה הוא תהליך תובעני שיכול לארוך זמן ולצרוך אנרגיה רבה. יחד עם זאת במידה שתיערכו למעבר באופן הנכון, תוכלו להפחית מהלחץ הנלווה באופן ניכר ולצמצם את הזמן שנדרש לכך. אחת הדרכים המרכזיות לעשות את זה הוא להתמקד באריזה יעילה של החפצים בדירה. הסיבה לכך היא שאריזת דירה היא המשימה הכי ארוכה ומורכבת בכל המעבר ואם תוכלו לייעל אותה, התוצאה תהיה מעבר הרבה יותר נוח. בין המדריכים שלנו תוכלו למצוא המון טיפים לאריזת דירה שאנו ממליצים לקרוא אך במדריך הבא אנו מעוניינים להתייחס לאחת השאלות שעולה פעמים רבות – איך אורזים בגדים למעבר דירה.

צוות ״בסטבוקס״ סוקר בפניכם את הטיפים שלא רק יסייעו לארוז את הבגדים באופן מסודר, אלא גם לפרוק ולסדר אותם בדירה החדשה במהירות.

באתר ״בסטבוקס״ תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז בגדים באופן מוצלח, והכל במחירים נוחים ועם אפשרות לאיסוף עצמי או משלוח עד הבית. כמו כן צוות היועצים שלנו זמין לכל שאלה.

מיון הבגדים – מה צריך ומה לא

מעבר דירה הוא הזדמנות מצוינת לסדר את הארון. עברו על הבגדים שלכם והחליטו מה אתם רוצים לשמור, לתרום או למכור. זה יהפוך את האריזה לקלה יותר, יפנה מקום בארונות ויחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך.

כמה בגדים יש לכם לארוז?

לפני שאתם מתחילים לארוז, עליכם להבין מה הכמות של הבגדים שצריך לארוז. פעולה זו תסייע לכם לקבל מושג כמה קרטונים ושקיות צריך ואיזה סוג של ציוד אריזה כדאי לקנות.

בחרו את חומרי האריזה המתאימים

אריזת בגדים יכולה להתבצע עם מגוון חומרי אריזה ומעבר לקרטונים למעבר דירה המוכרים לכולם, מומלץ לעשות שימוש בחומרי אריזה פחות מוכרים ובכלל זה קרטון לאריזת בגדים תלויים. אפשרות מומלצת אחרת היא להיעזר בניילון נצמד שיכול לחסוך בעלויות של חומרי האריזה ולקצר את הזמן שנדרש כדי לארוז בגדים. לדוגמה, ניתן ללפף ניילון נצמד על בגדים תלויים ולאחר מכן להכניס הכל לשקית או קרטון מתאים וכשתפרקו את הבגדים ותתחילו לסדר אותם, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לתלות את הבגדים בחזרה ולהסיר את הניילון הנצמד.

קרטון לאריזת בגדים
קרטון לאחסון בגדים עם קולב

בנוסף, ניתן גם להשתמש בשקיות אשפה גדולות או שקיות וואקום כדי לארוז פריטי לבוש באופן שיחסוך לכם מקום וחומרי אריזה.

חשוב לציין שאם אתם אורזים בגדים לתוך קרטונים, כדאי לעשות שימוש בקרטון חד גלי זול וגדול. קרטון זה מעולה לפריטים לא שבירים בעלי משקל נמוך כשהדוגמה הטובה ביותר היא אריזת בגדים. באתר ״בסטבוקס״ תמצוא קרטונים מסוגים שונים לרבות כאלה שמתאימים לאריזת בגדים ושהמחיר שלהם זול יותר ביחס לקרטוני מובילים סטנדרטיים.

לארוז את הבגדים באופן מסודר

אחת הבעיות המוכרות עם אריזת בגדים היא שרבים נוהגים לערבב בגדים שונים בארגזים זהים תוך כדי האריזה. אנו ממליצים להימנע מאריזת בגדים שונים באותם קרטונים. ארזו את הבגדים לפי סוגים ועונות השנה. לדוגמה, תוכלו להפריד בין בגדי הקיץ והחורף ולארוז אותם בקרטונים נפרדים. כמו כן כדאי להפריד את הבגדים שאתם נוהגים לתלות על קולבים ואת הבגדים שמשמשים לאירועים מיוחדים. האריזה הזאת תאפשר לכם לפרוק ולארגן את הבגדים באופן הרבה יותר מהיר כשתגיעו לביתכם החדש. כמובן שניתן לארגן את הבגדים שאורזים בכל דרך אחרת שתואמת את הצרכים שלכם.

השתמשו בטכניקת האריזה הנכונה

חשוב להתאים את חומרי האריזה לסוג הבגד וכאן צריך לציין שבין פריטי הלבוש שאורזים, צריך לקחת בחשבון גם אביזרים נלווים כמו נעליים, מעילים, חגורות וכיוצא בזה. בעוד שקרטונים גדולים ופשוטים יכולים להתאים לבגדים רגילים, כדי לארוז נעליים ומעילים, נצטרך קרטונים חזקים יותר ומעט יותר קטנים כך שניתן יהיה לשאת אותם בקלות בידיעה שהם יעמדו במשקל ובעומס.

אל תארזו יותר מדי בגדים בתוך ארגז אחד

אף על פי שבגדים אינם שבירים, העמסת בגדים רבים ודחיסתם לקרטונים בודדים עלולה להיות טעות מפני שהמשקל יהיה גבוה ולא נוח להובלה ובנוסף, הבגדים גם עלולים להתקמט. במקום זאת כדאי לפצל את הבגדים ולארוז אותם במספר קרטונים. כלל זה משתלב היטב עם שאר הכללים שסקרנו עד כה והוא לבטח יעזור לכם לשמור על סדר גם בפריקה של הבגדים בדירה החדשה.

קרטונים לבגדים

סמנו את הקרטונים

סמנו כל קרטון לאיזה חדר הוא שייך וציינו מה הוא מכיל. פעולה זו תקל עליכם בפריקת הארגזים בבית החדש. מעבר לכך, סימון הארגזים יאפשר לכם למצוא כל בגד שתצטרכו באופן מהיר ובנוסף תוכלו לבקש מהמובילים להניח כל ארגז בחדר שאליו הוא שייך.

השתמשו בתיקים ומזוודות

מומלץ להשתמש במזוודות ותיקים שברשותכם כדי לארוז בגדים וכך לחסוך בקרטונים. שיטה זו תוזיל את העלויות של חומרי האריזה ותסייע לכם לנצל פריטים קיימים כדי להעביר את הבגדים ואביזרי ההלבשה שברשותכם.

הכינו בגדים לימים הראשונים

הימים הראשונים בדירה החדשה אינם נוחים בלשון המעטה ואנו ממליצים להכין ארגז או מזוודה עם בגדים שיספיקו לכם לימים הראשונים עד להתארגנות בדירה החדשה. בגדים מוכנים לימים הראשונים יסייעו לכם להתארגן ויפחיתו מהלחץ והצורך לחפש בין ארגזים שונים את הבגדים שישמשו אתכם בזמן שהבית עדיין אינו מסודר.

צריכים קרטונים ואביזרים לאריזת בגדים? באתר ״בסטבוקס״ תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים ובכלל זה קרטונים לבגדים, שקיות וואקום, ניילונים גדולים ועוד, והכל במחירים אטרקטיביים ועם אפשרות לאיסוף עצמי או משלוח עד הבית. לא בטוחים מה אתם צריכים כדי לארוז את הבגדים ואת הבית? התקשרו אלינו לייעוץ חינמי ובלי התחייבות.

עשוי לעניין אתכם

קרטון לאחסון בגדים עם קולב

פתרונות אריזה חכמים למעבר דירה

כשעוברים דירה, פתרונות אריזה כבר מזמן לא מסתכמים רק בקרטונים להעברת דירה. במדריך שלפניכם, סקרנו פתרונות מעניינים לאריזת דירה והתייחסנו לשינויים במהלך השנים. על השינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים ברכישת קרטונים ומוצרי אריזה שונים, יתרונות, חסרונות וחידושים אחרונים בתחום.

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה הוא תהליך מורכב – רגשית ופיזית שיכול להיות בעל השלכות מרחיקות לכת. ביצוע התהליך בצורה נבונה, יעזור לכם לעבור דירה בהצלחה. בחירת חברת הובלות, שירותי אריזת דירה, אחסון תכולה ועוד טיפים שימושיים.

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים