להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

איך אפשר להשיג קרטונים בחינם ומתי זה כדאי?

קרטונים למעבר דירה

אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בחינם אבל העניין יכול להיות כרוך בהשקעת זמן לא מבוטלת, מה גם שהשגת קרטונים בחינם עשויה שלא להתאים למעברי דירות של יותר מ3 חדרים. יחד עם זאת ישנן מספר דרכים שכדאי להכיר ושיכולות לסייע לכם להשיג את כל הקרטונים או לפחות את חלקם לגמרי בחינם. לפניכם כל הדרכים להשיג קרטונים לאריזה בחינם עם היתרונות, החסרונות ומתי כדאי לאמץ כל אחת מהשיטות.

כדאי לדעת! אנו באתר 'בסטבוקס' מתמחים בייצור ושיווק של ארגזים וקרטונים למעבר דירה במחירים מוזלים. כמו כן אנו משווקים גם קרטונים ממחוזרים בעלות סמלית כך שתוכלו להשיג את כל מה שאתם צריכים בלי להתפשר על האיכות והנוחות שלכם ובלי לשלם מחירים יקרים. לרשותכם עומד צוות יועצים שישמחו לסייע ולהתאים לכם את החבילה המושלמת למעבר שלכם.

אילו קרטונים צריך למעבר דירה?

קופסאות קרטון לאריזה הן המצרך המבוקש ביותר במעברי דירות אך חשוב להדגיש שלפני שאתם מוצאים קרטונים כאלה ואחרים, הם צריכים להתאים לצרכים שלכם שאם לא כן האריזה עלולה להסתבך ולהפוך לעניין לא נוח ואפילו לא בטוח לחפצים שאתם מעבירים. לכן הדרישה הראשונה שלנו מכל קרטון שאנו נשתמש בו תהיה התאמה מלאה לצרכים שלנו, משמע שהקרטונים יהיו נקיים, חזקים ובגודל המתאים. לצורך העניין, קרטון שמתאים להובלה של ביסלי, עלול להיות קטן וחלש מדי כדי לארוז באופן בטוח את הצלחות שלכם.

מעבר לכך חשוב להבין שמה שמתאים כדי לארוז את הצלחות, לא בהכרח מתאים גם לאריזת בגדים מפני שבעוד שהצלחות כמו פריטים שבירים או כבדים אחרים צריכים להיות ארוזים בקופסאות קרטון מחוזקות וקטנות למדי (כדי שלא יהיה עומס משקל גבוה על הקרטון – דבר שעלול להוביל לקריעה שלו), חפצים נפחיים שאינם כבדים או שבירים לעומת זאת יארזו דווקא בקרטונים פשוטים יותר (שנקראים גם חד גליים) אך במידות יותר גדולות.

אפשר לומר שכדי לארוז באופן הנכון ובנוחות מירבית, יש להיעזר בקרטונים מתאימים לפחות משני הסוגים שהזכרנו – קטנים ומחוזקים מצד אחד וקרטונים פשוטים ונפחיים יותר מהצד השני. אחרי שהבנו את זה, בואו ונסקור את השיטות שיסייעו לכם למצוא קרטונים ממש בחינם.

האם יש קרטונים במקום העבודה שלכם?

רבים ממהרים לחפש קרטונים במקומות רחוקים בעוד שמתחת לאף שלהם יכול להסתתר אוצר של ממש. מקומות עבודה רבים עושים שימוש בקרטונים מסוגים שונים אם לקבלת סחורה או לשילוח של חפצים ולעתים קרובות מדובר באריזות קרטון שיכולות להיות מעולות לאריזת דירה שאתם יכולים לקבל לגמרי בחינם, בלי לחפש ובלי להתרוצץ.

כמובן שלא בכל מקום עבודה יהיו קרטונים מתאימים אבל בהחלט מומלץ לבדוק ולברר אם קיימים כאלה ואם אתם יכולים לקבל כמה כדי לארוז את הדירה.

ההתאמה של השיטה הזאת תלויה בעיקר בסוג הקרטונים ובכמות שאתם יכולים להשיג וככל שהאריזות מתאימות יותר וככל שיש לכם גישה לכמות גדולה יותר, כך יכול להיות שתוכלו להסתמך על השיטה הזאת לחלוטין ואם הכמות מוגבלת, היא תתאים לאריזת דירות קטנות או בשילוב עם קרטונים ממקורות אחרים שאנו סוקרים בהמשך.

בדקו אם למובילים שלכם יש קרטונים

מובילים רבים מספקים גם שירותי אריזה ולכן הם מחזיקים מלאי של קרטונים וארגזים ובמקרים רבים אחרים, הם משווקים קרטונים בעצמם. במעברי דירות של 4 חדרים ויותר, תוכלו לבקש מהמובילים קרטונים בחינם כחלק מאיכות השירות. כדי להפוך את הבקשה שלכם למעשית ולהגדיל את הסיכוי שלכם לקבל כמה שיותר קרטונים בחינם, כדאי להעלות את הנושא עוד בשלב הצעת המחיר. הסיבה היא שבזמן שאתם בוחנים מספר הצעות מחיר של מובילים, כוח המיקוח שלכם עולה מולם וכדי לסגור עסקה, רבים מהם ישמחו לצ׳פר אתכם בהטבות שונות וקרטונים לאריזה נחשבים להטבה הבולטת. אל תצפו לכמות שתסגור לכם את כל האריזה אבל גם 25 קרטונים יכולים להוזיל לכם את הרכישה של חומרי האריזה למעבר דירה באופן משמעותי.

אם מובטחים לכם קרטונם מהמובילים, אנו ממליצים לציין את זה בהסכם ההובלה שאתם חותמים איתם כדי להבטיח שלא יהיו אי הבנות ושתקבלו את מה שהובטח לכם.

איסוף עצמאי בחנויות

קשה להאמין שפעם זאת היתה השיטה הכמעט יחידה שעמדה לרשות מי שעבר דירה מפני שאיסוף קרטונים בחנויות או בקרטוניות שונות עלולה להיות משימה מורכבת ממושכת, לא יעילה ולא נעימה.

הרעיון הוא לאסוף את הקרטונים מחנויות שמתקבלות בהן סחורה ולאחר הפריקה והסידור, אין לחנויות האלה עניין בקרטונים. זה נשמע פשוט אך במציאות מרבית הקרטונים שמשמשים להובלת סחורה לא יתאימו לאריזת דירה. לדוגמה, קרטון ירקות עלול אפילו להכיל חרקים שאתם לא רוצים בבגדים שלכם בעוד שקרטונים קטנים או חלשים מדי יהיו בזבוז זמן. אם זה לא מספיק מאתגר, אז חשוב לתאם את האיסוף של הקרטונים עם בעלי העסקים מפני שברגע שהם מסיימים לפרוק את הסחורה, רבים מהם פשוט משליכים אותם למדחס שמכין אותם למחזור ולמעשה מוציא אותם מכלל שימוש.

לאור המגבלות האלה, איסוף קרטונים עצמאי יכול להתאים רק במצבים של אריזת דירה קטנה שבה לא צריך יותר מ-20 ארגזים.

חומרי אריזה נוספים למעבר דירה

אריזת דירה למעבר אינה מסתכמת רק בקרטונים וכדי להשלים את התמונה, חשוב להכין חומרי אריזה נוספים מבעוד מועד. כתבנו על הפריטים שצריך כדי לארוז דירה ואנו ממליצים לקרוא את המדריך שכן מלבד קרטונים וארגזים, יש צורך גם בפריטים חשובים לא פחות שלא ניתן להשיג באף אחת מהשיטות שסקרנו.

מסקינטייפ לסגירת קרטון

בין חומרי האריזה שחשוב להכין מבעוד מועד אפשר לציין את הבאים:

  1. מסקינטייפ שמשמש לסגירה וחיזוק של הארגזים.
  2. שרינק שיכול להיות מאוד שימושי ולייעל את האריזה אם מבינים כיצד להשתמש בו.
  3. שקיות עבות הן אחד הפריטים הזולים אך היעילים ביותר לאריזה של חפצים לא שבירים ולא כבדים כמו נעליים או בגדים.
  4. אקדח מסקינטייפ יסייע לכם להשתמש במסקינטייפ בנוחות וביעילות מקסימליים.
  5. פצפצים לאריזה של חפצים שבירים ועדינים כמו מסכים.
  6. כלי כתיבה וסימון שיעזרו לכם לארוז את הבית באופן מסודר ולפרוק את התכולה בדירה החדשה במהירות ובקלות יחסית.

את כל חומרי האריזה האלה כמו גם קרטונים וארגזים למעבר דירה אפשר למצוא באתר בסטבוקס ולרכוש את כל מה שאתם צריכים באופן מהיר ובמחירים זולים. אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ לנוחות מירבית. לא בטוחים מה אתם צריכים כדי לארוז את הדירה שלכם? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לייעץ ולסייע לכם לבחור את מה שאתם צריכים באמת ובלי לבזבז כסף על פריטים שאין בהם צורך.

עשוי לעניין אתכם

ניירות אריזה

איך להשתמש בנייר אריזה למעבר דירה

נייר אריזה הוא אחד אחד הפריטים השימושיים ביותר לאריזת דירה למעבר אבל כמו במרבית חומרי האריזה, כדי להפיק ממנו את התועלת המירבית, חשוב לדעת כיצד

שימוש וסוגי קרטונים באריזת דירה

כיצד לבחור קרטונים למעבר דירה?

קרטונים הם מהאביזרים המרכזיים באריזת דירה למעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של סוגי הקרטונים בהם נעשה שימוש. באופן כללי, קרטונים מיוצרים משני חלקים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים