להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

צריך או לא? מה כדאי שיהיה לכם כדי לארוז דירה למעבר בהצלחה

מוצרי אריזה למעבר דירה

כל מי שעובר דירה שואל את עצמו את השאלה "אילו חומרי אריזה אני צריך באמת?" בהתחשב בעובדה שבמרבית המקרים נעשות טעויות אם על ידי קנייה מופרזת של חומרים ואם בהיעדר חומרי אריזה מתאימים שעשויים לשים אתכם בבעיה. לכו ותחפשו קרטון מתאים שעה לפני שחברת ההובלה מגיעה… מה גם שהנזק שיכול להיגרם לתכולתכם אינו שווה חיסכון של כמה שקלים.

איך מוצאים את האיזון בין שני הדברים ורוכשים את כמות וסוג החומרים שאתם באמת צריכים? בואו ונעשה מעט סדר.

אילו חומרי אריזה אני צריך?

השאלה הזאת עשויה להשתנות בהתאם לצורך שלכם. לא ניתן להשוות אריזת דירה 2 חדרים לאריזת בית פרטי כמו שלא ניתן להשוות את כל אלה לאריזת משרד. לכן לפני ששואלים מה צריך, חייבים להבין מהי כמות התכולה והאם יש לנו פריטים מיוחדים – כאלה שנבדלים בנפח, כלים שבירים וכדומה.

רק לאחר שביצענו מיפוי של תכולת הדירה, ניתן יהיה להמשיך מבלי לבזבז כסף מצד אחד אבל גם שלא יחסר לנו דבר מה מצד שני. הדבר האחרון שאתם צריכים בשלב המעבר הוא עיכוב שנובע מתכנון לקוי. גם ככה יש לכם ים של משימות על הראש… כדי לפשט את העניין, חילקנו את חומרי האריזה הנפוצים לשתי קבוצות עיקריות – מוצרי חובה ומוצרים שצריכים בדירות גדולות או בכאשר יש צורך לעטוף ציוד ספציפי.

חומרי אריזה שהם בגדר חובה

חומרי האריזה הבסיסיים זולים במיוחד והמחיר יכול להסתכם בפחות ממאה שקלים. כמובן שככל שהדירה וכמות הציוד גדולים יותר, כך צריך לרכוש יותר חומרים ולכן המחיר עשוי לעלות בהתאם.

קרטונים למעבר דירה

אין מעבר דירה ללא קרטונים מתאימים. מדובר בציוד אריזה בסיסי שכל מי שעובר דירה חייב שיהיו ברשותו מספר קרטונים בהתאם לכמות הפריטים. בבסטבוקס תמצאו מגוון עצום של קרטונים עם אפשרות לבחור בין קרטונים ממחוזרים במחיר זול לבין קרטונים מורכבים וחזקים יותר שמתאימים לאריזת דירה לפני אחסון תכולה. בין לבין עומדת בפניכם האפשרות לרכוש קרטונים שמתאימים לתפקיד מסוים. כך לדוגמה קרטונים קטנים וחזקים ישמשו אתכם לאריזת חפצים כבדים כדוגמת ספרים וקרטון לאחסון בגדים יעזור לכם להוביל את תכולת ארון הבגדים בתוך דקות ומבלי להסתבך. ניתן להתרשם ממגוון הקרטונים הקיים בחנות שיתאים לכם לכל צורך. בכל אופן וכמו תמיד, אנו ממליצים ליצור עמנו קשר כדי לקבל ייעוץ הוגן שיחסוך לכם כסף ויגדיל את התמורה שתקבלו באמצעות צוות היועצים שלנו שישמחו להדריך ולכוון אתכם.

קרטונים
קרטונים למעבר דירה

שקיות ניילון גדולות

שקיות ניילון גדולות וחזקות הם פתרון מעולה וזול במיוחד לאריזה של פריטים בעלי נפח גדול מצד אחד ושאינם שבירים או כבדים מצד שני. במקום לבזבז קרטונים על אריזת שמיכות לדוגמה, תוכלו לעשות שימוש בשקיות גדולות. האריזה הרבה יותר מהירה, יעילה וזולה. אפשרות נוספת היא לארוז את הפריטים בתוך ניילון ואז להכניס אותו אל קרטון מתאים. באופן הזה תקבלו הגנה כפולה שמומלצת במיוחד לימי גשם בהם הקרטונים עשויים להירטב.

מסקינטייפ

אני עדיין לא נתקלתי באריזת דירה ללא מסקינטייפ (סרט הדבקה רחב). מדובר במוצר מאוד זול שיעזור לכם לארוז בבטחה ובמהירות. מעבר לצורך לאטום את הקרטונים, המסקינטייפ משמש כדי לחזק את הארגזים (על ידי הדבקה של מסקינטייפ בתחתית הארגז) וכדי לחזר את הניילונים שהוזכרו קודם לכן במקרים שיש חשש שהם עשויים לקרוע תחת העומס.

ישנם מגוון של סוגי מסקינטייפ כאשר ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי בגודל האריזה, חוזק הדבק ורוחב הסרט הדביק. בדרך כלל הסוג הרגיל יספיק לכם בהחלט.

מסקינטייפ - סרט הדבקה
מסקינטייפ – סרט הדבקה

טושים וכלי סימון

אחד האתגרים הגדולים באריזת ופריקת דירה בזמן הובלה הוא למצוא את כל הפריטים שארזתם. בסופו של דבר, כל הקרטונים נראים דומים וכדי להבדיל ביניהם, יש לסמן אותם על ידי מדבקות או טוש עבה. בסופו של דבר אין סיבה שתבזבזו זמן ותהפכו את הבית רק כדי למצוא את המטען של הטלפון הנייד. השתמשו בטוש על מנת לרשום על גבי כל ארגז מה התכולה. מדבקות במקרים רבים יהיו יותר שימושיות בעיקר לסימון שקיות ניילון גדולות.

זה הכל גבירותי ורבותי. עם חומרי האריזה הללו תוכלו לארוז את מרבית הדירות הקטנות בישראל במחיר זול ובאופן יעיל. שימו לב שבבסטבוקס ניתן להזמין משלוח עד לביתכם עוד לאותו היום (בתלות באזור המגורים) או להגיע לחנויות שלנו ולאסוף את הפריטים באופן מיידי.

חומרי אריזה שיעזרו לכם בדירות גדולות יותר ולתכולה מעט מורכבת

בנוסף לחומרי האריזה שהוזכרו, ישנם אמצעים נוספים שיכולים לעזור לכם לארוז ביעילות ובמהירות וכאלה שלמרות שלא ציינו שהם בגדר חובה, עדיין תהיו חייבים אותם בדירות גדולות או כאשר מדובר בעטיפה ואריזה של רהיטים וכלים שבירים.

ניילון נצמד לאריזה

כשזה מגיע למעבר דירה, ניילון נצמד לאריזה יכול להיות הרכישה הכי חכמה שלכם. עם מעט מעוף ומדריכים שאנו מפרסמים באתר מעת לעת, תוכלו לארוז מגוון פריטים בתוך שניות ולחסוך הרבה מאוד זמן וגם כסף. רוצים דוגמה? חשבתם כיצד לארוז את הבגדים התלויים בקולב? אפשרות אחת היא שימוש בקרטון עם מתלה ואפשרות זולה יותר היא פשוט לעטוף את הבגדים באמצעות ניילון נצמד בעודם תלויים על הקולב. לאחר מכן הכניסו את הבגדים העטופים אל קרטון או ניילון גדול – וזהו. דוגמה נוספת יכולה להיות עטיפה של מגירה על תכולתה. במקום לרוקן את התכולה אל קרטון, בשוט גלגלו ניילון נצמד ובתוך שניות תסיימו עם המטלה.

שימוש חשוב נוסף לניילון הנצמד הוא עטיפה של ריהוט גדול כגון מזנונים וספות. מספר שכבות של הניילון הנצמד יגנו על הרהיטים בזמן ההובלה.

ניילון נצמד לאריזת דירה ולהובלה
ניילון נצמד לאריזת דירה ולהובלה

נייר אריזה

מדובר בחבילת ניירות שמגיעה בשני גדלים שונים. המחיר הוא כמה עשרות שקלים אבל התרומה גבוהה למדי. באמצעות ניירות לאריזה תוכלו לרפד את הקרטונים וכך להשיג שתי מטרות  – הראשונה לשמור על בניקיון והשנייה היא לרפד את הקרטון כך שהתכולה תהיה מוגנת בזמן השינוע.

נייר אריזה
נייר לאריזת דירה

ניילון בועות – פצפץ

ניילון בועות המכונה פצפץ נפות מאוד כאשר מעוניינים לארוז פריטים עדינים ושבירים. נכון שאפשר לרפד קרטונים באמצעות נייר אריזה אבל הפצפצים יעשו זאת טוב יותר ובנוסף, יאפשרו לכם לארוז פריטים גדולים יותר. קחו למשל את מסך הטלוויזיה. מדובר במוצר יקר, שביר וגדול שלא יכנס לשום קרטון. מה עושים? עוטפים אותו בניילון בועות שיגן עליו לאורך המסע אל הדירה החדשה.

ניילון בועות הנקרא גם פצפץ
ניילון בועות – פצפץ

אקדח למסקינטייפ

כשמדובר באריזה של מספר קרטונים בודד, ניתן לעשות זאת ללא אקדח מסקינטייפ אך אם מדובר בדירת 4 חדרים ומעלה, בהחלט מומלץ לשקול רכישה של אקדח מסקינטייפ בהנחה שלא בא לכם לסבול מסדקים על השפתיים כתוצאה מחיתוך עצמי של הסרט הדביק.

מעבר לכך המוצר יאפשר לכם לארוז במהירות הרבה יותר קרטונים ויהפוך את העבודה להרבה יותר יעילה. העלות של אקדח סלוטייפ מסתכם בכמה עשרות שקלים כך שכדאי לשקול את רכישתו כשיש מספר קרטונים שעולה על 20-30.

אקדח לסרט הדבקה לאריזת קרטונים
אקדח לסרט הדבקה

מוצרי אריזה נוספים

בבסטבוקס תוכלו למצוא מגוון של חומרי אריזה נוספים כגון שקיות וואקום, ניירות מסוגים שונים ואף חבילות מוכנות של חומרי אריזה בהתאם לגודל הדירה שלכם. בכל אופן אנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל להתאים לכם את מה שאתם באמת צריכים כך שלא תשלמו יותר – אלא תקבלו יותר!

עשוי לעניין אתכם

שימוש וסוגי קרטונים באריזת דירה

כיצד לבחור קרטונים למעבר דירה?

קרטונים הם מהאביזרים המרכזיים באריזת דירה למעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של סוגי הקרטונים בהם נעשה שימוש. באופן כללי, קרטונים מיוצרים משני חלקים

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה הוא תהליך מורכב – רגשית ופיזית שיכול להיות בעל השלכות מרחיקות לכת. ביצוע התהליך בצורה נבונה, יעזור לכם לעבור דירה בהצלחה. בחירת חברת הובלות, שירותי אריזת דירה, אחסון תכולה ועוד טיפים שימושיים.

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

מגוון ענק של קרטונים למעבר דירה בנס ציונה וחומרי אריזה שיהפכו את האריזה של התכולה שלכם להרבה יותר מהירה ונוחה והכל במחירים נוחים (ישירות מהיצרן

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים