להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

איך לארוז כלים שבירים במעבר דירה

נייר אריזה

אחד האתגרים הגדולים שעומדים בפני כל מי שעובר דירה, הוא לארוז את החפצים השבירים בצורה נכונה, כך שיגיעו ליעדם בשלום אך יחד עם זאת, מבלי להוציא הון על רכישת חומרי אריזה וקרטונים מיוחדים.חומרי אריזה לכלים שבירים

למען האמת, ישנן מספר טכניקות אריזה מקצועיות שכל אחד יכול ליישם בביתו. כל מה שאתם צריכים הם:

  1. קרטונים חזקים עם עדיפות לקרטון דו גלי מאחר והוא חזק יותר באופן מובהק ביחס לקרטונים רגילים.
  2. ניירות אריזה – שימו לב שיש מספר סוגים של ניירות אריזה. הימנעו מרכישת ניירות אריזה יקרים כדוגמת נייר משי. נייר אריזה רגיל מספיק בהחלט ויעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  3. מסקינטייפ שישמש אותנו על מנת לאטום את הקרטונים ולחזק את תחתית וצידי הארגזים.
  4. טוש עבה לסימון וכתיבת התכולה על גבי הקרטונים.

הכלל החשוב באריזת כלים שבירים

הכנת קרטון לאריזה על ידי ריפוד וחיזוק
ריפוד וחיזוק הקרטון

אריזת כלים שבירים יכולה לדרוש מאיתנו מאמץ מיוחד, ביחס לאריזת חפצים ובגדים שאינם שבירים, אותם ניתן פשוט להניח בקרטון טוב או אפילו בשקית חזקה (במקרה של בגדים). לכן, צריך לנקוט בשיטה של היערכות מוקדמת. כלומר, להתחיל בשלב מוקדם של איתור החפצים השבירים ולהקצות את הזמן הדרוש על מנת לרכוש חומרי אריזה מתאימים ולבצע את האריזה בנחת, שכן רק באופן הזה, תוכלו לחלק את משימת האריזה לאורך זמן, מבלי להיכנס ללחצים מיותרים וכמובן, לארוז בצורה בטוחה שתבטיח את הגעת הכלים ליעדם – שלמים כמובן, למרות הטלטלות שעשויים לספוג במהלך הובלת הדירה. בואו ונבהיר נקודה, אם תבצעו את האריזה תחת לחץ, חפצים שבירים עשויים להינזק.

מתחילים לארוז

ראשית יש להפריד בין סוגי החפצים השונים. על מנת לעשות זאת, יש לארגן את הצלחות, כוסות, קערות וכו' בנפרד האחד מן השני. צעד זה יעזור לנו לבצע את האריזה באופן יעיל.

בנוסף, עלינו להכין את הקרטונים שמיועדים לאחסון החפצים השבירים. הכנת הקרטונים פשוטה למדי ומסתכמת בחיזוק החלק התחתון והחלקים הצידים בעזרת מסקינטייפ ושימוש בניירות אריזה על מנת לרפד את תחתית הקרטון ואת צידיו הפנימיים.

אריזת צלחות

עטיפת הצלחות בנייר אריזה
עטיפת הצלחות בנייר אריזה
  1. כדי לארוז את הצלחות, עלינו להניח את הצלחת על גבי חבילת נייר האריזה. לאחר מכן, נעטוף את הצלחות האחת על גבי השנייה, כאשר כל צלחת זוכה לעטיפה של נייר נפרד.
  2. לאחר שארזנו מספר צלחות ועטפנו אותן בנדיבות, נניח אותן בקרטון בצורה אנכית, האחת בצמוד לשנייה. שיטה זו תמנע מהצלחות או מכל חפץ אחר, לזוז במהלך הובלת הדירה ובכך להקטין את הסיכוי לזנק כלשהו.
  3. נמשיך ונארוז עד שהקרטון יהיה מלא. לפני סגירתו, רפדו אותו בחלקו העליון בעזרת ניירות עטיפה מקופלים – באופן כזה שיתפסו נפח ואוויר.

    הנחת הצלחות בצורה אנכית ללא חללי אוויר מיותרים
    הנחת הצלחות בצורה אנכית ללא חללי אוויר מיותרים
  4. סגרו את הקרטון וחזקו את חלקו העליון בעזרת מסקינטייפ עבה.

אריזת כוסות

בדומה לאריזת הצלחות, יש להפריד בין סוגי הכוסות השונים ולמיינם על פי גודלם. לאחר מכן יש לנהוג באופן דומה לשיטה שהודגמה באריזת הצלחות, כלומר הכנת הקרטון באופן זהה והנחת הכוסות האחת על גבי השנייה כשבינן חוצץ נייר האריזה.

אריזת אגרטל

באריזה של אגרטלים וחפצים לא סימטריים, יש לנקוט משנה זהירות מאחר וצורתם המיוחדת מצריכה מאיתנו תשומת לב לאותם חלקים בולטים ועדינים – כדוגמת הידית או הפייה. על מנת לארוז חפצים שכאלה באופן בטוח, אנו צריכים תחילה להגן עליהם בעזרת עטיפתם – כפי שניתן לראות בתמונה ורק לאחר מכן לעטוף את החפץ כולו. מיותר לציין ששאר התהליך זהה, משמע – הכנת הקרטון והימנעות מחללים גדולים בקופסה. אם ישנם חללים, מלאו אותם בנייר אריזה מקומט, שיחזיק את החפצים וימנע תזוזות מסוכנות.

סימון ברור של תכולת הקרטון
סימון ברור של תכולת הקרטון

רישום תכולת הקרטונים

על מנת להוביל את החפצים בצורה הנכונה ובאופן כזה שיאפשר את פריקת תכולת הקרטונים ביעילות, חשוב מאוד להיעזר בטוש עבה על מנת לסמן את תכולתו של כל קרטון. בנוסף, יש לרשום בכתב ברור שתכולת הקרטון שבירה ודורשת משנה זהירות. סימון זה יעזור לחברת ההובלות לבחור את המקום הבטוח ביותר לאחסון ארגזים אלה במהלך ההובלה.

תוכלו לצפות באריזה של מגוון חפצים שבירים על ידי חברת אריזה מקצועית בסרטון הבא. אנו בטוחים שאם תפנו את הזמן ותבצעו את התהליך בצורה מסודרת, תוכלו גם אתם לארוז בצורה חכמה ולהגיע לביתכם החדש עם כל החפצים – שלמים כמובן.

לחצו לעוד טיפים חשובים למעבר דירה

להלן הסרטון המלא:

עשוי לעניין אתכם

קרטון ארכיון לאריזת משרד

קרטונים להובלת ציוד וריהוט משרדי

ראשית, לפני שנצלול לבחירת קרטונים לאריזה, ברור לכולנו שלפני כן חשוב לבדוק מי הם המובילים של החברה, מה הניסיון שלהם בתחום, ההמלצות וחוות הדעת מהלקוחות

אחסון תכולה

איך אורזים דירה לאחסנה? כל התשובות

שירותי אחסון דירות הופכים בתקופה האחרונה למשהו נפוץ שרבים זקוקים לו, אך כדי לאחסן את הדירה בהצלחה וחשוב מכך, להוציא את התכולה ביום המיוחל כשהיא

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים