להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

ארזתם לבד? האם כדאי לארוז דירה למעבר לבד או להזמין אורזים?

אורזים דירה למעבר

אריזת דירה למעבר היא אחת המשימות הכי מורכבות שאתם יכולים להיתקל בהן במהלך מעבר דירה, ואם להיות כנים, זאת המשימה הכי מתישה שיכולה להיות.

זה נכון שמרבית האנשים חושבים כל העת על הובלת הדירה והאופן שבו הם יזמינו חברת הובלות מומלצת, ואפשר להבין את זה מהסיבה הפשוטה שבעוד שהובלת דירה כמעט תמיד חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע, אריזת הדירה למעבר יכולה להתבצע באופן עצמאי ואינה מחייבת שכירת שירותים מקצועיים.

אין ספק שבחירת מובילים היא תנאי חשוב במיוחד להצלחת המעבר אך יחד עם זאת בואו ונזכור שהובלה אורכת לכל היותר כמה שעות, בעוד שאריזת דירה למעבר יכולה להימשך ימים ואפילו שבועות ארוכים של אי סדר ומשימות בלי סוף.

זה הזמן לשאול את השאלה האם כדאי לארוז לבד או להזמין חברת אריזה או אפילו שירותי הובלה ואריזה משולבים.

כמו כן, אם בחרתם לארוז לבדכם או להזמין אורזים מקצועיים, יש כמה דגשים שיכולים לעזור לכם לעשות את זה באופן הרבה יותר טוב, יעיל, מהיר ואפילו זול!

לארוז לבד – יתרונות וחסרונות

אל תבינו אותנו לא נכון, אריזת דירה למעבר באופן עצמאי מתאפיינת ביתרונות רבים, מה שהופך אותה למועדפת על ידי מי שאין לו בעיה כספית אך מעדיף לשמור את הדברים בשליטה מלאה ולא להכניס אנשים זרים לאריזה וסידור של חפצים אישיים.

אפשר להבין את זה שהרי בסופו של דבר אתם אורזים חפצים אישיים, בגדים, מצעים, כלי מטבח ואפילו דברים יקרי ערך, ולא תמיד כדאי להכניס מישהו זר שיעשה את זה עבורכם.

תוסיפו לכך את העובדה שלא מומלץ להשאיר את האורזים לבדם בדירה ושלא משנה איך נהפוך את זה, בסופו של דבר אתם הם אלה שצריכים לתת את ההוראות ולכוון את האורזים, ונגיע מהר מאוד למסקנה ששירותי אריזה מקצועיים יכולים לקצר את התהליך באופן משמעותי מאוד אך בטח שלא יפטרו אתכם ממנו לחלוטין.

כמו כן בואו ולא נשכח שאריזת דירה למעבר אינה מסתכמת רק בהכנסת ציוד אל תוך קרטונים ושיש צורך למיין, לתרום או לזרוק חלק מהציוד, ותבינו לבד שככל שאתם גרים יותר זמן בדירה, ככה יש לכם יותר ציוד שצריך למין ופחות משתלם להזמין שירותי אריזה שכן כך או כך תיאלצו להשקיע בתהליך זמן לא מבוטל.

מצד שני וכפי שהזכרנו קודם לכן, אריזת דירה למעבר, בעיקר אם היא גדולה, יכולה לקחת זמן רב ועזרה חיצונית עשויה לסייע לכם לעשות את זה בהצלחה.

אז מה המסקנה? לטעמנו אריזה עצמאית יכולה להתאים בעיקר לדירות קטנות, למי שרוצה לחסוך, מי שצריך למיין ציוד רב וגם מי שלא מעוניין שזרים יתקרבו יותר מדי לחפצים האישיים והיקרים שלו.

איך לארוז לבד בלי להשתגע?

החלטתם לארוז את הדירה בעצמכם? בשעה טובה. כעת צריך להבין האם אפשר לעשות את זה בלי לאבד את הדעת ומה האמצעים שיכולים לעזור לכם לצלוח את התהליך באופן הטוב ביותר.

הזמינו קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה

אחת הדרכים המומלצות להפוך את האריזה להרבה יותר יעילה ונוחה היא להיעזר באמצעים מתאימים.

באתר 'בסטבוקס' אתם יכולים להזמין בקלות ובמהירות קרטונים למעבר דירה ועוד מגוון חומרי אריזה מתאימים שיחסכו לכם זמן ויאפשרו לארוז את הדירה באופן בטוח בקרטונים מתאימים לכל סוג תכולה ועם חומרי אריזה מתאימים בלי אלתורים וקומבינות.

איך תדעו כמה קרטונים וחומרי אריזה אתם צריכים? התקשרו אלינו כדי שנוכל לסייע ולייעץ לכם או לחילופין, תוכלו לרכוש חבילות מעבר דירה מרוכזות שמכילות את כל מה שאתם צריכים לפי כמות החדרים וגודל הדירה. חבילות מעבר דירה שלנו שנמכרות במחירים מוזלים.

התחילו את האריזה מוקדם וארזו באופן מסודר

אחת הבעיות עם נושא האריזה היא העיתוי. ברור שאף אחד לא רוצה לחיות בדירה עם ארגזים אך מצד שני אנחנו גם צריכים מספיק זמן כדי לארוז את הדירה באופן מוצלח ומסודר ובלי לחץ שיכול להוביל לטעויות.

הפתרון הוא אריזה מסודרת שמנוהלת לפי הצורך שלכם. הכוונה היא להתחיל מספר שבועות לפני המעבר כשבתחילה יש לארוז את הציוד שאתם לא משתמשים בו בתדירות גבוהה וככל שמתקדמים למועד המעבר, יש להתחיל ולארוז תכולה הכרחית יותר.

חשוב להפריד בין תכולת החדרים. זה הצעד שיהפוך את הסידור של הבית החדש להרבה יותר פשוט.

בהקשר זה, אנו ממליצים בחום לעיין בטיפים לאריזת דירה שאנו מפרסמים באופן שוטף.

אין ספק שאם תקדישו את הזמן הדרוש, תתחילו בשלב מוקדם, תארזו באופן מסודר ותיעזרו בקרטונים מתאימים שהוזמנו מראש, אתם יכולים להפוך את האריזה להרבה יותר פשוטה ומהירה, וכך גם את הפריקה והסידור בדירה החדשה.

אריזת דירה למעבר

הזמנת שירותי אריזה למעבר – האפשרויות שלכם ומה כדאי

שוקלים להיעזר באחד משירותי האריזה שמוצעים כיום? יש כמה אפשרויות שאתם צריכים להכיר.

רגע לפני נסביר ששירותי אריזה הם אחד הדברים הנוחים ביותר שיכולים להיות, אך יחד עם זאת כדאי להפריד חפצים אישיים ויקרים ולארוז אותם בארגזים נפרדים.

מי שידו מאפשרת, יכול לשכור את השירות גם לסידור הבית החדש וכך לסיים את משימת האריזה, המעבר והסידור בתוך יומיים עד שלושה לכל היותר.

לפניכם האפשרויות לשכור חברת אריזה וכן ההמלצה שלנו.

אורזים לבד וחברת הובלה לבד

אנשים רבים שוכרים את שירותיהם של חברת אריזה מצד אחד ומצד שני מובילים, ולעתים אפילו בלי לדעת את זה.

הסיבה היא שישנן כמה חברות אריזה שמציגות את עצמן גם כחברות הובלה ומה שהן עושות הוא להיעזר בצד ג'.

היתרון בשיטה הוא אורזים שמתמחים אך ורק באריזה ובסידור בתים. מצד שני, הם לא מובילים בעצמם והשליטיה על התהליך יכולה להיות מוגבלת למדי.

בנוסף, תשלום לשני נותני שירות יכול להתברר בסופו של דבר כיקר במיוחד ולהפוך את כל התהליך ללא כדאי.

שירות משולב אריזה והובלה

אנו מאמינים בשירותים משולבים שניתנים על ידי אותו גוף, מהסיבה שהם בדרך כלל יותר זולים ומפני שאתם תמיד יודעים למי לפנות ומי אחראי על כל התהליך.

זה בדיוק מה שמוצע לכם בשירותי אריזה והובלה משולבים שניתנים על ידי חברת ההובלה.

המובילים הם אלה שאורזים ומובילים. העבודה הרבה יותר יעילה ויש לזה הרבה יתרונות שבאים לידי ביטוי גם בפירוק והרכבת הרהיטים במידת הצורך.

מצד שני, אם אתם מחפשים מישהו שיקפל עבורכם את הבגדים, זה לא המקום, אך אם ננתח את מרבית מעברי הדירה בישראל, מי שמחפש שירותי אריזה כמעט בכל המקרים יכול להיעזר בשירות משולב של אריזה והובלה ולהיות מרוצה עד הגג.

אז מה עדיף?

תלוי בתקציב שלכם. אנו סבורים שבמרבית התרחישים, כדאי להיעזר בדרך האמצע – מה שאומר להזמין חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה מתאימים עד הבית, ולארוז את הדירה באופן מסודר ומנוהל.

למי שידו משגת ואין לו את הזמן הדרוש לאריזה, אנו ממליצים להזמין שירותי אריזה והובלה משולבים.

צריכים עזרה בבחירת הקרטונים וחומרי האריזה? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

עשוי לעניין אתכם

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

באתר Bestbox ניתן להזמין קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה בקלות ובמהירות וליהנות ממגוון רחב של קרטונים ומוצרי אריזה למעבר דירה במחירים משתלמים ועם שירות שאין

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים