להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

איך אורזים דירה לאחסנה? כל התשובות

אחסון תכולה

שירותי אחסון דירות הופכים בתקופה האחרונה למשהו נפוץ שרבים זקוקים לו, אך כדי לאחסן את הדירה בהצלחה וחשוב מכך, להוציא את התכולה ביום המיוחל כשהיא במצבה המקורי טרם אחסנו אותה, חשוב להקפיד לבצע את התהליך כולו באופן הנכון.

חלק מרכזי בכל תהליך אחסנה הוא האריזה של התכולה. תארזו באופן המתבקש, ותבטיחו את שלום החפצים. תחפפו או תארזו באופן לא נכון, והפריטים עלולים להינזק.

הבשורות הטובות הן שלא צריך להיות מומחה גדול כדי לארוז דירה לאחסנה, ובאמצעות מספר דגשים תוכלו לארוז כמו גדולים ולאבטח את החפצים באופן הטוב ביותר.

השוני בין אריזת דירה לבין אריזה לאחסנה

כדי להבין מדוע צריך להתייחס אל אריזה לאחסנה באופן שונה, צריך להסביר את ההבדל בין שני סוגי האריזות.

בעוד שבאריזת דירה למעבר אנו צריכים לארוז לפרק הזמן של ההובלה בלבד (ואולי כמה ימים לכאן או לכאן), באריזה לאחסנה הסיפור שונה לחלוטין ובמקרה הטוב, מדובר באריזה של חפצים למספר שבועות כשבדרך כלל מדובר על אריזה למספר חודשים ולעתים אפילו לשנים.

לכן, מה שמתאים לפרק זמן קצר, עשוי שלא להתאים לתקופה ממושכת.

לדוגמה, בעוד שכדי לארוז להובלה, נוכל להזמין קרטונים רגילים למעבר דירה, באחסנה הם עלולים שלא להספיק לנו, או נכון יותר לומר, שחלקם לא יתאימו למטרה.

הסיבה היא שבאחסון דירות אנו נוהגים לחסוך במקום ולקבץ את כל הארגזים באופן מסודר האחד על גבי השני.

ברור שבזמן הובלה אין בעיה לעשות את זה אך אם אתם עומדים להשאיר את הקרטונים באחסנה למשך תקופה ממושכת, קיימים עומסים שיכולים לגרום לארגזים שנמצאים בתחתית הערימה להתקמט ולקרוס.

במקרה הרע, רק החפצים שבתוך הקרטונים שבתחתית הערימה יכולים להינזק ואילו בתרחיש הגרוע, כל הקרטונים שנמצאים מעל הארגזים שנפגעו, פשוט יפלו, והתכולה שבתוכם עשויה להינזק.

דוגמה נוספת היא באחסון של רהיטים. ישנם מספר סוגים של אחסון דירות כשאחד מהסוגים הנפוצים הוא להיעזר במחסנים משותפים.

במצב כזה יש חשיבות גבוהה במיוחד לעטיפה מושלמת של הרהיטים ומוצרי החשמל, מה גם שבנוסף כדאי לבצע אריזות כפולות לקרטונים (מיד נסביר על כך).

רק אטימה ואריזה כפולה יכולים להבטיח בסבירות גבוהה שהתכולה שלכם תישמר ולא משנה מה קורה מסביב, מה מאחסנים שאר הלקוחות ובאיזה מצב הרהיטים שלהם.

אריזה כפולה עם ניילון נצמד וקרטונים

טיפים לאריזת דירה לאחסנה

אחרי שהבנו את ההבדל בין אריזת דירה לבין אריזה לאחסנה, בחרנו לרכז עבורכם 4 טיפים פשוטים למדי שיכולים לעשות את ההבדל בין אריזה בטוחה ואחסון רגוע, לבין טעויות מיותרות שיכולות להוביל לנזקים ואחסון גרוע.

היעזרו בקרטון דו גלי או מחוזק

הטיפ הראשון שלנו הוא להשתמש בחומרי אריזה מתאימים ולא לאלתר! חשבתם לחפש קרטונים בסופר הקרוב? תשכחו מזה.

כשמדובר באחסון, מניחים כאמור את הארגזים אחד על גבי השני בערימה כדי לחסוך במקום, ואתם חייבים קרטונים חזקים שיוכלו לשאת את משקל הארגזים האחרים שמעליהם.

קרטונים שמוצאים בסופר או קונים בחנות לחומרי בניין, הם בדרך כלל מסוג חד גלי שאולי מתאימים למעבר דירה אך בטח שלא לאחסנה מפני שהם חלשים מדי כדי לשאת את משקל הארגזים האחרים לאורך זמן.

אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך לסוגי קרטונים כדי להבין את ההבדל באופן טוב יותר וכמו כן ממליצים בחום לארוז את התכולה בקרטון דו גלי או חד גלי מחוזק.

זה אולי יעלה לכם קצת יותר אך יבטיח שאף ארגז לא יקרוס או יתקמט, ושאף ערימת קרטונים עם חפצים לא תיפול.

קרטון דו גלי

לאטום באמצעות ניילון נצמד ופצפצים

ניילון נצמד הוא פריט מעולה שאם יודעים כיצד לארוז איתו, אפשר להגיע לתוצאות מעולות באופן מהיר ובלי לבזבז כסף.

השימוש בניילון נצמד נעשה בשני אופנים. בפעם הראשונה מומלץ ללפף אותו על גבי רהיטים וחפצים גדולים. במידה שמדובר בפריטים שבירים או עדינים, כדאי לבצע פעולה מקדימה ולהשתמש בחלקי קרטון שיודבקו על הפינות ועל האזורים הרגישים, באמצעות מסקינטייפ מתאים שגם אותו תוכלו לרכוש באתר.

לאחר שסיימתם לאבטח את הפריט, ניתן יהיה לגלגל עליו ניילון נצמד במספר שכבות.

בפריטים רגישים במיוחד אפשר ומומלץ להשתמש בשכבה ראשונה של ניילון בועות שהרי מה שטוב לשינוע של מוצרים מסביב לעולם, בוודאי שיתאים גם לאחסנה שלכם.

ניילון בועות - פצפצים
ניילון בועות – פצפצים

הובלה כפולה – אריזה כפולה

עוד עניין שלא כולם שמים לב אליו הוא שבאחסון תכולה אנחנו למעשה מוסיפים לפחות עוד הובלה אחת.

הסיבה היא שבמקום להעביר את החפצים מהדירה או המשרד אל היעד החדש, אנו מוסיפים תחנת ביניים שהיא האחסון.

אותה תחנה, מוסיפה לנו גם עוד הובלה, מהאחסון אל היעד החדש, ולכן מה שעשוי להיות טוב להובלה אחת, אינו בהכרח יתאים או יחזיק מעמד בשתי הובלות.

על כן האריזה חייבת להיות יסודית יותר ולקחת בחשבון את העומסים הנוספים שצפויים על הקרטונים וחומרי האריזה השונים שאנו משתמשים בהם.

מומלץ להיעזר במוצרי אריזה למעבר שאנו משווקים כמו ניירות אריזה לריפוד הקרטונים, מסקינטייפ, ניילונים מתאימים וכיוצא בזה.

חפצים שצריכים או שבירים יהיו למעלה

טיפ מנצח שכל אחד צריך ליישם מתייחס לאופן שבו מסדרים את הקרטונים והפריטים האחרים בתוך המחסן.

זה המקום שבו באות לידי ביטוי שתי נקודות שצריכות להנחות אתכם לאורך כל האריזה. הראשונה היא לא להניח קרטונים עם חפצים שבירים בתחתית ערימת קרטונים, והשנייה היא לאחסן באופן כזה שיהיה לכם נוח להוציא פריטים כאלה ואחרים.

מבחינת הנקודה הראשונה, אנו רוצים להניח את הקרטונים עם הכלים השבירים במקום בטוח, כדי להבטיח שלא ישברו, ולכן מומלץ לאחסן את הארגזים עם הפריטים השבירים בנפרד או בחלק העליון של ערימת הקרטונים.

הנקודה השנייה לוקחת בחשבון את העובדה שעל בסיס התנהגות צרכנים, סביר להניח שגם אתם תזדקקו לפריט כזה או אחר במשך תקופת האחסנה ולכן חשוב לאפיין את הפריטים האלה ולהניח אותם במקום נגיש.

באופן הזה לא תצטרכו לרוקן את כל המחסן רק כדי להגיע אל הארגז עם המטענים של הטלפונים, הבגדים או המצעים.

כמה מילים על שירותי אחסנה

אנחנו מתמקדים מן הסתם באופן שבו צריך לארוז את התכולה לאחסנה אך צריך להדגיש את החשיבות של האופן שבו צריך למצוא מקום מתאים לאחסנה.

בחירה נבונה תבטיח שירות מקצועי ושמירה על החפצים בעוד שבחירה לא נכונה יכולה להוביל לתשלום מחירים יקרים ושירות לקוי.

אנו ממליצים לקרוא את המדריך לאחסון תכולה ומאמינים שהוא יכול לסייע לכם להכיר את הסכנות, לבחור את המקום האידיאלי לאחסן בו ולעתים תוך הוזלה משמעותית במחיר.

יש לכם שאלה? מתלבטים אילו חומרי אריזה וקרטונים אתם צריכים? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לסייע ולעזור לכם להתאים את חבילת המוצרים הכי טובה ומשתלמת!

עשוי לעניין אתכם

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

לא בטוחים כמה קרטונים צריך למעבר דירה שלכם? חישוב כמות הקרטונים למעבר דירה אינו מסובך אך יחד עם זאת הוא צריך להיעשות מתוך הבנה והתאמה

אחסון תכולה

איך אורזים דירה לאחסנה? כל התשובות

שירותי אחסון דירות הופכים בתקופה האחרונה למשהו נפוץ שרבים זקוקים לו, אך כדי לאחסן את הדירה בהצלחה וחשוב מכך, להוציא את התכולה ביום המיוחל כשהיא

הובלה ואריזה למעבר דירה

הובלות ומעבר דירה בקיץ

עונת הקיץ מאופיינת בחופשות, חוף ים, גלידות וגם – מעבר והובלת דירה. רגע לפני שעונת ההובלות נכנסת להילוך גבוה, בחרנו לשתף אתכם במספר טיפים שעשויים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים