להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

כמה עולה מעבר דירה? כל האפשרויות והדרכים לחיסכון

מעבר דירה

אחת התהיות בקרב מי שעובר דירה היא כמה בכלל עולה מעבר דירה? מדובר בשאלה חשובה שהתשובה עליה עשויה להכין אתכם לקראת הבאות ויותר מזה, לאפשר לכם לבצע את המשימות ההכרחיות באופן מסודר תוך שמירה על מסגרת תקציבית מוגדרת מראש.

צוות האתר 'בסט בוקס' התכנס על מנת לעשות סדר ולענות באופן מפורט, פעם אחת ולתמיד, על השאלה מה צריך לעשות במעבר דירה, כמה זה עולה לכם וכיצד ניתן לחסוך בכל אחד מהשלבים.

מעבר דירה – תהליך מתמשך עם משימות מגוונות

אם חשבתם שההוצאות במעבר דירה מסתכמות בעלות ההובלה, יש לכם טעות.

מעבר דירה הוא הרבה יותר מאותו יום שבו אנו עוברים פיזית מדירה אחת לאחרת ולמעשה הוא צריך להתחיל מספר שבועות לפני ההובלה. כמה לפני? תלוי בגודל הדירה, מספר הנפשות ואפילו העונה.

הסיבה היא שביצוע מגוון משימות מתמשכות בפרק זמן קצר עשוי שלא להיעשות בדרך המצופה, להכניס אתכם ללחץ מיותר ואפילו לשלם מחירים יקרים עבור שירותים בינוניים וכל זה רק בגלל שנזכרתם מאוחר…

מצד שני, אין סיבה ממשית להיות מופתעים ולהיכנס ללחץ מהסיבה הפשוטה שתאריך המעבר ידוע כבר שנה או לפחות מספר חודשים לפני וככל שתקדימו ותעשו את זה באופן הנכון, כך יהיה לכם הרבה יותר קל וזול בהמשך.

קרטונים וחומרי אריזה

קרטונים לאריזת דירה
קרטונים לאריזת דירה

חומרי אריזה ובעיקר קרטונים למעבר דירה הם מהאמצעים הבסיסיים שכל מי שעובר דירה זקוק לו כבר בשלב הכי התחלתי.

יש כמה דרכים להשיג קרטונים:

רכישה אונליין

רכישת קרטונים למעבר דירה באתר 'בסטבוקס' היא הנוחה מכל האפשרויות והמחיר יכול להיות מפתיע במיוחד ולהסתכם במאה שקלים או לכל היותר כמה מאות שקלים בודדים.

להזמנת קרטונים באתר יש יתרונות רבים שאין בשיטות איסוף אחרות ובכלל זה:

  1. קרטונים חדשים ונקיים שנועדו לאחסן חפצים למעבר דירה.
  2. אפשרות לקרטונים ממוחזרים מתעשיות נקיות כמו טקסטיל – במחיר מוזל.
  3. מגוון סוגים ומידות כך שמצד אחד תוכלו להזמין קרטונים גדולים לאריזת בגדים ומצד שני קרטונים מחוזקים לאריזת חפצים שבירים.
  4. נוחות וחיסכון בזמן – מדובר באפשרות הכי מהירה, מה גם שאפשר לאסוף את הקרטונים באופן עצמאי או לקבל אותם במהירות עם שליח עד הבית.

חשוב לזכור שאריזת דירה למעבר אינה מסתכמת רק בקרטונים ובנוסף לכל היתרונות הללו, באתר 'בסטבוקס' אתם נהנים ממגוון רחב של חומרי אריזה למעבר דירה.

ישנם פריטים מאוד חשובים שיכולים לעשות את ההבדל בין הובלה בטוחה לבין כזאת שמלווה בנזקים.

לדוגמה, ניילון בועות (פצפץ) משמש לעטיפה של חפצים עדינים, נייר אריזה יסייע לכם לארוז בקרטונים באופן הרבה יותר יעיל ובטוח, ניילון נצמד יכול לקצר את משך האריזה בעשרות אחוזים וכשתתחילו לארוז יותר מ-20 קרטונים, תבינו מדוע אקדח מסקינטייפ יכול להציל אתכם.

חומרי אריזה

כמה זה עולה בשורה התחתונה? תלוי בגודל הדירה ומספר הנפשות. העלות הממוצעת עומדת על 170 שקלים אך כדי לקבל הצעת מחיר שמתאימה לכם, אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו כדי שנוכל להתאים לכם את המוצרים הדרושים ולעשות את זה במחירים הזולים.

רכישת קרטונים מהמובילים

אפשרות לא רעה אם כי מוגבלת מהסיבה שאומנם היא נוחה למדי מכיוון שאתם רוכשים ומקבלים את הקרטונים עד לביתכם אך מצד שני מדובר בקרטונים משומשים בגודל סטנדרטי וכפי שהסברנו במדריכים לאריזת דירה, יש לארוז חפצים בעלי נפח וקלי משקל בקרטונים גדולים מסוג חד גלי בעוד שפריטים כבדים או שבירים, יש לארוז בקרטונים קטנים יותר מסוג דו גלי.

כמו כן, חברות הובלה מספקות אולי קרטונים אך לא את שאר חומרי האריזה כך שאפילו סרט דביק (מסקינטייפ), תצטרכו בכל זאת לקנות.

כמה זה עולה? בדרך כלל שקלים בודדים לכל קרטון ועלות ממוצעת של 100-200 שקלים. אל העלות הזאת יש להוסיף גם את המחיר של חומרי האריזה הנוספים שתצטרכו לרכוש במקום אחר.

איסוף קרטונים

זאת השיטה הזולה מכולן אך מצד שני גם כזאת שיכולה לקחת לא מעט זמן ובסופה אין ערבות שתמצאו באמת את מה שאתם צריכים.

מדובר בשיטה לא מומלצת למעט מקרים שבהם אתם צריכים קרטונים בודדים.

כמה זה עולה? חינם!

הזמנת חברת הובלה

משימה נוספת שצריכה להיעשות בשלבים מוקדמים היא הזמנה של חברת הובלה.

כפי שהסברנו בהרחבה במדריך למעבר דירה ושאותו אנו ממליצים בחום לקרוא, חשוב להזמין חברת הובלה כמה שבועות לפני המעבר ואפילו מוקדם יותר בתקופות שמתאפיינות בביקוש יתר כמו בחודשי הקיץ.

הזמנת מובילים בשלב מוקדם, תאפשר לכם למצוא חברה מומלצת ביום המעבר, בשעה שנוחה לכם מפני שאם תתחילו בחיפוש מוקדם, המובילים עדיין יהיו פנויים וגמישים.

הזמנת מובילים בשלב מוקדם עשויה להיות החלטה מאוד חסכונית לאור העובדה שככל שמתקרבים לתאריך המעבר המחירים עשויים לעלות.

כמה זה עולה? המחיר של הובלת דירה קטנה מתחיל ב-600 שקלים בעוד שהעברת בית פרטי יכול להגיע גם לכמה אלפים. כמו כן יש גורמים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר כדוגמה שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים או הזמנת מנוף הרמה.

לאור השונות הרבה, חשוב להשוות כמה הצעות מחיר של חברות מומלצות ולבחור במשתלמת מכולן.

טיפ למובילים – הערה חשובה

אחת השאלות הנפוצות שיכולות להשפיע על העלות של מעבר הדירה היא כמה טיפ צריך לתת למובילים.

התשובה היא כמה שאתם חושבים כשבהובלות סטנדרטיות, סכום של 50 שקלים נחשב לסביר.

זה המקום לציין ולהזהיר אתכם מפני ריבוי מובילים. במצב של יותר מדי מובילים לעבודה נתונה, אתם עשויים להרגיש לא בנוח ולשלם לכל המובילים אף על פי שממש לא היה בהם צורך.

לאור זאת חשוב לקיים תיאום ציפיות עם חברת ההובלה בנוגע למספר המובילים שיגיעו להעביר את הדירה שלכם.

חברות הובלות
בחירת חברת הובלות

שירותי אחסנה

אחסון תכולת דירה אינו חובה בכל מעבר אך במקרים רבים ובעיקר בשנים האחרונות, רואים יותר ויותר עוברי דירות שזקוקים לשירותי אחסון תכולת דירה לפרקי זמן קצרים או ארוכים.

אנו סבורים שבחירת מקום אחסנה מתאים הוא עניין לכשעצמו ועל כן כתבנו את המדריך לאחסון תכולת דירה שיעשה סדר למי שצריך את השירות ויסייע למצוא את המחסן המתאים במחיר הזול ולאחסן את תכולת הדירה באופן בטוח.

כמה זה עולה? אחסון תכולת דירה הוא שירות שמשולם על בסיס חודשי ולכן אנו ממליצים לערוך סקר שוק מקיף בין מספר חברות מומלצות. ההפרשים יכולים להיות מאוד משמעותיים וככל שמשך האחסנה עולה, כך יש להם משקל יתר. העלות הממוצעת של השכרת יחידת אחסנה נע בין מאה שקלים לכמה מאות שקלים בודדים.

מוצרי אריזה מתאימים לאחסון תכולת דירה

שירותי אריזה

האריזה נחשבת לאחת המשימות הכי מאתגרות במעבר דירה. ההתמשכות ו"החיים על ארגזים" לכמה שבועות, גורמים לכך שאריזה היא הסיוט של אנשים רבים.

גם אתם סובלים ומוכנים לשלם למישהו שיעשה את זה עבורכם? אז יש לנו חדשות טובות עבורכם. חברות אריזה רבות ישמחו לארוז את הדירה שלכם בתוך יום ואפילו לסדר את הדירה החדשה עבורכם.

החדשות הפחות טובות הן שהשירות עולה כסף ולעתים גם לא מעט.

כמה זה עולה? ראשית, תוכלו לחסוך את העלות על ידי אריזה עצמית. שנית, שירותי אריזת דירה עולים בין כמה מאות שקלים ועד למעלה מ-1,000 ש"ח בהתאם לכמות הפריטים וגודל הדירה. אם תרצו לשכור גם שירותי סידור בבית החדש, הסכום יוכפל.

ניקיון הדירה

ניקיון הדירה החדשה הוא משהו שאפשר לעשות לבד ולא חייבים להזמין מנקה או חברת ניקיון שיכולים לייקר את כל המעבר במאות ועד למעלה מ-1,000 שקלים.

חשוב לזכור שניקיון עצמאי של הדירה יכול לעלות לכם בימי חופש כמו גם בחומרי ואביזרי ניקוי אם כי החומרים ישמשו אתכם גם בעתיד כך שאין בעיה מהבחינה הזאת.

כמה עולה? ניקיון עצמאי שמומלץ על ידינו, לא יעלה לכם כמעט דבר פרט למעט מאמץ ואולי גם יום חופש מהעבודה. הזמנת חברת ניקיון לעומת זאת תייקר את המעבר ב-1,000 בממוצע.

צביעת דירה

צביעת דירה היא עוד שלב שצריך לבצע לפני כניסה אל הדירה החדשה או ביציאה מהדירה הישנה.

גם כאן עולה השאלה האם לצבוע לבד או להזמין צבעי. התשובה לשאלה צריכה להתבסס על מצב הדירה ועל היכולת הטכנית שלכם והזמן שעומד לרשותכם.

ככל שהקירות במצב מורכב יותר שמצריך מילוי והחלקות וככל שהדירה גדולה יותר, כך כדאי להימנע מהרפתקאות ולהזמין בעל מקצוע.

אם לעומת זאת הדירה במצב טוב, אפשר להעביר רולר ומברשת ולגמור עם הסיפור ובתנאי שיש לכם מעט רקע וניסיון בתחום.

כמה זה עולה? צביעת דירה לבד תעלה לכם בימי החופשה פלוס פח צבע אקרילי איכותי 18 ליטר (250 שקלים), פח סיד סינתטי (180 שקלים), מברשות ורולרים (130 שקלים), שפכטל אמריקאי למילוי והחלקה (130 שקלים), ניילונים וקרטונים (100 שקלים) ואולי גם צבעים מיוחדים לעבודות צבע נוספות.

צבעי לעומת זאת יכול להיות אופציה משתלמת מפני שצביעת דירה ריקה נחשבת לזולה ב-30% בממוצה ביחס לצביעת דירה מאוכלסת.

הדברה של הדירה

מעבר דירה הוא זמן טוב להדביר את הדירה לפני הכניסה אליה.

העיתוי מעולה מפני שבאפשרותכם להזמין מדביר מקצועי לפני הכניסה אל הדירה וכך להימנע מאי הנוחות שכרוכה בתהליך ההדברה.

יתרון נוסף הוא שכמו בצביעה, גם הדברת דירה ריקה יכולה להיות זולה באופן משמעותי ביחס להדברת דירה מאוכלסת.

כמה זה עולה? המחיר להדברת דירה ריקה נע בטווח של כמה מאות שקלים בתלות בגודל הדירה.

עדכון כתובת מגורים

חשוב לעדכן את הכתובת החדשה שלכם במשרד הפנים, בעירייה וכן בקרב נותני שירותים שונים כמו בנקים, חברות ביטוח, כביש 6 וכיוצא בזה.

עדכון כתובת מגורים הוא אחד הצעדים האחרונים בהשלמת מעבר הדירה ולכאורה הוא לא צריך לעלות כסף ותוכלו לעשות את זה בעצמכם באופן פשוט למדי, אך לעתים העניין יכול להימשך כמה שעות ואפילו ימים.

בעוד שניתן לעדכן את משרד הפנים באמצעות האינטרנט מבלי לצאת מהבית, שאר השירותים מצריכים התקשרות או שליחת הודעות אל כל ספק ונותן שירות באופן נפרד.

כדי לייעל ולקצר את התהליך, ניתן להיעזר בשירותים אינטרנטיים שונים שנועדו להחלפת כתובת המגורים על ידי שליחה אוטומטית של הודעות אל החברות שתבחרו.

כמה זה עולה? עדכון פרטים באופן עצמי לא עולה שקל אך אם תרצו להיעזר באחד האתרים, המחיר יעמוד על 60 ש"ח בממוצע.

אז כמה עולה מעבר דירה?

בשורה התחתונה, העלות של מעבר דירה נקבעת לפי גודל הדירה, כמות הפריטים ושירותים נוספים שתרצו להזמין ושיכולים לסייע לכם ולהקל על התהליך.

לאור הנתונים הללו, מדובר בשונות מחירים גבוהה למדי שיכולה לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים.

יחד עם זאת, שימוש בטיפים שסקרנו, יכול להפוך את המעבר שלכם להרבה יותר יעיל, מהיר וגם זול.

עשוי לעניין אתכם

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

לא בטוחים כמה קרטונים צריך למעבר דירה שלכם? חישוב כמות הקרטונים למעבר דירה אינו מסובך אך יחד עם זאת הוא צריך להיעשות מתוך הבנה והתאמה

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים