להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

לא בטוחים כמה קרטונים צריך למעבר דירה שלכם? חישוב כמות הקרטונים למעבר דירה אינו מסובך אך יחד עם זאת הוא צריך להיעשות מתוך הבנה והתאמה לכמות החפצים שיש לכם בדירה. הערכת חסר תוביל למחסור בארגזים ואילו הערכת יתר עלולה להוביל להוצאות גבוהות ומיותרות.

לפניכם המדריך שיסייע להבין כמה ארגזים אתם צריכים כדי לארוז דירה כמו שלכם למעבר, בלי לבזבז כסף ובלי להיתקע בלי מספיק קרטונים לאריזה.

כמה קרטונים צריך למעבר דירה לפי מספר חדרים

גודל הדירהכמות קרטונים בדירה לא עמוסהכמות קרטונים בדירה עמוסה
דירת סטודיו (חדר אחד)15 קרטונים30 קרטונים
דירה שני חדרים25 קרטונים40 קרטונים
דירה 3 חדרים40 קרטונים75 קרטונים
דירה 4 חדרים60 קרטונים85 קרטונים
דירה 5 חדרים80 קרטונים110 קרטונים
דירה 6 חדרים90 קרטונים130 קרטונים
דופלקס 6 חדרים95 קרטונים135 קרטונים
בית פרטי 7 חדרים ומעלה100 קרטונים135 קרטונים

איך תדעו כמה קרטונים אתם צריכים? צאו מנקודת ההנחה שאתם צריכים את הכמות הממוצעת.

לדוגמה, אם אורזים דירת 4 חדרים למעבר, הכמות הממוצעת לפי הטבלה היא בערך 68 קרטונים. במידה שהגעתם למסקנה שכמות התכולה שלכם נמוכה מהממוצע, תוכלו להסתפק בממוצע ב-60 קרטונים אך אם אתם סבורים דווקא שיש לכם הרבה תכולה, מומלץ לרכוש בממוצע 85 קרטונים.

בוודאי שמתם לב שקשה להעריך את כמות הקרטונים המדוייקת מאחר שכל שינוי בכמות הפריטים עלול לשנות את המשוואה. יחד עם זאת הכמויות שציינו משקפות את הצורך של מרבית עוברי הדירות בישראל על סמך הניסיון שלנו.

סוגי הקרטונים שצריך למעבר

כדי לארוז באופן נכון ונוח, מומלץ להתאים את סוגי הקרטונים לחפצים שאתם עומדים לארוז ולמטרה שלשמה אתם אורזים.

קרטונים לאחסנה או קרטונים להובלה

במרבית הפעמים האריזה היא לצורך מעבר דירה בלבד, משמע שאורזים את החפצים, מובילים אותם ופורקים את התכולה בדירה החדשה. במקרים כאלה מומלץ להשתמש בקרטוני מובילים פשוטים במגוון מידות שיכולים לעשות את העבודה באופן טוב מאוד.

לעומת זאת יש מצבים שבהם לפחות חלק מהחפצים עומדים להיות מאוחסנים במחסן. במקרים כאלה אנו ממליצים להימנע מאריזה של חפצים כאלה בתוך קרטונים פשוטים שמתאימים רק להובלה מפני שבזמן האחסנה נהוג להניח קרטונים וארגזים אחד על גבי השני במטרה לחסוך מקום. אם הקרטונים לא יהיו מחוזקים ויתאימו לאחסנה ממושכת, יש סכנה שהם יתקמטו, יקרסו ואפילו יפלו ויסכנו את התכולה שבפנים. קרטונים מחוזקים שמתאימים לאחסנה יעמדו בעומס ובתוספת כספית קטנה תוכלו להבטיח את שלום החפצים בזמן האחסון.

גודל קרטונים מומלץ למעבר דירה

חשוב להתאים את גודל הקרטונים והארגזים לסוג החפצים שיש לכם בדירה. רכישת קרטונים מתאימים תחסוך לכם כסף ותסייע באריזה נוחה ובטוחה.

יש מקומות שבהם נוהגים למכור רק מידה אחת של קרטונים למעבר דירה אך במצבים רבים זה עשוי שלא להספיק מפני שקרטון שמתאים לאריזת נעליים, לא מתאים לאריזת צלחות וכוסות.

קרטונים קטנים

בכל מעבר דירה מומלץ לרכוש מספר קרטונים קטנים וחזקים שמשמשים לאריזה של חפצים שבירים כמו צלחות וכוסות או לאריזה של פריטים קטנים וכבדים כמו ספרים.

קרטון קטן וחזק יגן טוב יותר על חפצים שבירים ויאפשר להוביל פריטים כבדים באופן נוח יותר. תחשבו כמה כבד יכול להיות קרטון גדול שבתוכו צלחות וספרים. מעבר לזה שיהיה קשה לשאת אותו, קיים סיכוי סביר שהוא יקרע או יתקמט בזמן ההובלה ולא יגן על הפריטים שבו.

קרטונים בינוניים

קרטונים בינוניים הם למעשה קרטוני הובלה במידה סטנדרטית והם מהווים את רוב הקרטונים שמשמשים לאריזת דירה. המידות של הקרטונים האלה מאפשרות נשיאה נוחה והם מתאימים לחפצים שאינם שבירים, כבדים או גדולים מדי.

בין הפריטים שניתן לאחסן בקרטונים בינוניים ניתן למנות בגדים, ניירת, חפצים קטנים, מכשירי חשמל קטנים עד בינוניים וכיוצא בזה.

קרטונים גדולים

בכל מעבר דירה כדאי שיהיו גם מספר קרטונים גדולים לאריזת חפצים עם נפח גבוה ומשקל נמוך עד בינוני.

קרטון גדול למעבר דירה מאפשר לארוז מעילים, נעליים, סירים וכל פריט גדול אחר שאינו כבד או שביר. שימוש במספר קרטונים גדולים יכול לחסוך הרבה קרטונים בינוניים, לצמצם את מספר הקרטונים שצריך להוביל ואף לחסוך במחיר.

חומרי אריזה נוספים שצריך כדי לארוז למעבר דירה

אין ספק שקרטונים וארגזים מהווים את החלק המרכזי בכל אריזה של דירה אך חשוב לזכור שיש אביזרים נוספים שחיוניים לא פחות ושבשילוב עם הארגזים והקרטונים יוצרים את הסביבה הנוחה והטובה ביותר לאריזה.

שקיות ניילון – שקיות ניילון גדולות הן פריט מאוד שימושי שיכול לזרז את האריזה ולהפחית את כמות הקרטונים שצריך וכך גם להוזיל בעקיפין את העלות של חומרי האריזה. בבסטבוקס תוכלו לרכוש שקיות ניילון גדולות ועבות שמתאימות לאריזה מהירה של בגדים, נעליים ופריטים נוספים אחרים.

מסקינטייפ עבה – חיוני לסגירה וחיזוק של קרטונים ושקיות. מומלץ לרכוש מספר גלילים של מסקינטייפ איכותי ובמידה שאורזים דירת 3 חדרים ומעלה, כדאי לצרף גם אקדח מסקינטייפ שהופך את השימוש לנוח ומהיר.

פצפצים – נקראים גם ניילון בועות והם משמשים כדי לארוז פריטים שבירים ועדינים כשבין היתר ניתן למנות מסכים, חפצי אומנות, אגרטלים וכדומה.

ניילון נצמד – אם יודעים כיצד לארוז איתו, הניילון הנצמד יכול להיות אחד מחומרי האריזה הכי מועילים. עטיפה של ספות ורהיטים, אריזה של מגירות על תכולתן וליפוף ניילון נצמד סביב בגדים תלויים הם רק חלק ממה שאפשר לעשות איתו כדי לארוז דירה באופן מוצלח ומהיר.

ניירות אריזה – פריט אריזה זול ושימושי כשבין היתר ניתן לרפד איתו קרטונים, לעטוף כוסות וצלחות לפני הכנסתם לקרטונים ולמלא חללים ריקים בארגזים כדי למנוע תזוזה בזמן ההובלה.

מתקשים לענות על השאלה כמה קרטונים צריך למעבר? צוות ״בסטבוקס״ ישמח לסייע לכם. התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונציגינו ישמעו מה אתם צריכים לארוז ויחשבו עבורכם כמה קרטונים אתם צריכים ומאילו סוגים.

עשוי לעניין אתכם

מוביל עם קרטון למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה ברמת גן

קרטונים למעבר דירה ברמת גן ועוד מגוון מוצרי אריזה למעברי דירות במחירים ישירים מהיצרן לצרכן עם משלוח מהיר עד לרמת גן (או באיסוף עצמי מאחד

שימוש וסוגי קרטונים באריזת דירה

כיצד לבחור קרטונים למעבר דירה?

קרטונים הם מהאביזרים המרכזיים באריזת דירה למעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של סוגי הקרטונים בהם נעשה שימוש. באופן כללי, קרטונים מיוצרים משני חלקים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים