להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

הדרכים שיחסכו לכם מאות שקלים בהובלת דירה

אריזת דירה להובלה

עוברים דירה? אתם נמצאים לפני תהליך יקר ומורכב למדי שכולל משימות רבות שחייבים להתארגן אליהם בהקדם ובאופן הראוי, על מנת להבטיח מעבר מוצלח.

אינספור מדריכים וסיפורים כבר נכתבו על מעברי דירה במדינת ישראל ועל הסכנות שהן חושפות את העוברים, החל מתשלום מחירים יקרים, בחירת מובילים לא מתאימים או לא ראויים ועד לתקריות ותקלות מסוגים שונים.

התוצאה היא שרבים מעדיפים לשלם את ה"אקסטרה" עלות בהנחה שהיא תפתור אותם מכל הסכנות והמכשולים בדרך לדירה החדשה.

במציאות, לעתים אין קשר בין מחירים יקרים של הובלה לבין איכות ובאמצעות מספר צעדים, תוכלו לשפר את איכות ההובלה ולהפחית את המחיר שלה במאות שקלים ובדירות גדולות אפילו באלפים!

לפניכם מספר שיטות שיעזרו לכם לעבור דירה כמו גדולים אבל במחירים קטנים.

הובלת דירה קטנה מול מעבר של דירה גדולה

לפני שנצלול אל תוך הרעיונות והדרכים המומלצות שתוכלו ליישם בהובלה הקרובה שלכם, בואו ונבחין תחילה בין הובלת דירה גדולה לבין הובלות קטנות.

בעוד שעל הובלת דירה כולנו שמענו, יש ענף פורח לא פחות (ויש שיגידו אפילו יותר), שעוסק בהעברות של פריטים בודדים.

זה נכון שכל חברת הובלה יכולה להעביר מקרר או דירת חדר אך השאלה אם לא ניתן לעשות את זה בצורה יעילה יותר.

זה המקום שאליו נכנסים המובילים שמתמחים בהובלות קטנות. המובילים האלה שונים בכך שהם בדרך כלל עובדים לבדם או עם סבל נוסף אחד לכל היותר ובמקום המשאית המוכרת, הם מובילים עם טנדר.

המאפיינים האלה יוצרים מודל עסקי רזה וזריז שבניגוד לחברות מסורבלות להובלת דירה, מאפשר להם לתת לכם מענה מהיר, איכותי והרבה יותר זול להעברה של פריטים בודדים ובכלל זה דירות קטנות של חדר עד שני חדרים.

מעבר להעברת פריט בודד כמו רהיט, מקרר או סלון, הובלות קטנות מתאימות בול לסטודנטים, זוגות צעירים וגם רווקים.

החיסכון שבהובלה יכול להגיע לכמה מאות שקלים וכל זה בלי להתפשר על שום דבר בתהליך המעבר.

למרות שהמחיר זול יותר, אין לוותר על עקרונות אותם הסברנו במדריכים השונים ויש להתייחס אל המעבר וההובלה באופן ראוי, תוך הקדשת הזמן המתבקש לצורך איתור מובילים, בדיקת המלצות הזמנת קרטונים וארגזים למעבר דירה וכמובן אריזה מסודרת ובטוחה של התכולה.

הובלה עצמית – תהיו המובילים של עצמכם

אם עד עכשיו לימדו אתכם שכדי להעביר דירה, אתם חייבים להזמין מובילים או חברת הובלה, הגיע העת לחשוף בפניכם את אחד הענפים המתפתחים בתחום מעברי הדירות במדינת ישראל – ההובלה העצמית.

במסגרת השיטה, אתם הופכים להיות המובילים של הדירה שלכם ומן הסתם ברור שזאת לא שיטה שמתאימה לכל אחד.

כדי לדעת אם תוכלו להוביל את הדירה בעצמכם, צריך להתייחס לשתי נקודות חשובות.

מה גודל הדירה

אחד השיקולים המרכזיים בהובלה עצמית הוא גודל הדירה. ככל שהדירה קטנה יותר וככל שהפריטים שצריך להעביר אינם מורכבים ויכולים להיכנס אל הרכבים שברשותכם, ככה היכולת שלכם לבצע את המעבר בעצמכם הולכת ועולה ואיתה גם הסיכוי לחסוך סכומי כסף נכבדים שיכולים להגיע בקלות ל-1,000 שקלים ויותר.

מה היכולות שלכם

אם אתם סטודנטים או זוג צעיר, הסיכוי שלכם להוביל את הדירה לבד ובאופן מוצלח, הולך ועולה.

מעבר לכך שביכולתכם להתמודד עם אתגרים פיזיים באופן טוב, תוכלו לרתום למשימה חברים נוספים בקלות יחסית.

לעומת זאת, אם אתם חלק ממשפחה של 5 נפשות, כנראה שיהיה לכם פחות זמן להתעסק בהעברה של כל כך הרבה חפצים, תצטרכו לקחת חופש מהעבודה ולעסוק במשימות פיזיות שמצריכות כושר לא מבוטל.

בתרחיש כזה, אנו ממליצים לוותר על שיטת ההובלה העצמית ולשמור אותה למי שיכול לבצע אותה באופן פשוט ובלי לסכן את בריאותו.

אריזת דירה בהובלה עצמית

אריזת דירה בהובלה עצמית שונה מאריזת דירה בזמן הובלה רגילה ומעבר לקרטונים והארגזים שנחוצים בכל מצב, כאן כבר תצטרכו להשתמש גם בחומרי אריזה נוספים כמו ניילון נצמד שמשמש את המובילים כדי לאבטח ולהגן על הרהיטים אך מכיוון שאתם לא עומדים להזמין מובילים, יהיה עליכם לבצע את העטיפה בעצמכם.

אריזה עם ניילון נצמד
אריזה עם ניילון נצמד

איך מובילים לבד?

הובלה עצמית יכולה להיות מאוד פשוטה בהינתן התנאים המתאימים שסקרנו (יכולת אישית ומעט חפצים באופן יחסי).

האתגר הגדול ביותר שאתם עשויים לפגוש במהלך ההעברה הוא רכב מתאים שניתן להכניס לתוכו את כל החפצים והרהיטים.

מאחר שרכב משפחתי אינו מתאים להעברות מסוג זה, יהיה עליכם להיעזר בנגרר או רכב מסחרי. אם יש לכם אחד מאלה, אתם מסודרים אך גם אם אין לכם טנדר או נגרר, תוכלו לנסות ולמצוא אחד אצל בני משפחה וחברים.

לא מצאתם? אל תתייאשו! היום ניתן להשכיר רכב מסחרי להובלה על בסיס שעתי, עם או בלי נהג. המחירים זולים בעשרות אחוזים ביחס להזמנת מובילים.

כדי להעביר חפצים כבדים או גדולים בעצמכם, מומלץ לשכור או לרכוש ציוד למובילים כמו סבליקה או רצועות הרמה וכן להיעזר ברצועות קשירה כדי לאבטח את המשא שאתם מובילים.

שלבו בין הובלה עצמית להזמנת מובילים

אחת הדרכים הכי מוצלחות לשלב בין שתי העולמות של הובלה עצמית והזמנת מובילים היא לבצע הובלה עצמית של החפצים שאתם יכולים להוביל בעצמכם ולהשאיר את החפצים הכבדים והגדולים למובילים מקצועיים שמתמחים בהובלות קטנות.

לדוגמה, העברה של דירה ממוצעת כוללת בדרך כלל 80%-90% חפצים שאפשר להעביר די בקלות, אפילו ברכב משפחתי, בעוד ש10%-20% מהחפצים, נחשבים לגדולים או כבדים כדוגמת מקרר, סלון וחדר שינה.

ההמלצה שלנו היא להוביל את החפצים הקלים והפשוטים באופן עצמאי ולהזמין מוביל להובלה קטנה כדי לשנע את הפריטים שהכבדים או אלה שאינם נכנסים ברכב.

באופן הזה תוכלו להוזיל את מעבר הדירה בעשרות אחוזים (אפילו בחצי מחיר) ולעבור באופן בטוח ונעים שבו אתם אלה שמנהלים את התהליך ויכולים לבצע אותו בקצב ובזמן שנוחים לכם.

שילוב של הובלה עצמית עם הובלות קטנות מאפשר גם למבוגרים יותר להוביל את הדירה בעצמם, לרבות דירות גדולות, והוא מהווה את הדרך הכי יעילה למעבר דירה.

איזו דרך למעבר דירה מתאימה לכם?

בעוד ששימוש בהובלות קטנות מתאים לכולם אך לא בכל המקרים, הובלה עצמית תתאים רק למי שיש לו כוח ויכולות לבצע את ההובלה בעצמו ואילו שילוב של שתי השיטות, יכול לתת מענה מושלם כמעט לכל אחד ובכל סיטואציה, ולאפשר לחסוך מאות שקלים ואפילו יותר בהובלה של דירה ממוצעת.

עשוי לעניין אתכם

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים