להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

איך להשתמש בנייר אריזה למעבר דירה

ניירות אריזה

נייר אריזה הוא אחד אחד הפריטים השימושיים ביותר לאריזת דירה למעבר אבל כמו במרבית חומרי האריזה, כדי להפיק ממנו את התועלת המירבית, חשוב לדעת כיצד להשתמש בו באופן הנכון. צוות ״בסטבוקס״ מסביר מה אפשר לעשות עם ניירות אריזה ואיך להפיק מהם את התועלת המירבית באריזת דירה למעבר.

מהו נייר אריזה?

נייר אריזה למעבר דירה הוא דף מלבני במידות משתנות כשהמידה המומלצת לאריזת חפצים בדירה היא ברוחב 50 סנטימטרים ובאורך של 70 סנטימטרים. הניירות האלה נמכרים בדרך כלל בחבילות של 250 דפים ומטרתם לייעל את האריזה ולהפוך אותה לבטוחה ונוחה יותר הן באריזת כלים שבירים והן במקרים שמעוניינים ליצור סביבת אריזה נקייה לפריטים אחרים. ניירות לאריזת דירה נחשבים לאחד מהפריטים הזולים ומחירם באתר ״בסטבוקס״ עומד על ממוצע של 20 אגורות לנייר בודד ברכישת חבילת ניירות. כפי שנדגים במדריך שלפניכם, זה אחד מחומרי האריזה עם יחס עלות מול תועלת הכדאיים ביותר.

למה צריך נייר לאריזת דירה?

אריזת דירה היא החלק המרכזי בכל מעבר מהסיבה הפשוטה שהיא אורכת יותר זמן מכל משימה אחרת וההשלכות שלה על הסדר במעבר ועל שלמות החפצים יכולות להיות גבוהות במיוחד. תארזו את הדירה באופן המתבקש וההובלה תהיה חלקה, הפריטים יגיעו בשלום לדירה החדשה והסידור של החפצים יהיה קל ומהיר בעוד שאם תיכשלו באריזה, אתם עלולים להפסיד זמן יקר, למצוא את עצמכם באי סדר ואפילו להיות חשופים לנזקים וציוד. ניירות אריזה למעבר דירה הם מהחומרים החיוניים ביותר שיכולים להבטיח את שלום הפריטים השבירים.

לניירות אריזה יש שלושה שימושים מרכזיים. הראשון הוא עטיפה של פריטים שבירים, השני הוא ריפוד כדי להבטיח סביבת אריזה נקיה לפריטים שבתוך הקרטון והתפקיד השלישי הוא ליצור נפח באריזות הקרטון על מנת למנוע תזוזות של חפצים.

סוגים של ניירות אריזה למעבר דירה

קיימים שלושה סוגים של ניירות אריזה למעבר דירה.

נייר אריזה חום – זה הפריט הנפוץ ובדרך כלל מדובר בנייר האריזה שתארנו בתחילת המדריך. ניירות אריזה חומים מגיעים במספר מידות ואריזות ולצד חבילות של 250 ניירות אריזה בגודל 50X70, יש ניירות אריזה גדולים או קטנים יותר ובאריזות עם מספר שונה של דפים. נייר אריזה חום מאוד נוח לשימוש, מחירו זול והוא מעולה לאריזת חפצים שבירים ולריפוד קרטונים.

נייר משי לאריזה – ניירות משי דומים מאוד לנייר אריזה חום מלבד העובדה שהמרקם שלהם הרבה יותר עדין ורך. כמו כן מחירם גבוה ולכן הם פחות שימושיים באריזת דירה למעבר. אנו ממליצים לארוז עם נייר אריזה חום לאור העובדה שהוא הרבה יותר זול וב-99% מהמקרים גם יכול להחליף בהצלחה ניירות משי. אם אתם צריכים לארוז פריטים כל כך עדינים עד כדי כך שנייר אריזה חום לא מתאים, תוכלו להשתמש בפוליטילן שנחשב למעט יקר יותר ביחס לניירות אריזה אבל מעולה לאריזת פריטים שבירים. גם ניילון פצפצים יכול להוות תחליף הולם אם כי יקר יותר.

ניירות קרטון – קרטון גלי נתפס בעיני רבים כנייר לאריזה אך האמת היא שתפקידו שונה לחלוטין ובעוד שנייר אריזה חום מתאים לפריטים קטנים ועדינים, קרטון גלי שמגיע בגליל מתאים לאריזת רהיטים וחפצים גדולים.

איך משתמשים בניירות אריזה?

ניירות אריזה מתאימים למגוון רחב של שימושים. לפניכם מספר דוגמאות לשימוש נפוץ בניירות אריזה.

  • אריזת צלחות – מאחר שצלחות שבירות, לא ניתן להכניסן סתם כך לקרטון, וכדי להבטיח את שלומן מומלץ לעטוף כל צלחת בנייר אריזה כפי שניתן לראות בסירטון.
  • אריזת כוסות – ניתן לעטוף את הכוסות בנייר אריזה לפני הכנסתם לקרטונים. כמו כן כדאי לקמט מעט מספר ניירות ולהכניסם בין הכוסות הארוזים כדי למנוע תזוזה בזמן ההובלה.
  • עטיפה של חפצים שבירים גדולים – ניתן לארוז מראות באמצעות עטיפה שלהן עם ניירות אריזה בשילוב מסקינטייפ שיבטיח שהניירות לא יזוזו במהלך ההובלה.
  • ריפוד של קרטונים וארגזים – אנשים רבים מעדיפים לרכוש או לקבל קרטונים משומשים למעבר דירה כדי לחסוך בעלויות. הבעיה עם הקרטונים האלה היא שהם לא תמיד מספיק נקיים כדי לבוא במגע ישיר עם בגדים וחפצים אחרים ולכן מומלץ לרפד את פנים הקרטונים המשומשים באמצעות ניירות אריזה.
  • אריזת נעליים – מומלץ להשתמש בניירות אריזה כדי לעטוף נעליים לפני הכנסתם לקרטונים.
  • אריזת חפצים קטנים – אריזת פריטים קטנים כמו לדוגמה סכו״ם וכלי מטבח, לא יכולה להיעשות על ידי השלכתם לקרטון הקרוב וצריך לעטוף את הפריטים לפני שמכניסים אותם לארגז. באופן הזה האריזה תהיה מסודרת ונקיה, ופריקת הקרטנים וסידור תכולתם תהיה יעילה ונוחה.
  • אריזת חפצים עדינים – מוצרי אלקטרוניקה עלולים להיפגע במהלך ההובלה ולכן מומלץ לעטוף אותם באמצעות מספר שכבות של ניירות אריזה.
  • אריזת תיקים ואביזרי אופנה – שימוש בניירות אריזה יבטיח את שלום החפצים ונקיונם.

ובאופן כללי ניתן לומר ששימוש בניירות אריזה אינו מוגבל לפריט כזה או אחר ובאמצעות מעט דימיון, ניתן להיעזר בו לאינספור משימות אריזה שמתרחשות במעבר דירה. מדובר בפריט זול ונוח לשימוש שיכול להגן על פריטים רבים ולשמור על ניקיונם כך שבהחלט מדובר בפריט מומלץ מאוד.

מחפשים ניירות אריזה למעבר דירה? באתר ״בסטבוקס״ תמצאו מגוון סוגים ומידות. אנו מזמינים אתכם לרכוש באתר את ניירות האריזה המתאימים או להגיע לאחד הסניפים כדי לצפות במבחר של ניירות לאריזה ולבחור את המתאים לכם ביותר. צריכים עזרה? לא יודעים אם אתם צריכים נייר אריזה ואם כן אז איזה סוג? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונציג מטעמנו ישמח לסייע לכם.

סרטוני הדרכה לשימושים של ניירות לאירזת דירה למעבר

עשוי לעניין אתכם

מובילים עם קרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה בראשון לציון

מחפשים קרטונים למעבר דירה בראשון לציון? אל תשלמו מחירים יקרים ואל תתפשרו על האיכות! אנו מתמחים בייצור ושיווק קרטונים וארגזים למעבר דירה במחירים ישירים. קרטונים

מעבר דירה עם ארגזים וקרטונים

קרטונים למעבר דירה ברחובות

מחפשים קרטונים למעבר דירה ברחובות? לנו יש את כל הפתרונות שאתם יכולים להעלות על דעתכם והכל במחירים סיטונאים ומשלוח מהיר (עם אפשרות לאיסוף עצמי בסניפים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים