להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

אורזים את הבית – טיפים חיוניים למעבר דירה

אריזת דירה למעבר

לא ניתן להתחמק מהאמת ואני האחרון שינסה לספר לכם שמעבר דירה יכול להיות קל. כל מי שעבר דירה בחייו יספר שתהליך האריזה, המעבר, ההובלה וההתארגנות הם לא בדיוק מרגעי השיא. יחד עם זאת אי אפשר להתחמק מהעובדות. האוכלוסייה הצעירה בישראל עוברת דירה אחת לשנה וחצי שנה בממוצע בעוד משפחות נוטות לעבור דירה אחת לשש שנים כאשר הנתון האחרון נתון לשינויים קיצוניים התלויים במצב סוציואקונומי, אזור מגורים וכדומה.

לאחר שסקרנו את העובדות, הדבר המתבקש הוא למצוא את הדרכים שיקלו עלינו את מעבר הדירה.

מעבר דירה מורכב כאמור ממספר שלבים. אריזה, הובלה, פריקה ושינוי כתובת. אם נבצע כל אחד מהתהליכים הללו בצורה נכונה, נוכל בהכרח לבצע את תהליך מעבר הדירה בצורה טובה הרבה יותר – ללא בזבוז של זמן, כסף והחשוב מכל – אנרגיה חיונית לה אתם כל כך זקוקים בימי המעבר.

מתוך רצון להישאר ממוקדים, בחרתי להתעמק באחד הנושאים החשובים בשלב מעבר דירה – האריזה.

קרטונים למעבר דירה

אין ספק שכאשר אנו באים לארוז את תכולת הדירה, הדבר הראשון שאנו נזדקק לו הם קרטונים לאריזה. על מנת לבצע את משימת האריזה בצורה טובה, אנו נזדקק לקרטונים איכותיים במספר גדלים. הסיבה לכך פשוטה מאוד. חפצים כבדים כגון ספרים, יארזו בקרטונים קטנים. חפצים קלים או בעלי משקל בינוני יכולים להיארז בקרטונים גדולים יותר.

היכן משיגים קרטונים?

ישנן שלוש שיטות לאיסוף קרטונים למעבר דירה.

  • מקומות מסחר וקרטוניות – אחת השיטות המסורתיות. כל שעליכם לעשות הוא להגיע בשעות הנכונות (לפני שגורסים את הקרטונים) לסופר מרקט, חנויות וכדומה ולאסוף קרטונים במצב טוב, כלומר נקיים, חזקים ובגדליםקרטונים למעבר דירה המתאימים. שיטה זו יכולה להיות הזולה מכולן אך מצריכה השקעה של זמן באיסוף ובהתארגנות. אם בחרתם לאסוף קרטונים בשיטה זו, מומלץ להתחיל לפחות חודש לפני מועד ההובלה.
  • חברות הובלה – חברות הובלה רבות יספקו לכם את הקרטונים להם תזדקקו – לעיתים בחינם ולעיתים בסכום סביר.
  • חנויות לממכר קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה – בחנויות כדוגמת BestBox, ניתן להשיג מגוון חסר תקדים של קרטונים לכל מטרה ובכל מצב (חדשים ומשומשים במצב חדש) וכל זה במחיר תחרותי במיוחד. מבלי לבזבז זמן יקר בחיפוש ושיטוט, הקרטונים מגיעים אליכם עד הבית.

חומרי אריזה נוספים

לעיתים קרובות, על מנת לארוז דירה למעבר, כל שאתם צריכים מסתכם בקרטונים, שקיות אריזה, מסקינגטייפ (סרט הדבקה) וטוש לסימון הקרטונים. חומרים אלה מצויים כמעט בכל בית וניתן בקלות להשיגם. יחד עם זאת, עם ההובלה מסתכמת ביותר מ-30 או 40 ארגזים, אנו ממליצים להצטייד בפריטים נוספים שיקלו עליכם את העבודה, יחסכו זמן ולעיתים גם כסף. בין ציוד האריזה הנוסף ניתן למנות:

  • ניילון נצמד
  • ניילון בועות (פצפץ)
  • ניירות אריזה – פריט זול וקריטי לאריזה בטוחה ונקייה – על ידי ריפוד הארגזים ועטיפת פריטים שבירים. ניירות אריזה מהווים תחליף לניירות משי מאחר והם ממלאים יעוד דומה אך מחירם זול בהרבה.
  • שקיות אריזה – שקיות גדולות וחזקות יכולות להחליף קרטונים רבים. כמו כן האריזה תהיה נוחה ונקייה.
  • סרט הדבקה – רכשו לפחות חבילה של סרטי הדבקה – מסקינגטייפ.
  • אקדח לסרט הדבקה – אם אתם עומדים לאטום מספר רב של קרטונים, אקדח המסקינגטייפ יעשה לכם את החיים קלים וימנע בזבוז של נייר הדבקה.
  • קרטונים לעטיפה – זהו פריט שבדרך כלל מסופק על ידי חברת ההובלות. מדובר על קרטון גלי שמשמש לעטיפת רהיטים והגנה על פינות.

איך לארוז את הדירה למעבר?

אריזת דירה למעבר היא לא מהמשימות המורכבות ביותר אך יחד עם זאת, יש להקפיד על מספר כללים כך שבסופו של דבר נקבל את התוצאות הרצויות עם מינימום מאמץ.

היפטרו מחפצים שאינכם זקוקים להם עוד

יתכן מאוד שישנם חפצים שאינכם צריכים כגון בגדים, צעצועים או אפילו רהיטים שמיועדים להחלפה. פריטים שמהווים מעמסה עליכם, יכולים להיות הפתרון המיוחל של האחר. תרמו את מה שאתם יכולים או מכרו באתרי האינטרנט השונים. מומלץ להתחיל בתהליך הסריקה לפחות חודשיים לפני המעבר.אריזת חפצים במזוודה

לאחר שהתפטרתם מן החפצים שאינכם זקוקים להם עוד, זה הזמן להתחיל ולארוז חפצים שאינכם משתמשים בהם ביום יום – לדוגמה בגדים עונתיים ושמיכות.

המשיכו בתהליך האריזה כך שככל שתתקרבו לתאריך הובלת הדירה כך יגבר קצב האריזות.

טיפים לאריזת דירה למעבר

  1. ישנן מספר טעויות בולטות מהן יש להימנע כדוגמת:
  2. הימנעות משימוש בעיתונים לצורך אריזה מאחר וניירות עיתון נוטים ללכלך את החפצים. השתמשו בנייר אריזה זול ואיכותי.
  3. סמנו את תכולת הקרטונים כך שבסופו של דבר כל הקרטונים יהיו מסומנים בפרטים שהם מכילים ומאיזה חדר הם נלקחו.
  4. השתמשו במגבות ושמיכות על מנת לדפן קרטונים מכילים ציוד רגיש או שביר.
  5. הכינו תיק עם מסמכים חשובים – כגון שכר דירה, תעודות זהות וכדומה.
  6. מומלץ להכין מזוודה לימים הראשונים שאחרי המעבר.

יש לכם רעיונות נוספים? נשמח לשמוע אותם.

עשוי לעניין אתכם

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

באתר Bestbox ניתן להזמין קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה בקלות ובמהירות וליהנות ממגוון רחב של קרטונים ומוצרי אריזה למעבר דירה במחירים משתלמים ועם שירות שאין

קרטון ארכיון לאריזת משרד

קרטונים להובלת ציוד וריהוט משרדי

ראשית, לפני שנצלול לבחירת קרטונים לאריזה, ברור לכולנו שלפני כן חשוב לבדוק מי הם המובילים של החברה, מה הניסיון שלהם בתחום, ההמלצות וחוות הדעת מהלקוחות

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים