להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

קרטונים למעבר דירה ברחובות

מעבר דירה עם ארגזים וקרטונים

מחפשים קרטונים למעבר דירה ברחובות? לנו יש את כל הפתרונות שאתם יכולים להעלות על דעתכם והכל במחירים סיטונאים ומשלוח מהיר (עם אפשרות לאיסוף עצמי בסניפים בקרבת רחובות).

אנו מתמחים בשיווק מגוון חומרי אריזה, ארגזים ממגוון סוגים ומידות ובין לקוחותינו ניתן למנות מאות מתושבי רחובות שעברו דירה בשנה האחרונה וכן חברות הובלה רבות.

באפשרותכם להרכיב חבילה באופן עצמאי על ידי בחירת הקרטונים שאתם חפצים בהם או לבחור באחת מחבילות מעבר הדירה המוכנות.

מאחר שאתם לא עוברים דירה בכל יום, אנו ממליצים בחום ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לסייע ולהרכיב לכם את החבילה המשתלמת ביותר, כך שיהיה לכם את כל מה שאתם צריכים אך באותה נשימה לא תבזבזו כסף וקרטונים לשווא.

הבסיס לאריזת דירה למעבר

לפני שנתחיל להסביר לכם על מגוון המוצרים והאופן שבו תוכלו להרכיב את החבילה המושלמת, ברצוננו להתחיל דווקא עם הסבר קצר על החשיבות הגבוהה של אריזת הדירה למעבר ועל הצורך בחומרי אריזה וקרטונים מתאימים.

באופן טבעי הדבר הראשון שעולה כשעוברים דירה הוא הזמנת מובילים. אין עוררין על כך שבחירת חברת הובלה מומלצת היא אחד מהיסודות הכי חשובים בתהליך אך ברצוננו להדגיש משהו שרבים שוכחים.

אריזת דירה היא הפעולה העיקרית בכל מעבר. היא לוקחת את מרב תשומת הלב והזמן שלכם והאופן שבו תארזו יכול להשפיע על איכות ההובלה והמעבר כולו.

לכן חשוב להיערך לאריזת הדירה בכובד ראש ולהכין מבעוד מועד קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה נוספים שיעזרו לכם לארוז את הדירה ביעילות ובבטיחות, ולעתים שווה להשקיע מעט יותר על מנת שהאריזה תהיה חלקה ונעימה ככל שניתן.

חומרי אריזה למעבר דירה ברחובות

קרטונים למעבר דירה מהווים את הבסיס לאריזה מוצלחת אך כדי שהמשימה תתנהל באופן נכון, חשוב לדאוג מבעוד מועד גם לחומרי אריזה למעבר.

הרי אם אתם משתמשים בקרטונים, חשוב לדאוג שיהיו לכם גם סרטי הדבקה כדי לחזק ולסגור את הארגזים, ואם אתם אורזים דירה גדולה, כדאי גם לרכוש אקדח למסקינטייפ שיהפוך את השימוש בנייר הדביק לפשוט במיוחד ובלי הצורך לחפש כל פעם את הקצה שלו…

כמו כן בכל מעבר עולה הצורך בניירות אריזה, ניילונים מתאימים וכן ניילון נצמד – סטרץ'.

למי מכם שאורז פריטים שבירים כמו מסכים, מומלץ להכין גם גליל פצפצים שיבטיח שההובלה תתנהל בלי תקלות ובלי נזקים.

באתר 'בסטבוקס' תמצאו את כל חומרי האריזה האלה ועוד רבים אחרים, כך שאתם תוכלו להתמקד במשימה החשובה שהיא האריזה ולא תצטרכו להתפשר על ארגזים לא חזקים, מידות לא מתאימות או כאלה שאינם נקיים.

אצלנו תמצאו הכל! וניתן להזמין באופן נוח ולקבל את כל הפריטים עם משלוח מהיר לרחובות.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ברחובות?

אחרי שהבנו את המשמעות של קרטונים ושבכל אופן צריך לפחות עוד כמה פריטים לאריזה, הגיע הזמן לדבר על האפשרויות שעומדות בפניכם כשצריכים להשיג קרטונים למעבר דירה ברחובות.

קרטונים למעבר דירה באתר 'בסטבוקס'

אנו מתמחים בייצור ושיווק של קרטונים מכל הסוגים ולכל הקהלים, ובכלל זה ארגזים למעבר דירה.

אנו מבינים שכדי לארוז דירה אתם צריכים קצת יותר מקרטון בגודל אחיד מפני שאריזת חפצים שונים דורשת התייחסות שונה.

לדוגמה, אריזת כוסות וצלחות צריכה להיעשות בקרטונים מחוזקים ובמידות קטנות באופן יחסי שיבטיחו את שלום הפריטים ושניתן יהיה לשאת אותם בנוחות וביטחון מרביים.

בגדים, צעצועים או מצעים לעומת זאת יכולים להיכנס אל קרטונים גדולים ופשוטים יותר.

יחד עם זאת כל הקרטונים שאתם משתמשים בהם צריכים להיות במצב טוב ונקיים.

אנו משווקים את כל סוגי הקרטונים למעבר דירה ברחובות ולצד חדשים יש גם ממוחזרים שנלקחים מתעשיית הטקסטיל, וכולם מבטיחים לכם מגוון מתאים לכל האריזות וניקיון מקסימלי.

בנוסף, אנו גם משווקים חומרי אריזה הכרחיים למעבר דירה כך שאצלנו תוכלו למצוא הכל! לבצע הזמנה ולקבל את המשלוח בתוך זמן קצר עם שליח עד לביתכם, במחירים שווים לכל כיס ובלי לבזבז זמן יקר.

קרטונים מהמובילים

מובילים רבים נוהגים למכור בעצמם קרטונים (חלקם אף רוכשים אותם מאתנו) ובהובלת דירות גדולות הם אפילו מחלקים מספר קרטונים לגמרי בחינם.

בדרך כלל אלה קרטונים בגודל וסוג אחידים שמספקים מענה חלקי לצורכי האריזה של הדירה.

אם אתם מתכוונים לקחת קרטונים מהמובילים, אנו ממליצים לסגור את העניין לפני החתימה על החוזה מהסיבה הפשוטה שבמעמד הזה מרבית המובילים ינסו לרצות אתכם ככל שניתן.

שימו לב שמובילים אינם מספקים חומרי אריזה כך שבכל אופן תצטרכו לרכוש כמה.

איסוף או קבלת קרטונים בחינם

מי לא רוצה קרטונים למעבר דירה בחינם? העניין הוא שזה עשוי להיות מעט מורכב והתוצאה לא משביעת רצון.

אם אתם מכירים מישהו שעבר דירה לאחרונה, יכול להיות שתוכלו לעשות שימוש בקרטונים והארגזים שנשארו לו.

אם לא, תוכלו לנסות את מזלכם בסופר השכונתי, אך כדאי לדעת שכיום מרבית הקרטונים נדחסים ונשלחים למחזור מיד עם פירוקם ולכן העבודה עשויה להיות מאתגרת וצרכנית זמן לא מבוטל.

אם בכל אופן חשבתם לשנס מותניים ולחפש קרטונים, יהיה עליכם להתמקד בכאלה במצב טוב ובגודל/חוזק מתאימים.

כמה עולים קרטונים למעבר דירה ברחובות?

מחיר קרטונים למעבר דירה ברחובות תלוי בכמות הפריטים שצריך לארוז ובסוג הקרטונים וחומרי האריזה.

באתר 'בסטבוקס' תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים שנובעים מכך שאנו יצרנים ומשווקים של חומרי אריזה רבים.

אנו ממליצים ומזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כדי שנוכל להבין איזו דירה אתם צריכים לארוז, ולהתאים לכם את המוצרים דרושים כך שלא תבזבזו כסף ולא תצטרכו להתפשר על הקרטונים וחומרי האריזה.

עשוי לעניין אתכם

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים