להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

קרטונים למעבר דירה ברמת גן

מוביל עם קרטון למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה ברמת גן ועוד מגוון מוצרי אריזה למעברי דירות במחירים ישירים מהיצרן לצרכן עם משלוח מהיר עד לרמת גן (או באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו). נוחות מקסימלית ואריזה יעילה בלי לבזבז זמן וכסף.

אנו מתמחים בייצור ושיווק של חומרי אריזה שמותאמים למעבר דירה ומספקים את המוצרים לחברות הובלה ולאנשים פרטיים שמחפשים פתרון יעיל ונוח לאריזת דירה. יש לנו את המגוון הגדול בישראל של חומרי אריזה שמותאמים לכל מטרה, החל מקרטונים למעבר דירה במידות וסוגים שונים לאריזת חפצים גדולים, קטנים, כבדים או שבירים. כמו כן ניתן לרכוש פצפצים, סרטי הדבקה במחיר מוזל, ניילון נצמד, ניירות אריזה ועוד.

מכיוון שלא בכל יום עוברים דירה ומכיוון שמרבית האנשים אינם יכולים לדעת מה בדיוק הם צריכים להכין לאריזת דירה ומה הכמות הדרושה לאריזה מוצלחת, אנו מעמידים לרשותכם מוקד שירות לקוחות ונציגינו ישמחו לענות לכם על כל שאלה ולהרכיב יחד חבילת מעבר דירה משתלמת ומספקת כך שמצד אחד יהיה לכם את כל מה שדרוש למעבר אך מצד שני לא תבזבזו כסף. בצעו הזמנה מהירה באתר או התקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ברמת גן?

אחת השאלות המרכזיות בכל מעבר היא איפה משיגים חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה ברמת גן? לפניכם כל הדרכים שיסייעו לכם לחסוך זמן וכסף ולארוז את הדירה באופן בטוח, מהיר וגם זול.

קרטונים למעבר דירה באתר בסטבוקס

הדרך המהירה והנוחה ביותר היא להזמין קרטונים למעבר דירה באמצעות האתר בסטבוקס שמציע לכם מגוון רחב של כל מה שאתם עשויים להזדקק לו כדי לארוז את הבית באופן חכם ויעיל. מעבר לכך המחירים שלנו הם מהזולים בישראל כשמחיר קרטון בודד מתחיל בפחות מ-3 שקלים.

המבחר הרחב והמחירים התחרותיים מושגים הודות לעובדה שאנו מייצרים חלק נכבד מהקרטונים, הארגזים וחומרי האריזה השונים ולכן אתם יכולים לרכוש אותם במחירים ישירים מהיצרן לצרכן בלי דמי תיווך.

מעבר לכך רבים סבורים שכדי לארוז דירה למעבר צריך רק קרטונים או כאלה במידות סטנדרטיות כשבפועל חפצים שונים צריכים להיות ארוזים בקרטונים שונים. לדוגמה, קרטון דו גלי או מחוזק ישמש אותנו באופן הטוב ביותר כדי לארוז חפצים שבירים בעוד שקרטון גדול יהיה מעולה לחפצים קלים ובעלי נפח. יתירה מכך, אם אתם מתכוונים לאחסן חלק מהארגזים עליכם לבחור בארגזים מחוזקים כדי למנוע התמטות וקריסה של הקרטונים.

כמו כן צריך לתת את הדעת גם לחומרי אריזה אחרים כמו פצפצים, ניילונים, סרטי הדבקה וכלי סימון כדי לארוז חפצים שלא נכנסים לקרטונים כמו אריזת רהיטים שונים או מסכים.

אצלנו תוכלו למצוא הכל לרבות קרטונים משומשים במצב טוב, חבילות מעבר דירה מוכנות במחירים מוזלים ועוד, לבצע הזמנה ולקבל את כל המוצרים עד לביתכם ברמת גן במהירות ובקלות.

איסוף קרטונים באופן עצמאי

איסוף קרטונים במתחמי מסחר וסופרים היא שיטה שבעבר הרחוק היתה מאוד נפוצה אך כיום היא מעט יותר מסובכת והקרטונים שתאספו לא בהכרח יתאימו למעבר דירה.

הסיבה לכך היא שכיום קרטונים שמכילים סחורה מפונים במהירות וחלקם הגדול גם כך אינו מתאים לאריזת חפצים. אם בכל זאת אתם מחליטים שאתם מעוניינים לאסוף קרטונים, אנו ממליצים לעשות את זה רק באריזת חפצים בודדים מפני שהזמן שתצטרכו להשקיע לא יצדיק את התוצאה. כמו כן קחו בחשבון שצריך לרכוש בנפרד חומרי אריזה אחרים כמו סרטי הדבקה, ניילונים וכיוצא בזה.

רכישת קרטונים ברשתות השיווק

לאור הביקוש הגבוה לחומרי אריזה למעבר, גם חלק מרשתות השיווק הגדולות החלו לשווק מוצרי אריזה שונים ובכלל זה קרטונים, ניילונים ואפילו פצפצים. ניתן למצוא חלק נכבד מחומרי האריזה בחנויות כמו 'הום סנטר' ו'אייס' אך חשוב להבין שהעלויות יהיו הרבה יותר גבוהות ביחס לבסטבוקס מפני שאנו כאמור מתמחים בייצור ושיווק חומרי אריזה למעבר ועושים מאמצים כדי לתמחר לכם את המוצרים במסגרת עלויות נמוכות ככל שניתן.

חשוב לבדוק אילו ארגזים נמכרים לכם ואם צריך לבצע השלמות ולרכוש קרטונים או אביזרים אחרים במקומות שונים.

קרטונים למעבר דירה מהמובילים

ידעתם שיש חברות הובלות ברמת גן שמספקות קרטונים בחינם? ליתר דיוק חלקן יספקו לכם חלק מהקרטונים שאתם צריכים כחלק מהצעת המחיר ואת היתר תוכלו לרכוש מהם.

איך כל זה מסתדר ומה צריך לעשות כדי להזמין קרטונים למעבר דירה ברמת גן בחינם? כל מה שעליכם לזכור הוא שבזמן הצעת מחיר כל מוביל יעשה את המקסימום כדי לשכנוע אתכם לבחור בשירותים שלו וזה הזמן שלכם להשיג ככל שאתם יכולים ובכלל זה גם קרטונים למעבר.

תשאלו את המוביל כמה קרטונים אתם מקבלים בחינם והאם ניתן לרכוש קרטונים נוספים ומה העלויות. לעתים תוכלו לקבל קרטונים בחינם ולרכוש את השאר מהמובילים או מהאתר בסטבוקס.

אם תבצעו את ההזמנה באתר בסטבוקס אז תוכלו גם להוסיף פריטים חיוניים אחרים לאריזה שלכם.

מסירת קרטונים בחינם

אחד הדברים היפים שיש כיום הן קבוצות פייסבוק ופרסומים באתרי אינטרנט שבהם אנשים מוסרים בחינם קרטונים ששימשו אותם כדי לעבור דירה.

לצערנו, נכון לכתיבת שורות אלה הקבוצות הללו לא מרבות להתעדכן וקיים קושי למצוא קרטונים מתאימים במצב טוב באזור רמת גן בדיוק בעיתוי של האריזות שלכם אך יחד עם זאת בהחלט שווה לנסות מפני שאתם יכולים לגלות שאולי לשכן שלכם יש כמה עשרות קרטונים שהוא מעוניין למסור בחינם. חפשו בגוגל אחר קרטונים למעבר דירה באתר 'אגורה' או קבוצות פייסבוק שונות של מעברי דירות.

צריכים קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה בעיר רמת גן? בצעו הזמנה באתר או התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ בחינם ולתת לכם את הצעת המחיר והשירות הטובים ביותר.

עשוי לעניין אתכם

אריזה בקרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה באשדוד

קרטונים למעבר דירה באשדוד ועוד מגוון חומרי אריזה שיהפכו את המעבר שלכם להרבה יותר נוח ומסודר. אצלנו אתם יכולים למצוא את כל מה שאתם צריכים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים