להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

מגוון ענק של קרטונים למעבר דירה בנס ציונה וחומרי אריזה שיהפכו את האריזה של התכולה שלכם להרבה יותר מהירה ונוחה והכל במחירים נוחים (ישירות מהיצרן ובלי פערי תיווך) ועם אפשרות לאיסוף עצמי או משלוח עד הבית. אל תבזבזו זמן וכסף! ב'בסטבוקס' תמצאו את כל מה שצריך כדי לארוז את הדירה ולהכין אותה למעבר באופן הטוב ביותר. לא יודעים מה צריך כדי לארוז את הדירה שלכם? צרו איתנו קשר ונשמח לייעץ ולעזור להרכיב את החבילה המושלמת עבורכם.

אילו חומרי אריזה צריך לאריזת דירה למעבר בנס ציונה?

רבים מתמקדים בחשיבות של קרטונים לאריזת דירה אך בפועל יש פריטים חשובים נוספים כשאת כולם מן הסתם תוכלו לרכוש כאן. בעוד שקרטונים יהיו מעולים כדי לארוז חפצים שונים, אנו ממליצים להעיף מבט במגוון חומרי האריזה שיכולים ליעל את האריזה באופן משמעותי ובכלל זה בשקיות אריזה גדולות שמתאימות לאריזת בגדים בקלות ובנוחות, בניילון נצמד שמשמש להגנה על רהיטים ואריזה של בגדים, ניילון בועות (פצפצים), סרטי הדבקה, כלי סימון לאריזה מסודרת וכן אקדח מסקינטייפ שימנע מכם את הצורך לחתוך את סרט ההדבקה בדרך לא דרך או לחפש כל פעם את הקצה של סרט ההדבקה. מדובר בפריטים בעלויות נמוכות אבל כאלה שיהפכו את האריזה לנוחה ובטוחה. תהליך האריזה ארוך דיו גם כך וחומרי אריזה מתאימים יכולים להפוך אותו להרבה יותר נעים ומסודר.

באתר 'בסטבוקס' תוכלו לרכוש את כל הפריטים האלה ועוד רבים אחרים במחירים זולים ולקבל את הכל עד לבית עם שליח או לגשת לסניף הקרוב לנס ציונה, להתרשם ממגוון הפריטים ולהתייעץ עם אחד המומחים שלנו.

סוגי קרטונים לאריזת דירה שחשוב להכיר

רבים נוטים לחשוב (ולטעות) שיש סוג אחד של קרטונים לאריזת דירה אך בפועל יש מספר סוגי קרטונים שמותאמים לחפצים שאורזים ולאופן שבו מובילים. לדוגמה, בעוד שקרטני מובילים סטנדרטיים יתאימו לאריזת מרבית החפצים, חשוב לזכור שהם אינם מחוזקים ולכן כל אריזה של כלים שבירים יכולה להוביל לפגיעה בפריטים ואילו נארוז בהם חפצים כבדים, הם עלולים להיקרע ולא לעמוד בעומס.

בדיוק לשם כך יש סוגי קרטונים מחוזקים שיהיו בדרך כלל קטנים יותר במידות אבל חזקים יותר כך שההגנה על התכולה תהיה טובה יותר וניתן יהיה להכניס לתוכם גם פריטים כבדים בלי החשש שמא הקרטון לא יעמוד בעומס.

שאלה נוספת שצריך לשאול ושיכולה לקבוע את סוג הקרטון שאתם צריכים היא מה אתם עומדים לעשות עם הקרטונים ואם נחדד את השאלה, האם אתם פורקים את הקרטון או שבוחרים לאחסן אותו לתקופת זמן כלשהי. במידה שאתם פורקים את התכולה בדירה החדשה באופן מיידי, אין לכך משמעות על סוג הקרטונים מעבר למה שפרטנו עד כה אך אם אתם עומדים לאחסן את הקרטונים במחסן או בכל מקום אחר, חשוב להשתמש בקרטונים חזקים כמו דו גלי ואפילו תלת גלי מפני שרק כך ניתן להבטיח שהקרטונים לא יתקמטו ולא יפלו במשך הזמן כשמעמיסים אותם האחד על השני.

כמובן שאצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי הקרטונים ואם תצטרכו ייעוץ, תמיד נשמח לעמוד לשירותכם.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה בנס ציונה?

מעבר דירה לא קורה כל הזמן וטבעי שמי שכבר ניצב בסיטואציה ישאל את עצמו היכן אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בנס ציונה. התשובה היא שיש כמה דרכים, החל מהנוחה והמהירה ועד לזולה ביותר אבל כזאת שתשאב מכם לא מעט אנרגיה.

רכישת קרטונים למעבר דירה באתר 'בסטבוקס'

הדרך שמאזנת בין נוחות מרבית ומבחר ענק לבין מחירים זולים. באמצעות האתר תוכלו לרכוש את כל מה שאתם צריכים לרבות חומרי אריזה שתתקשו למצוא במקומות אחרים וזאת מהסיבה שהאתר הוקם כדי לספק למי שעובר דירה את כל חומרי האריזה שהוא צריך. אצלנו תוכלו למצוא קרטונים מכל הגדלים לרבות קרטונים מחוזקים או קרטוני מובילים זולים, נילון פצפצים בכל מידה, שקיות לאריזה, מסקינטייפים עם או בלי ידיות, ניילון נצמד ועוד כשניתן לאסוף הכל באופן עצמאי או לקבל את ההזמנה עם משלוח עד לביתכם.

איסוף קרטונים במרכזי קניות בנס ציונה

קרטונים בחינם בנס ציונה? האמת שאפשר למצוא אם תקפצו לאזורי מסחר כמו ישפרו סנטר ותנסו לתאם עם בעלי עסקים את איסוף הקרטונים מראש. הצורך בתיאום מראש נובע מכך שלרוב הסוחרים פורקים את הקרטונים מהסחורה ודוחסים אותם לפני פינוי. בנוסף חשוב לזכור שלא כל קרטון יכול להתאים ולעתים קרובות תגלו שהארגזים שמשמשים למשלוח סחורות לסופר פשוט קטנים או חלשים מדי.

קרטונים מהמובילים

אם אתם אורזים דירת 4 חדרים ויותר, תוכלו לנסות ולבקש מהמובילים שלכם קרטונים בחינם. במרבית המקרים אם תעשו את זה לפני שתחתמו על חוזה, המובילים ישמחו לספק לכם 10-20 קרטונים ואולי יותר כחלק מהשירות ובתנאי שתזמינו את שירותי ההובלה שלהם.

בכל אופן חשוב לציין שעדיין תצטרכו לבצע השלמות ולרכוש גם חומרי אריזה אחרים שאינם קרטונים או ארגזים.

אנו מזמינים אתכם להתחיל וליהנות מקרטונים איכותיים במחירים זולים ומעוד עשרות חומרי אריזה למעבר דירה שיהפכו את המשימה המורכבת להרבה יותר נוחה ונסבלת. בצעו הזמנה וקבלו הכל עד לדירה בנס ציונה או גשו לסניף הסמוך אליכם. צריכים עזרה? התקשרו או שלחו הודעה ונשמח לסייע.

עשוי לעניין אתכם

מפעל אריזות קרטון

מפעל לייצור קרטונים לתעשייה ולעסקים

חברת בסטבוקס היא ספק קרטונים וותיק בישראל המתמחה בייצור קרטונים לתעשיה ולעסקים קטנים וגדולים. במשך למעלה מ-25 שנות פעילותה צברה החברה ניסיון רב ומוניטין כמומחית

אריזת בגדים

איך לארוז בגדים למעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך תובעני שיכול לארוך זמן ולצרוך אנרגיה רבה. יחד עם זאת במידה שתיערכו למעבר באופן הנכון, תוכלו להפחית מהלחץ הנלווה באופן ניכר

קרטון לאחסון בגדים עם קולב

פתרונות אריזה חכמים למעבר דירה

כשעוברים דירה, פתרונות אריזה כבר מזמן לא מסתכמים רק בקרטונים להעברת דירה. במדריך שלפניכם, סקרנו פתרונות מעניינים לאריזת דירה והתייחסנו לשינויים במהלך השנים. על השינויים בהרגלי הצריכה של הישראלים ברכישת קרטונים ומוצרי אריזה שונים, יתרונות, חסרונות וחידושים אחרונים בתחום.

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים