להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

אריזת דירה

מחפשים חומרי אריזה, ארגזים וקרטונים למעבר דירה בתל אביב? הכירו את האתר 'בסטבוקס' שמביא לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז את הדירה באופן בטוח, מהיר וזול!

חברתנו מתמחה בייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה ואנו מהמשווקים הגדולים בישראל לחברות הובלה ולצרכנים פרטיים.

אל תשלמו מחירים יקרים ואל תתפשרו על קרטונים שלא מתאימים! אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים בנוחות ובמהירות.

התחילו ברכישה או התקשרו אלינו (אפשר גם לשלוח הודעה) לייעוץ והתאמה מקצועיים שניתנים לכם בלי התחייבות ויחסכו לכם זמן וכסף.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה בתל אביב?

אנשים רבים תוהים היכן משיגים קרטונים למעבר דירה ולמען האמת, יש כמה דרכים שכדאי להכיר, ובעוד דרך אחת חינמית לחלוטין, יש כמה שיעלו לכם סכום סמלי אך יחסכו הרבה זמן ויעזרו לכם לסיים את האריזות באופן בטוח ומהיר יותר.

קרטונים למעבר דירה בתל אביב באתר 'בסטבוקס'

אנו מביאים לכם את המבחר הגדול של קרטונים וארגזים למעבר דירה בתל אביב והסביבה ומציעים לכם לאסוף אותם בסניף שממוקם בעיר הקרובה אליכם או ליהנות ממשלוח עם שליח עד לבית.

בנוסף, אנו משווקים מגוון עצום של חומרי אריזה במחירים סיטונאים, כך שתוכלו לארוז את התכולה באופן נוח ומהיר.

בשונה ממקומות אחרים שמציעים לכם קרטון סטנדרטי, אנו עוסקים בתחום כבר יותר משני עשורים, ומבינים שכדי לארוז את הדירה באופן מוצלח צריך כמה סוגים של ארגזים.

לדוגמה, בעוד שכדי לארוז כלים שבירים או כבדים צריך להיעזר בקרטונים קטנים ומחוזקים, על מנת לארוז חפצים בעלי נפח שאינם שבירים, יש צורך בקרטונים גדולים במידת חוזק רגילה.

לעניין הזה יש משמעות גבוהה במיוחד מכיוון שצריך לקחת בחשבון את הנוחות של האריזה וההובלה. כמו כן זכרו שבמהלך ההובלה הסבלים מניחים את הקרטונים האחד על גבי השני ואם לא תארזו בארגזים מתאימים, עלול להיגרם נזק לתכולה.

העניין מקבל משנה תוקף כשרוצים לאחסן חלק מהקרטונים, ובעוד שסביר להניח שקרטון רגיל יקרוס תחת המשקל של הקרטונים שמעליו, קרטון מחוזק יכול לעמוד במשימה באופן מושלם.

בנוסף, בואו ונזכור שאריזת דירה למעבר היא הרבה יותר מקרטונים וארגזים, ולכן אנו מציעים לכם לרכישה מגוון מוצרים שיעשו את החיים קלים יותר.

בין מוצרי האריזה שאנו ממליצים אפשר למנות ניילון פצפץ, ניירות אריזה, מסקינטייפ, טושים לסימון, מדבקות, שקיות גדולות וניילון נצמד חזק במיוחד במחיר זול.

קרטונים למעבר דירה בחינם

קראתם נכון, אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בתל אביב בחינם לגמרי, אם כי מדובר בשיטה שיכולה לקחת זמן ולא להתאים לכל אחד ולכל דירה.

מי שעבר דירה לפני 20 שנים בוודאי יודע שאפשר להשיג קרטונים בחינם מחנויות שונות שפורקות את הסחורה שמגיעה בקרטונים.

יחד עם זאת ובניגוד למה שהיה לפני 20 שנה, כיום מיד עם הפריקה של הסחורה, דוחסים את הקרטונים והארגזים במכבש מיוחד כדי לצמצם נפח ולהכין את הקרטון למחזור.

מי שרוצה להשיג קרטונים בחינם יצטרך לתאם זאת מול בעל החנות (במידה שיסכים לעזור), ובכל אופן חשוב לבחור בארגזים מתאימים, כך שיהיו בנפח והחוזק הרצויים.

עניין נוסף שצריך להתייחס אליו הוא מה היה בקרטונים ומה יש בהם עכשיו. אף אחד לא רוצה לארוז חפצים ובגדים בקרטון שמריח לא טוב, מה גם שחלקם מהווים מקום מושלם להטלת ביצי מזיקים שאינכם רוצים להכניס לביתכם.

רכישה מרשתות שיווק שונות

רשתות שיווק שונות זיהו את הצורך ההולך וגובר ברכישת קרטונים למעבר בתל אביב והתחילו לשווק בעצמן.

מעבר לכך שאנו עושים מאמץ כדי להיות זולים יותר, לא תמצאו שם את המבחר שאנחנו מציעים לכם. זאת ההתמחות שלנו ואנו משקיעים רבות כדי לתת לכם את השירות והפתרונות הטובים ביותר.

רכישה מהמובילים

נתחיל ונסיים מהסוף. מובילים וחברות הובלה רבים רוכשים את הקרטונים שהם מציעים למכירה לציבור הרחב אצלנו, כך שאתם יכולים לעשות את החשבון בעצמכם ולהבין מדוע ניתן לחסוך סכום לא מבוטל ברכישה ישירה מאתנו.

קרטונים למעבר דירה בתל אביב – האם שווה להשקיע בזה

בואו ונחשוב יחד על העובדות. אריזת דירה למעבר היא הפרק הכי ארוך ומייגע בכל מעבר ובעוד שרבים שמים את הדגש על ההובלה (שגם היא מאוד חשובה), דגש דומה על האריזה יכול לקצר לכם את הזמן שדרוש להשלמת המשימה, להבטיח את שלום החפצים ולהפוך את כל העניין להרבה יותר ידידותי.

אם לוקחים בחשבון את העלות הסמלית, מגיעים למסקנה שהחיסכון בזמן ונוחות שלכם עומדים לקבל שדרוג רציני.

מדוע לבחור בנו כשצריך חומרי אריזה וקרטונים למעבר?

חברתנו מתמחה במעברי דירה, מייצרת ומשווקת קרטונים מכל הסוגים והמינים והכל במחירים משתלמים במיוחד.

אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לעבור בנוחות ובטיחות מרביים ובכלל זה:

  1. קרטונים וארגזים מכל הסוגים.
  2. שלל מוצרי אריזה.
  3. משלוח מהיר לתל אביב או איסוף מהסניף בעיר הקרובה אליכם.
  4. אפשרות לשירותי אריזה מקצועיים.
  5. אפשרות לשירותי הובלה ו/או אחסנה שניתנים על ידינו באופן ישיר ובלי מתווכים.
  6. ייעוץ חינמי והתאמת החבילה המושלמת עבורכם.

מחיר קרטונים וארגזים למעבר בתל אביב

העלות של קרטונים, ארגזים וחומרי אריזה למעבר מאוד תלויה בסוג הדירה וכמות התכולה.

מחיר קרטון בודד מתחיל ב-2.7 ש"ח ואנו גם מציעים לכם קרטונים ממחוזרים במצב מעולה ואף חבילות מוזלות לפי גודל הדירה.

בכל אופן אנו ממליצים ליצור אתנו קשר על מנת שנוכל לשמוע על הדירה שלכם ולהתאים לכם את החבילה הכי מתאימה במחיר הזול, בלי לבזבז כסף על משהו שאתם לא צריכים. הייעוץ והצעת המחיר חינמיים לחלוטין!

עשוי לעניין אתכם

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

מגוון ענק של קרטונים למעבר דירה בנס ציונה וחומרי אריזה שיהפכו את האריזה של התכולה שלכם להרבה יותר מהירה ונוחה והכל במחירים נוחים (ישירות מהיצרן

מוביל עם קרטון למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה ברמת גן

קרטונים למעבר דירה ברמת גן ועוד מגוון מוצרי אריזה למעברי דירות במחירים ישירים מהיצרן לצרכן עם משלוח מהיר עד לרמת גן (או באיסוף עצמי מאחד

שימוש וסוגי קרטונים באריזת דירה

כיצד לבחור קרטונים למעבר דירה?

קרטונים הם מהאביזרים המרכזיים באריזת דירה למעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של סוגי הקרטונים בהם נעשה שימוש. באופן כללי, קרטונים מיוצרים משני חלקים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים