להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

קרטונים להובלת ציוד וריהוט משרדי

קרטון ארכיון לאריזת משרד

ראשית, לפני שנצלול לבחירת קרטונים לאריזה, ברור לכולנו שלפני כן חשוב לבדוק מי הם המובילים של החברה, מה הניסיון שלהם בתחום, ההמלצות וחוות הדעת מהלקוחות הקודמים שלהם וכל מידע נוסף שיכול לאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברת ההובלות מקצועית. רק לאחר מכן, נתחיל במלאכת בחירת הקרטונים.

קרטון ארכיון לאריזת משרד
קרטון ארכיון לאריזת משרד

קרטונים לאריזה

אריזה של בית היא שונה מאוד מאריזה של משרד. הציוד והתכולה שונים ולכן יש חברות שמתמקצעות בעיקר בתחום הובלת ריהוט משרדי. היום יש מגוון ספקים של קרטונים וארגזים להובלות של ציוד משרדי וחשוב שתעשו את הבחירה הכי נבונה בכל מה שקשור לעמידות של הארגזים ולקרטונים. יהיה נכון, לדברים שהם כבדי משקל כמו מחשבים או מכונות צילום ועוד מכשירים משרדיים, לארוז בארגזים קשיחים ובטיחותיים שמקנים הרבה הגנה ואינם מועדים להתפרק במעבר, ארגזים שיש להם דפנות רכות שלא פוגמות ושורטות את המכשור ומגנות עליו מכל תזוזה ומעידה.

כללים לבחירת קרטונים לאריזה

בהמשך לאמור, בחירה מושכלת של קרטונים צריכה להיעשות לפני כל אריזה של דירה או משרד. באופן כללי, ניתן לומר שקרטונים גדולים ישמשו אותנו לאריזה של מוצרים בעלי נפח גבוה אך משקל נמוך בעוד שקרטונים קטנים יהיו יעילים יותר באריזת דברים כבדים.

כמו כן צריך להכיר את ההבדל בין הקרטונים השונים. קרטון חד גלי יהיה יעיל במרבית המשימות אך אם אתם מובילים פריט חשוב, צריך לעשות שימוש בקרטון דו גלי שהוא חזק יותר. בנוסף, אם תכולת המשרד מיועדת לאחסנה, יש לשקול בחיוב רב שימוש בקרטונים תלת גליים – הם יותר יקרים אבל ישמרו על הציוד שלכם באופן מושלם – אחת כמה וכמה אם במהלך האחסנה, יהיו פריטים נוספים שמונחים על הקרטונים הללו ולכן יש דרישה לחוזק מרבי.

באתר Bestbox תוכלו למצוא מגוון עצום של קרטונים לאריזה כשבין היתר אנו משווקים גם קרטונים לאריזת ציוד משרדי וקרטוני ארכיון במקביל לקרטונים למעבר דירה.

כמה עולים קרטונים לאריזה?

מחיר הקרטונים תלוי במספר דברים:

  1. נפח הקרטון – ככל שהקרטון גדול יותר, כך המחיר עשוי לעלות.
  2. חוזק הקרטונים לאריזה – ישנם כאמור קרטונים מסוגים שונים. כך לדוגמה, קרטון דו גלי מורכב משתי שכבות קרטון ולכן יהיה חזק יותר אך גם יקר יותר באופן טבעי.
  3. קרטונים מיוחדים יעלו יותר. הכוונה לקרטונים לתעשיות שונות כשבמקרה שלפנינו זה פחות רלוונטי.
  4. קרטון חדש או קרטון ממוחזר? באתר Bestbox תמצאו מגוון של קרטונים חדשים לצד קרטונים ממוחזרים. המדובר בארגזי קרטון נקיים ששמשו בעבר תעשיות נקיות כדוגמת ההייטק או הטקסטיל והם זולים יותר באופן משמעותי אך יחד עם זאת, מאוד איכותיים. אנו בוחרים אותם בקפידה כך שתוכלו ליהנות מאריזה נוחה ובטוחה.

מוצרי אריזה נוספים

כשמדובר בהובלה ואריזת משרד, ישנם מוצרים נוספים שאתם צריכים להכיר כדוגמת גלילי קרטון, ניילון בועות וגלילי pvc. כל אלה יחד יאפשרו לארוז את הריהוט המשרדי באופן יעיל, מקצועי ובטוח כך שהדלפק היקר יגיע ליעדו החדש באותו המצב בדיוק.

המלצות לאריזה טרם להובלה

כשאתם מבצעים הובלה של ציוד משרדי לרוב תעבירו קודם לכן, את הציוד שהוא יקר יותר והרגיש ביותר. אריזה של ציוד משרדי בצורה נאותה ובטיחותית הוא חשוב שכן הציוד שמשמש אתכם יום יום במקום שממנו אתם למעשה מתפרנסים. לכן יהיה כדאי שכל אריזה תהיה מעין אמצעי הגנה מושלם כמו: ניילון בועות או ניילון שהוא נצמד, ארגזים שהם חזקים דיו ולא נקרעים עם משקל רב, דבק נייר פלסטיק חזק ואיכותי שמחזיק את הקופסאות אטומות ועוד. כל אלא יהיו כלי עזר שיאפשרו העברה של התכולה באופן הכי בטיחותי וזהיר שניתן.

דבר נוסף שמומלץ מאוד הוא לתייג כל ארגז, כדי שבפירוק תדעו מה יש בתוכו ולא תאלצו לנחש ותניחו אותו במשרד החדש קרוב לאזור האחסון שלו על מנת לבצע פירוק נוח וקל. ככל שהאריזה שלכם תהיה יעילה ומסודרת יותר, כך תחסכו בפירוק הרבה זמן, ותוכלו לחזור לעבודה ולשגרה מהר יותר.

חשוב שכל חברה שמתעסקת בהובלה של ריהוט משרד תשמור באותו אופן על הרהיטים הפשוטים יותר כמו שהיא תשמור על ריהוט משרדי יוקרתי ומעוצב, ושתכולה כמו: שולחנות למשרדים, כיסא משרדי, שולחן כתיבה וכו', וכל שאר הרהיטים למשרד החדש יעוברו בבטחה למיקומם הסופי.

ביטוח הובלה

דבר נוסף שכדאי לא לפסוח עליו ולשקול אותו בכובד ראש הוא הביטוח של חברת ההובלה. אל תוותרו על כיסוי זה שיקנה לכם ראש שקט לגבי כל הרכוש שלכם. כי בכל מקרה שחלילה הרכוש המשרדי שלכם יפגע על ידי חברת הובלת משרדים, תוכלו לקבל פיצוי מלא מחברת ההובלות וזה חשוב!

חברות הובלה שמעניקות גם כיסוי ביטוחי הן חברות יקרות יותר כי הן מודעות לזהירות ורוצות ללכת על בטוח, לכן גם אתם אל תתפשרו וכדאי שתיקחו זאת בחשבון. כך תוכלו לבצע העברה שקטה יותר ולא לדאוג למשאית שמכילה ופורקת תינזק, כי אתם מבוטחים.

באתר בסטבוקס עומדים לשירותכם יועצים מקצועיים בעלי ניסיון רב. צרו עמנו קשר על מנת לקבל הצעה משתלמת במיוחד.

עשוי לעניין אתכם

הובלה ואריזה למעבר דירה

הובלות ומעבר דירה בקיץ

עונת הקיץ מאופיינת בחופשות, חוף ים, גלידות וגם – מעבר והובלת דירה. רגע לפני שעונת ההובלות נכנסת להילוך גבוה, בחרנו לשתף אתכם במספר טיפים שעשויים

אריזה למעבר דירה

7 טיפים שימושיים לאריזת דירה למעבר

עוברים דירה? שיהיה במזל! עכשיו למעשה מתחילה כל העבודה. לארוז, למצוא חברת הובלה טובה, לעדכן כתובת מגורים ועוד פעולות כאלה ואחרות שאני באופן אישי לא

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים