להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

טיפים למעבר דירה מוצלח שאתם חייבים להכיר

אריזת דירה למעבר

מדי שנה מתבצעים במדינת ישראל אלפי מעברי דירה אך למרות הנתון הגבוה, רבים עדיין אינם יודעים כיצד לעשות את זה באופן הנכון ולצערנו הרב, טעויות במעבר דירה יכולות להביא לתוצאות עגומות, החל מלחץ מיותר דרך הוצאות כספיות גבוהות שלא לצורך ולעתים אפילו עד כדי נזקים שנובעים מאי עדכון הכתובת החדשה ועד לנפילת קורבן לתרמיות של בעלי מקצוע ונותני שירותים שונים.

הבשורות הטובות הן שכל הדברים השליליים אינם צריכים להתרחש במידה שתנהלו את מעבר הדירה באופן הנכון. יתירה מכך, תהליך מעבר הדירה יכול להתקצר בימים שלמים תוך חיסכון של מאות שקלים ויותר, אם רק תעשו אותו כמו שצריך.

מומחי האתר 'בסטבוקס' מביאים לכם את הטיפים למעבר דירה מוצלח שיעזור לכם להשיג את כל המטרות באופן ממוקד ובלי לחץ מיותר או עבודה עם בעלי מקצוע לא ראויים.

מה צריך לדעת על מעבר דירה?

ההכנות למעבר דירה מוצלח צריכות להתחיל בשלב מוקדם. מהו אותו שלב מוקדם? תלוי. מאחר שלא ניתן להשוות סטודנטים שעובדים מיחידת דיור למעונות אל משפחה שעוברת מדירת 5 חדרים אל בית פרטי.

מעבר לכך, בחודשי הקיץ שמתאפיינים במעברי דירות מרובים, כדאי לקחת מקדם הגנה נוסף בדמות 3 שבועות נוספים (אקסטרה) אשר יבטיחו לכם מספיק זמן להתארגנות, אריזה ומציאת חברת הובלה מומלצת במחירים הוגנים.

דבר נוסף שצריך להבין הוא שההכנות צריכות להתבצע באופן מדורג. לעולם אל תשאירו את כל ההכנות והאריזות לימים האחרונים – מעבר דירה מוצלח מתאפיין בתכנון מקדים ופריסת המשימות על גבי מספר שבועות.

כמו כל דבר גדול, גם מעבר דירה מורכב ממגוון של משימות "קטנות" שמחולקות באופן הבא:

  • אריזה
  • איתור חברת הובלה
  • הכנת הדירה החדשה
  • מעבר ופריקת התכולה בדירה החדשה
  • סגירת חשבונות
  • עדכון כתובות

אריזת דירה למעבר

מדובר בתהליך המורכב והממושך ביותר ולמיטב הבנתנו, גם השנוא על מרבית האנשים.

למרות נתוני הפתיחה הגרועים, אריזת דירה לא צריכה להיות כל כך טראומטית. לא נספר לכם שזה כיף אבל אם תארזו את הדירה כמו שצריך, תוכלו להמתיק את הגלולה באופן מאוד משמעותי.

באופן כללי מדובר במשימה הראשונה שצריך להתחיל בה. אינכם נדרשים לארוז את כל הדירה כבר ביום הראשון אבל תכנון נכון ובדיקה מקיפה יכול לעזור לכם להחליט מה לקחת ומה כבר לא צריך ואפשר לזרוק, למסור או אפילו למכור.

באופן הזה ניתן לנצל את אי הסדר על מנת לעשות יופי של סדר בדירה החדשה ואף להוזיל את העלויות של ההובלה בהינתן מצב שבו אתם מעבירים פחות פריטים.

אריזת קרטונים עם סרט הדבקה
אריזת קרטונים במעבר דירה עם סרט הדבקה

שלב ראשון חודש עד חודשיים לפני המעבר

בשלב זה כדאי לעבור על תכולת הבית במתן דגש על המחסן והארונות הגבוהים שלא ממש יודעים מה הם מכילים אך בדרך כלל לפחות חלק מהתכולה שבהם כבר אינה בשימוש. זה בדיוק הזמן שבו צריך למפות מה צריך ומה לא.

במקביל, בשלב זה מומלץ להתחיל ולקבל הצעות מחיר עבור שירותי הובלה. התחלת ההשוואה והחיפוש של מובילים מומלצים יקנה לכם יתרון מפני שבשלב מוקדם, מרבית החברות עדיין יהיו פנויות ותוכלו להזמין את שירותיהן במחיר סביר ולשעה שנוח לכם, מבלי להתפשר על מובילים שנשארו פנויים.

לאלה שרוצים לקצר את הליך השוואת המחירים ניתן לעשות זאת באמצעות אתרים להשוואת מחירי הובלות. דוגמה טובה היא האתר אסק 5 שמשווה מחירי הובלות לפי ערים.

מוביל מומלץ
בחרו מובילים מומלצים בלבד

שלב שני – חודש וחצי לפני המעבר

אם עדיין לא מצאתם חברת הובלה מומלצת, כדאי מאוד שתתחילו להגביר את הקצב מאחר שאתם עשויים למצוא את עצמכם מתפשרים על שעת ההובלה ועל המובילים (שלא לדבר על המחיר).

בנוסף, זה בדיוק הזמן להתחיל ולהתארגן לאריזה באופן רציני. אם מיפיתם את כל התכולה שלכם כפי שהסברנו בפסקה הקודמת, אתם בוודאי כבר מבינים מה צריך לזרוק ומה לארוז ולאילו חומרי אריזה אתם צריכים וכמה.

באתר 'בסטבוקס' ניתן להזמין מגוון עצום של חומרי אריזה למעבר ובכלל זה סוגים רבים קרטונים למעבר דירה שמתאימים לאחסנה של כל סוגי הפריטים הן מבחינת הגודל והחוזק.

קרטונים לאריזת דירה
קרטונים לאריזת דירה

לפניכם אביזרים נוספים שכדאי לכם להכיר ושיסיעו לכם באריזת הדירה:

ניילון נצמד

ניילון נצמד שימושי במקרים של עטיפת רהיטים או אפילו לאריזת מגירות ובגדים.

איך אורזים מגירה במהירות מבלי לקורן אותה? פשוט מוציאים את המגירה ועוטפים אותה עם הניילון הנצמד מבלי לרוקן את תכולתה.

פעולה דומה אפשר לעשות עם בגדים שתלויים בארון. לפפו ניילון נצמד סביבם ופשוט העבירו אותם לדירה החדשה.

ניילון נצמד לאריזת דירה ולהובלה

ניילון בועות (פצפץ)

ניילון בועות שנקרא בפי רבים גם פצפץ, הוא עוד אמצעי שיכול לעזור לכם לארוז פריטים שבירים ויקרים. מדובר בחומר אריזה שמשמש לעטיפה של מוצרי חשמל ופריטים יקרי ערך אחרים ושיכול להתאים לעטיפת מסכים, מחשבים וכלים שבירים.

באתר 'בסטבוקס' ניתן להשיג ניילון בועות במגוון סוגים ואורכים במחירים זולים במיוחד.

ניילון בועות הנקרא גם פצפץ

נייר אריזה

מדובר בפריט מאוד זול אך יחד עם זאת שימושי במיוחד. נייר אריזה משמש למגוון משימות כמו ריפוד של קרטון לפני הכנסת פריטים, עטיפה של חפצים שבירים ולעיתים רק כדי לתת נפח ולהחזיק את הדברים במקום (על ידי קימוט פראי שלו והנחתו בתוך קרטונים).

רבים נוהגים לעשות שימוש בנייר עיתון אך הדבר לא מומלץ מפני שנייר עיתון נוטה ללכלך את החפצים שאורזים בו – מה שיכול ליצור יותר עבודה בסופו של דבר.

נייר אריזה להובלות דירה

סרט הדבקה

סרט הדבקה (מסקינטייפ) הוא עוד פריט הכרחי שאף מעבר דירה לא יכול להיעשות בלעדיו. השתמשו בו בתבונה לצורך סגירת קרטונים אך גם לחיזוק שלהם בתחתית ובצדדים במקרה הצורך.

ניתן להיעזר בידית לסרט הדבקה כך שלא תצטרכו לחפש כל פעם את הקצה של המסקינטייפ ולחשוב איך לחתוך את אותו. מדובר בפריט שיכול לייעל את האריזה במיוחד בדירות ובתים גדולים אך לא כזה שאתם חייבים במידה שיש לכם דירה קטנה.

אקדח לסרט הדבקה מסקינגטייפ

ניילונים גדולים

מומלץ להכין מבעוד מועד שקיות ניילון גדולות ועבות לאריזה של מגוון פריטים בעלי נפח כמו בגדים, שמיכות ומוצרי טקסטיל אחרים אך לא רק. האריזה בניילונים מאוד מהירה, נוחה וזולה במיוחד.

טושים לסימון

איך תדעו מה יש בכל קרטון לאחר שתארזו אותו? סמנו את כל הקרטונים שארזתם באמצעות טוש סימון עבה תוך התייחסות לפריטים שארזתם ולאיזה חדר הם שייכים.

כך תוכלו למצוא כל דבר בקלות ובזמן ההובלה פשוט לומר למובילים באיזה חדר למקם כל ארגז. מדובר בפעולה שהולכת לחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

שלב 3 – אורזים בקצב

הסוד באריזה מוצלחת הוא להתחיל במה שלא צריכים באופן יומי וככל שמתקרבים למועד המעבר, כך מגבירים את הקצב ומתחילים לארוז את הדברים שבהם עושים שימוש יומיומי.

לדוגמה, בתחילת האריזה אפשר לארוז את המחסן, בגדים עונתיים או אפילו סכו"ם ששמור לאירועים מיוחדים אך ככל שנתקדם, כך תתחילו לארוז חפצים שמשתמשים בהם מדי יום.

מומלץ לקרוא את הטיפים לאריזה מוצלחת שיכולים לסייע לכם בייעול התהליך.

שלב 4: הכנת הדירה החדשה

הכנת הדירה החדשה כוללת את כל הפעולות שיאפשרו לכם להיכנס אליה ברגל ימין. לצד משימות קריטיות כמו ניקיון הדירה שלא ניתן לוותר עליה בשום אופן, יש משימות נוספות שצריך לשקול על פי צורך כגון הדברה וצביעת הדירה על ידכם או עם צבעי.

שלב זה מתרחש החל מחודש לפני המעבר במידה שצריך לחפש בעל מקצוע ועד ליומיים לפני המעבר לצורך כניסה וניקיון הדירה החדשה.

שלב 5: מעבר דירה

סוף סוף הגענו אל הרגע המיוחל שבו אתם עוברים דירה. בשלב זה כל הדירה כבר ארוזה וכבר קבעתם עם חברת ההובלות את השעה הרצויה.

אנו ממליצים ליצור קשר עם המובילים שבוע לפני המעבר ואף יום אחד לפני כדי לוודא שאין שינויים ושכולם מוכנים בזמן שנקבע.

חשוב לחתום על חוזה הובלה שמתייחס לכל הפריטים שצריך להוביל, הכתובות של הדירות ואפילו מספר הארגזים הצפוי ומה המחיר של כל ארגז נוסף. על החוזה חשוב לחתום כבר בזמן בחירת חברת ההובלה בפגישה בבית שמיועד לאריזה.

אנו ממליצים ללוות את המובילים במהלך המעבר אך יחד עם זאת לאפשר להם לבצע את העבודה מבלי להציק להם (הם מעבירים עשרות דירות כמו שלכם בחודש אחד…). הליווי צריך להיות יעיל ולכוון אותם במקרים שמתעוררת שאלה.

זה הזמן לומר למובילים היכן להניח כל ארגז וכל פריט כך שהפריקה והסידור בבית החדש יהיו הרבה יותר קלים ומהירים.

שלב אחרון: סגירת חשבונות ועדכון הכתובת החדשה

פנו את הזמן הדרוש כדי לסגור את חשבונות בנחת. צלמו את שעוני המים, חשמל והגז ותעדכנו את בעל הנכס לרבות העתק מצולם של סגירת החשבות והתצלומים (השתמשו בוואצסאפ) מבלי לחשוף פרטים אישיים כמובן.

עדכנו את הגופים הרלוונטיים כמו הבנק, חברות ביטוח, אשראי, משרד הפנים והעירייה בכתובת החדשה והשתמשו בשירות עקוב אחרי של דואר ישראל שיבטיח שהדואר שנשלח אליכם לכתובת הישנה יגיע אל הכתובת החדשה.

צוות האתר 'בסטבוקס' מאחל לכם מעבר דירה קל ויעיל.

צריכים להתייעץ עם מישהו מקצועי בנוגע להתאמת חבילת אריזה לביתכם? חברתנו מספקת חומרי אריזה למעבר דירה עם שליח עד לבית הלקוח ונשמח לסייע ולייעץ ללא עלות. כמו כן אנו מבצעים הובלות ומאחסנים תכולת דירות והכל במחירים זולים עם ביטוח מלא וצוות עובדים של החברה – מיומן ומקצועי שמלווה אתכם לאורך כל הדרך.

עשוי לעניין אתכם

מובילים עם קרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה בראשון לציון

מחפשים קרטונים למעבר דירה בראשון לציון? אל תשלמו מחירים יקרים ואל תתפשרו על האיכות! אנו מתמחים בייצור ושיווק קרטונים וארגזים למעבר דירה במחירים ישירים. קרטונים

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

קרטונים למעבר דירה בנס ציונה

מגוון ענק של קרטונים למעבר דירה בנס ציונה וחומרי אריזה שיהפכו את האריזה של התכולה שלכם להרבה יותר מהירה ונוחה והכל במחירים נוחים (ישירות מהיצרן

ניירות אריזה

איך להשתמש בנייר אריזה למעבר דירה

נייר אריזה הוא אחד אחד הפריטים השימושיים ביותר לאריזת דירה למעבר אבל כמו במרבית חומרי האריזה, כדי להפיק ממנו את התועלת המירבית, חשוב לדעת כיצד

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים