להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה היא אחת המשימות שרוב האנשים, במילים עדינות, לא אוהבים לבצע.מעבר דירה בדרך הנכונה

להוציא את תחושת ההתחלה החדשה והריגוש, כל התהליכים שנלווים למעבר, אינם נוחים בלשון המעטה ויכולים להוציא כל אדם שפוי מדעתו. הבירוקרטיה, הטפסים, חיפוש אחר קרטונים, ההובלה והאריזה, הינם תהליכים שגוזלים זמן ואנרגיה רבים, שלא לדבר על הפן הרגשי שמלווה לתהליך עזיבה של מקום מגורים אחד והחשש (אפילו החלקי) במקום המגורים החדש.

על מנת שנבין כמה רחבה התופעה, יש להבין את הנתונים היבשים.

משפחה בישראל, עוברת דירה אחת לשש שנים. אם נתמקד במרכז הארץ

תדירות המעבר גבוהה פי כמה. בתל אביב, שם תחלופת הדירות היא הגבוהה בארץ, תדירות מעבר הדירה עומדת על כמעט כל שנה וחצי. לאור הנתונים המפתיעים הללו, לא פלא לגלות שמעל תשעים אחוז מחוזי השכירויות, נכון לשנת 2015, נחתמים לתקופה של שנה אחת בלבד. אפשר להניח שמקור הבעיה טמון במחירי הנדל"ן שלא מוצאים מנוח ורצון בעלי הבתים לקבל את התמורה הגבוהה ביותר שיוכלו לקבל עבור הנכס. מה שבטוח שישנה אוכלוסייה עצומה, שנאלצת לנדוד אחת לכמה שנים או יותר תוך חווית אי הנוחות והבעיות שקשורות במעבר דירה.

איך מתמודדים עם מעבר דירה?

נתחיל מהסוף. לא נספר לכם שאם תבצעו מספר צעדים, חווית המעבר תהפוך לכיפית. לא בשביל זה אנחנו פה. לעומת זאת, מה שנוכל ללמד היא העובדה שתכנון נכון והכרת ושימוש בשירותים שיכולים לתמוך בכם, יקלו את התהליך בעשרות מונים. ריכזנו בעבורכם את השירותים המרכזיים שהתפתחו בשנים האחרונות וששמו להם למטרה להפוך את חווית המעבר לכזו שתצרוך מכם פחות זמן והתעסקות.

חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירהארגזים וקרטונים למעבר דירה

אם בעבר, כשהיינו עוברים דירה, נהוג היה לכתת רגליים ולחפש במקומות שונים אחר ארגזים וקרטונים. כיום, תוכלו לרכוש בקלות ובנוחות מגוון חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה. לא מדובר בחנויות לציוד משרדי למיניהן אלא בחנויות אינטרנטיות שפונות לקהל העוברים דירה ולחברות הובלה. ובינהן האתר BestBox המתמחה בשיווק ארגזים וקרטונים למעבר דירה.

בחנויות הללו תוכלו למצוא מגוון עצום של קרטונים בגדלים שונים ובדרגות חוזק משתנות שמתאימות לאריזת פריטים מכל הסוגים, החל מקרטונים קטנים ופשוטים, דרך קרטונים מחוזקים ומרופדים ועד לקרטונים גבוהים המכילים קולב – עליו ניתן לתלות את הבגדים ישירות מהארון, מבלי לקפלם, להעבירם בבטחה ולבסוף לסדר אותם בארון בדירה החדשה, ישירות מהקרטון, בלי הצורך לכבסם או לגהצם.

חנויות לממכר חומרי אריזה למעבר דירה, יספקו לכם את כל הציוד הדרוש כגון ניילונים, ניירות אריזה, מסקינגטייפ ועוד, עם שליח עד לביתכם כך שלא תצטרכו להתעסק בחיפוש אחר חומרי אריזה.

איתור חברת הובלות

לאיתור חברת הובלות איכותית, משקל רב בהצלחת תהליך המעבר. ענף ההובלות הינו אחד הענפים התחרותיים ביותר ולצד חברות המתאפיינות בשירות מעולה וביצוע ההובלה באופן מקצועי, תמצאו גם לא מעט חברות הובלה

חברות הובלות
בחירת חברת הובלות

עם תודעת שירות נמוכה מאוד ושירות שאינו מקצועי. היעדר פיקוח מביא לכך שכל מי שמעוניין בכך יכול להוביל דירות – מטלה רגישה ללא ספק. איך תאתרו את חברות הובלות איכותיות? בדיוק לשם כך הוקמו אתרים מקצועיים בתחום הובלות. האתרים הללו, מרכזים מספר גדול של מובילים המתחייבים על אמנת שירות ועמידה בסטנדרטים מסוימים של שירות לקוחות. כמו כן, תוכלו לבדוק את דירוגן של החברות הללו, ואם שכרתם אחת מהן, תוכלו לדרגה בעצמכם.

אריזת דירה

אריזת דירה יכולה להיות תהליך מתיש – פיזית ורגשית. אחד הדברים שיכולים להוציא אדם נורמלי מדעתו היא לארוז את כל החפצים האישיים שמשמשים אותו ביום יום, בקרטונים ואריזות. הדבר יכול להיות מרגיז עוד יותר אם לא מוצאים את אותם חפצים ובינינו, זה קורה כמעט לכל אחד שעובר דירה, שלא לדבר על ההרגשה שנוצרת בכל פעם שחושבים שעומדים לסיים עד שמגלים עוד חפצים באיזה מקום שלא חשבנו עליו. מה אם הייתי מציע לכם לחסוך את כאב הראש והזמן הדרוש לאריזת דירה ובמקום זאת, בתמורה לסכום מתקבל על הדעת, לשכור חברה לאריזת דירה? חברות אריזת דירות, מורכבת מאנשים מקצועיים שיודעים כיצד לארוז את החפצים בצורה הטובה והבטוחה ביותר וחשוב עוד יותר – איך לסדר את אותם חפצים בבית החדש. אם מדובר בבגדים, כלי מטבח ועוד, תוכלו לשכור מספר ידיים מקצועיות שיבצעו עבורכם הן את האריזה והן את הפריקה והסידור בתוך יום אחד ואפילו פחות מזה.

אחסון תכולת דירה

לעתים קרובות, אנשים שעוברים דירה, עושים זאת בזמנים שלא תואמים את מועדי פינוי דירה אחת ומועד הכניסה לבית החדש. הדבר יכול להתרחש, כאשר רוכשים דירה עם תאריך כניסה משוער, שנופל דווקא מספר חודשים אחרי סיום חוזה שכירות בדירה קיימת. בדרך כלל הפתרון, הלא נוח יש לציין אך מצד שני מה יכול כבר להיות נוח במעבר דירה, הוא מציאת פתרון דיור זמני, עד לכניסה לדירה החדשה. השאלה הנשאלת היא מה נעשה עם כל הריהוט והרכוש שיש לנו? שהרי ברוב המקרים, לא ניתן או לא כדאי לקחת אותו עמנו למקום המגורים הזמני. הפתרון מצוי בשירותי אחסון תכולה. אלה למעשה מקומות שמורכבים בתאי אחסון ושכל מטרתם היא לספק לכם חללי אחסון בגדלים שונים ובהתאם לצורך שלכם, במחירים סבירים, בתנאים בטוחים ולפרקי זמן שונים.

לפני שתשכרו שירותי אחסון, עליכם לוודא שהמקום מתוחזק ברמה גבוהה. בין יתר הדברים, עליכם לוודא שנעשות במקום הדברות תקופתיות למניעת מזיקים, שקיימות מערכות לגילוי וכיבוי שריפות, שהמקום מאובטח 24 שעות ביממה וכמובן שתהיה לכם נגישות נוחה, הן למשאיות של חברות ההובלה וגם בשבילכם, במידה ותרצו להגיע על מנת לקחת קרטון או חפץ כלשהו. מומלץ לאתר יחידת אחסון בסמוך למקום מגוריכם.

כפי שניתן לראות, ענף השירותים התומכים במעבר דירה הינו רחב מאוד. במחירים סבירים ביכולתכם לחסוך זמן רב וחשוב מכך, הרבה כאב ראש. בתהליך מורכב ותובעני כמו מעבר דירה, כל שעה שתוכלו לחסוך ולקצר לכם היא בעלת ערך רב אם נסתכל על ההיבט הכלכלי, אם אתם נאלצים לקחת מספר ימי חופש בעבודה ובטח אם אתם עצמאיים, שירותים מקצועיים, יוכלו אפילו לחסוך לכם כסף.

קחו את הזמן ובצעו את כל המעבר בשיקול דעת וברוגע. התחילו את התהליך בשלב מוקדם כך שלא תכנסו ללחץ ולהוצאות מיותרות ביום המעבר.

עשוי לעניין אתכם

ניירות אריזה

איך להשתמש בנייר אריזה למעבר דירה

נייר אריזה הוא אחד אחד הפריטים השימושיים ביותר לאריזת דירה למעבר אבל כמו במרבית חומרי האריזה, כדי להפיק ממנו את התועלת המירבית, חשוב לדעת כיצד

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים