להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

ייצור קרטונים לאריזה לפי מידה

ייצור קרטונים

חברתנו מתמחה בייצור קרטונים מכל הסוגים. אפשרות להזמנת מידות מיוחדות ושימוש בקרטונים חד גליים, דו גליים ותלת גליים.

כמו כן מתמחים בייצור של אריזות מיוחדות לעולם ההייטק לשינוע ומשלוחים של ציוד רגיש או שביר.

ניתן לבחור בין מגוון עצום של אפשרויות לרבות קרטונים חלקים, עם לוגו או צבעוניים לגמרי.

צרו עמנו קשר וספרו לנו על קרטונים או אריזות שאתם צריכים ואנו נוכל לייצר אותם בתוך זמן קצר ובאיכות מעולה.

אפשרות לתכנון אריזות לפי צורך.

ליווי מלא לאורך כל התהליך

ייצור קרטונים הוא עולם שלם של ידע ואפשרויות וכדי להגיע אל המוצר המושלם שיענה על הדרישות שלכם, צריך לתכנן וליצור אותו באופן הנכון ולאחר איפיון ברור של הצרכים שלכם.

בחברתנו מתמחים ביצור קרטונים וקופסאות מכל הסוגים ולפי דרישה. התהליך מתחיל בפגישה בה אנו לומדים על הצורך והמטרות שלכם, נשאל מספר שאלות מנחות ונוכל לתת לכם הצעה מותאמת שתענה על מספר נקודות חשובות ובכלל זה:

  • מידות הקרטון שתרצו לייצר.
  • החומר שממנו עשוי הקרטון. יש מספר סוגי קרטונים שנבדלים במראה, בתכונות ובמחירים וחשוב לבחור את סוג הקרטון המתאים ביותר לצורך שלכם.
  • עיצוב מוצר לפי צורך – יש תעשיות שהקרטון מהווה רק את המעטפת וצריך להתאים לו תפנית פנימית (בעיקר במוצרי אלקטרוניקה והייטק).
  • עיצוב חיצוני של הקרטון ובכלל זה אפשרות להדפסת לוגו, צביעת הקרטון בצבעי החברה ועוד.
  • ייצור לפי כמות מבוקשת לרבות ייצור קרטונים לפי דרישה גם בכמויות נמוכות באופן יחסי.
יצרני קרטונים

כמה עולה לייצר קרטונים?

מחיר ייצור קרטונים יכול לנוע בטווח מגוון של מחירים בהתאם לנתונים הבאים:

  1. סוג הקרטון.
  2. מידות של כל קרטון.
  3. ריפוד או דרישות מיוחדות.
  4. כיתוב וצבעים.
  5. כמות מוזמנת.

באופן כללי, ככל שהקרטון יהיה גדול ומורכב יותר מבחינת החומרים והעיצוב, כך המחיר עשוי להתייקר אך יחד עם זאת חשוב לציין שהמחיר ירד ככל שכמות הקרטונים שאתם מזמינים גדולה יותר מפני שבהזמנת כמות גדולה של קרטונים, עלות היצור לכל יחידה הולכת ויורדת.

איך מתבצע תהליך ייצור הקרטונים?

כדי לענות על הצורך שלכם באופן הטוב ביותר, צריך להבין מה הצרכים ומה התקציב שעומד לרשותכם.

תהליך ייצור של קרטונים מורכב ממספר שלבים וחשוב ליישם את כל השלבים האלה כדי לאפיין את המוצר באופן הטוב ביותר מבחינת עלויות ופונקציונאליות.

האם קיימים קרטונים מוכנים שיכולים לענות על הצורך

השאלה הראשונה שצריכה להישאל היא מדוע אתם רוצים לייצר קרטונים בהתאמה אישית והאם יש קרטונים מוכנים שיכולים לשמש אתכם. הסיבה היא שייצור קרטונים מ-0 עשוי להיות כרוך בעלויות גבוהות יותר ביחס לרכישת קרטונים מוכנים ולעתים קרובות אפילו קל וזול יותר לקחת סוג קרטונים קיימים ולבצע בהם שינויים עיצוביים כמו כיתוב או לוגו, מאשר ליצור הכל מהתחלה. באתר 'בסטבוקס' אנו מייצרים ומשווקים מגוון רחב של קרטונים מסוגים שונים ולמגוון מטרות ואם תמצאו את מה שאתם צריכים, סביר להניח שנוכל להתאים אותו בדיוק לצורך שלכם ובעלויות זולות יותר ביחס לתכנון וייצור קרטון ייעודי.

התפקיד שהקרטונים צריכים למלא

יש קרטונים לאריזה יש קרטונים למעבר דירה ויש כאלה שנועדו לצרכים אחרים. כל צורך עשוי להציב דרישות שונות וחשוב להבין בדיוק מה התפקיד שהקרטונים צריכים למלא לפני שמתחילים בתכנון.

תכנון עלויות של ייצור הקרטונים

לעלויות הייצור של הקרטונים יש תפקיד מרכזי ואנו לוקחים אותן בכובד ראש. במהלך התהליך של האיפיון, אנו נדון גם בעלויות הייצור ובאילו צענים ניתן לנקוט על מנת לצמצם אותם ככל שניתן. לרשותנו עומדים ידע וניסיון של למעלה מ-20 שנים ובאפשרותנו לתת לכם רעיונות שישפרו את איכות הקרטונים מצד אחד ואפילו יצמצמו את העלויות מצד שני.

טיפים לבחירת יצרן קרטונים מומלץ

יש מספר יצרני קרטונים בישראל וכשאתם מחפשים יצרן מומלץ, יש כמה שיקולים שצריכים להנחות אתכם.

ראשית חשוב להבין שלצד יצרנים יש גם משווקים. ההבדל הוא שהמשווקים לא בהכרח מייצרים את הקרטונים בעצמם ולכן העלויות הסופיות עלולות להיות יקרות יותר ביחס לפניה ליצרן באופן ישיר. חשוב לציין שיש משווקים מעולים ולעתים הם יכולים להשיג לכם עסקאות מצויינות לאור העובדה שבאפשרותם לפנות ליצרן ולהציב לו דרישות שאתם לא תוכלו לעשות בהינתן הזמנות קטנות באופן יחסי.

אצלנו ב'בסטבוקס' מתחייבים לספק לכם הצעות מחיר מאוד משתלמות וכדאיות גם בייצור של כמויות נמוכות של קרטונים ולא משנה אם מדובר בקרטונים גדולים או קטנים, אנו נעשה את מירב המאמצים כדי לספק לכם הצעות מחיר משתלמות של מוצרים סופר איכותיים.

שנית, חשוב שיתבצע איפיון מסודר של הקרטונים שאתם רוצים לייצר. כפי שציינו קודם לכן, באמצעות איפיון חכם ניתן להוזיל את העלויות ולשפר את איכות הקרטונים. באפשרותנו הידע והכלים לעשות את זה באופן הטוב ביותר עבורכם.

לבסוף, בחרו ביצרן קרטונים מנוסה עם תקשורת רציפה וטובה שיוכל לעמוד בציפיות שלכם ושישמור איתכם על קשר רצוף ומהיר ויהיה קשוב לרצונות שלכם ולשינויים ככל שידרשו.

צריכים לייצר קרטונים בהתאמה אישית? לנו יש את כל היתרונות כדי לספק לכם את הקרטון המושלם עבורכם מבחינת שימושיות ועלויות. התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בתהליך באופן אחראי, ישיר ומשתלם במיוחד.

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים