להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

כיצד לבחור קרטונים למעבר דירה?

שימוש וסוגי קרטונים באריזת דירה

קרטונים הם מהאביזרים המרכזיים באריזת דירה למעבר ולכן ישנה חשיבות גדולה לבחירה נכונה של סוגי הקרטונים בהם נעשה שימוש.קרטונים בהובלות דירה

באופן כללי, קרטונים מיוצרים משני חלקים – חלק מישורי וחלק גלי. החלק המישורי מורכב בדרך כלל משלוש שכבות של נייר המודבקות זו לזו מקשה זו מחוברת למקשה זהה באמצעות דפים נוספים דמויי גלילים. כמספר הגלילים כך נגזר שם הקרטון וכך נקבע חוזקו. אם לדוגמה משתמשים בשתי שכבות מישוריות ובאמצע קרטון גלי אחד אז הקרטון יקרא "קרטון חד גלי". אם נוסיף עוד שכבת קרטון גלי ומשטח נוסף – נקבל קרטון דו גלי שיהיה חזק יותר ויותאם לצרכים אחרים. בדומה ליצירת קרטון דו גלי, ניתן ליצור קרטון תלת גלי.

היכן ניתן להשיג אריזות קרטון?

לפני שנענה על השאלה, צריך להבחין בין קרטונים חדשים לבין קרטונים משומשים.

קרטונים חדשים לאריזה ניתן לרכוש בחנויות המתמחות לכך – כדוגמת BestBox.

לעומת זאת את הקרטונים המשומשים ניתן להשיג או לרכוש במגוון צורות ומצבים. ראשית, כיום מקובל מאוד לרכוש קרטונים משומשים – בתנאי שהם במצב טוב (כחדשים). קניית קרטונים משומשים יוזיל את העלויות מה גם שברכישת קרטונים משומשים מחנות אמינה, תקבלו סחורה במצב מעולה ובטח שהדבר לא יפגע במאמצי האריזה וההובלה של ביתכם.

דרך נוספת להשיג קרטונים משומשים היא לחפש בחנויות ובאזורי ריכוז קרטונים (קרטוניות). היתרון בשיטה זו הוא החיסכון בעלויות. מצד שני, הדבר מצריך מאמץ לא קטן ובדרך כלל יהיה עליכם לבצע מספר גיחות חיפשו. תוסיפו את הדלק והזמן היקר ובכלל לא בטוח שהעניין שווה את המאמץ. כמו כן בשיטה זו לא ניתן לבחור את סוגי הקרטונים – בניגוד לרכישת קרטונים חדשים, שם ניתן לבחור את גודלם ויעודם (לדוגמה – קרטונים לאחסון בגדים).

איך לארוז בצורה נכונה?

אריזה של פריטים עדינים העלולים להישבר.אריזה נכונה יכולה להיות התנאי להצלחת ההובלה ומעבר הדירה. אם נארוז נכון ונשתמש בחומרים וטכניקות נכונות, נוכל להבטיח שהפריטים שלנו לא יפגעו.

אנו ממליצים לארוז דברים כבדים או רגישים בקרטונים חזקים – קרטון דו גלי או תלת גלי. כמו כן מומלץ לחלק את המשקל בין הקרטונים ולהשתמש בקרטונים במידות קטנות לחפצים כבדים במיוחד כגון ספרים.

אם מדובר בקרטונים משומשים, מומלץ לרפדם בניירות אריזה או בניילונים. כמו כן, שיקלו לרפד קרטונים המכילים פריטים שבירים באמצעות מגבות או שמיכות.

חומרי אריזה נוספים

ישנם חומרי אריזה נוספים שיכולים לעזור מאוד במלאכת האריזה והובלת הדירה – במיוחד כאשר מדובר במספר חפצים רב.

סלוטייפ – רכשו כמות מספקת של סרט הדבקה, אבטחו את הקרטונים מכל צידם ובמיוחד בתחתית ובסגירה.

נייר אריזה – ישמש לריפוד והפרדה בין כלים שבירים.

ניילון נצמד – יחסוך לכם זמן רב וכסף בכך שישמור על הריהוט היקר לכם וישמש כמארז גמיש של מגירות (ללא דברים שבירים).

גלגל קרטון – משמש בעיקר מובילים – להגנה ושמירה על רהיטים.

אלטרנטיבה לקרטונים באריזת דירה

ישנה חלופה חלקית לשימוש בקרטונים באריזת דירה. החלופה היא לא אחרת מאשר ניילונים חזקים וגדולים. שימוש בניילון לאריזה יספק אזורי אחסון נקיים וזולים. השימוש בניילון מתאים במיוחד באריזת בגדים, מצעים, שמיכות ופריטים שאינם שבירים. ניתן לחזק את הניילונים באמצעות מספר כריכות של סרט הדבקה.

לפני סיום ברצוננו להדגיש את החשיבות של דמיון ויצירתיות באריזת דירה. אריזה נכונה תביא למספר יתרונות:

  • הובלה בטוחה של הפריטים.
  • שימוש במספר קרטונים מועט
  • סידור יעיל ומהיר של הבית בעת הפריקה (על ידי סימון הקרטונים).

קחו את הזמן ותכננו את אריזת הדירה, הכינו חומרי אריזה מבעוד מועד.

אנו מאמינים שרכישת חומרי אריזה וקרטונים מתאימים תביא לחיסכון בזמן, תקל ותייעל את האריזה ותתרום להעלאת רמת הבטיחות בהובלת הדירה כך שכל הפריטים יגיעו לבית החדש בשלום.

עשוי לעניין אתכם

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

כמה קרטונים צריך למעבר דירה

לא בטוחים כמה קרטונים צריך למעבר דירה שלכם? חישוב כמות הקרטונים למעבר דירה אינו מסובך אך יחד עם זאת הוא צריך להיעשות מתוך הבנה והתאמה

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים