להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

טיפים לאחסון תכולת דירה ובחירת חומרי אריזה מתאימים

מוצרי אריזה מתאימים לאחסון תכולת דירה

אחסון תכולת דירה הוא מהשירותים הנפוצים בקרב כל מי שעובר דירה אך לא רק. אחסון תכולת דירה מתאים לכל מי שמחפש פתרון יעיל, בטוח וזול לשמירה על תכולת הדירה בכל מקרה של סכנת פגיעה ושחיקה. דוגמאות נפוצות לשימוש בשירותי אחסון תכולת דירה באות לידי ביטוי באחסון התכולה בזמן שיפוצים, נסיעה עסקית או בכל מצב אחר שדורש מקום אחסון לפרקי זמן שונים.מוצרי אריזה מתאימים לאחסון תכולת דירה

הקשר בין בחירת חומרי אריזה למעבר דירה לבין שירותי אחסון תכולה הוא אדוק מאחר שבמקרה שבו אתם מאחסנים את תכולת הדירה, אתם זקוקים לחומרי אריזה וקרטונים מסוג אחר – לאו דווקא אותו סוג של קרטונים וארגזים שמשמשים למעבר דירה סטנדרטי.

לאילו חומרי אריזה וקרטונים תזדקקו במידה שאתם מאחסנים את תכולת הדירה?

כאמור, בשונה ממעבר דירה סטנדרטי, בו חומרי האריזה משמשים למטרה מרכזית אחת – אריזת והובלת תכולת הדירה באופן בטוח מדירה אחת לאחרת ופריקת הציוד באופן נוח – כל זה באופן מיידי – לכל היותר מספר ימים מרגע אריזת התכולה ועד לפריקתה.

לעומת זאת, אם אתם חושבים לאחסן את תכולת דירתכם, אתם צריכים לקחת בחשבון מספר משתנים לפני שאתם בוחרים את חומרי האריזה.

משך התקופה שמאחסנים את התכולהציוד אריזה מתאים לאחסון תכולת דירה

ככל שאתם עושים שימוש ארוך יותר באחסון תכולת דירה, כך הציוד והריהוט שלכם יהיו חשופים יותר לנזקים ופגיעות ולכן יש צורך לעשות שימוש בחומרי אריזה וקרטונים איכותיים. לצורך ההדגמה – אם החלטנו לאחסן את תכולת הדירה למשך שנה, תסכימו איתי שיש צורך בקרטונים חזקים שיחזיקו מעמד למשך התקופה הארוכה הזאת ושיספקו הגנה והפרדה מקסימליים מהסביבה החיצונית.

מעבר לכך, אם נעשה שימוש בקרטון חד גלי או דו גלי, יכול להיווצר מצב שבו הקרטונים יקרסו במשך הזמן משום שכאשר מדובר באחסון תכולת דירה נהוג להניח את הקרטונים האחד על גבי השני כדי לחסוך מקום וכפועל יוצא – לחסוך בעלויות האחסון.

מספר הובלות גבוה יותר

בשונה ממעבר דירה רגיל שבו מובילים את תכולת הדירה פעם אחת בלבד – מדירה 1 לדירה 2, כאשר עושים שימוש בשירותי אחסנה, נוספת תחנת ביניים בין שתי הדירות (או אותה דירה אחת במקרה של נסיעה לחול או במקרה של אחסון תכולה בזמן שיפוצים). לדוגמה: מובילים את התכולה מהדירה (הובלה ראשונה) אל מקום האחסנה ולבסוף, עם סיום תקופת אחסון תכולת הדירה, מובילים את הציוד לדירה החדשה (הובלה שנייה).

תוסיפו לסיטואציה שמתוארת תקופת אחסנה ממושכת ותקבלו קרטונים שעשויים להתבלות ולא לספק את ההגנה הנדרשת לתכולתכם בזמן פריקתם מיחידת האחסון והובלתם אל דירתכם החדשה.

באילו קרטונים להשתמש

נשאלת השאלה אם כן באילו קרטונים וחומרי אריזה עלינו לעשות שימוש כאשר מעוניינים להשתמש בשירותי אחסון תכולת דירה? התשובה לכך פשוטה בעיקרה. יש לעשות שימוש בקרטונים איכותיים וחזקים יותר ביחס לקרטונים שמשמשים להובלת דירה רגילה – לדוגמה – שימוש בקרטון תלת גלי. כמו כן, עלינו לרכוש חומרי אריזה נוספים כדוגמת סרטי הדבקה מחוזקים, ניילונים מתאימים לאריזת דירה למעבר, ניירות אריזה שישמשו לריפוד, הגנה והפרדה וכן במדבקות לסימון תכולת כל קרטון. תסכימו איתי שאחרי מספר חודשים – שלא לדבר על שנה, אף אחד כבר לא יזכור מה יש בכל ארגז…

אם ננסה להעריך את העלויות שמתווספות לרכישת חומרי אריזה מתאימים לאחסון תכולת דירה, ברוב המקרים יתווספו בערך 30% לעלות של חבילת אריזה דומה שלא לצורכי אחסון תכולה.

בכל מקרה, אנו ממליצים להיוועץ עם המומחים שלנו על מנת שיתאימו לכם חבילת חומרי אריזה שתתאים לאחסון תכולה. רכישה ללא התייעצות עם גורם מוסמך, עלולה להוביל להוצאות מיותרות מאחר שמדובר בקרטונים יקרים יותר באופן יחסי.

למה לשים לב כשבוחרים חברה לאחסון תכולת דירה

כשמאחסנים תכולת דירה בחברת אחסנה, חשוב לבדוק מספר היבטים חשובים ובכלל זה:

נייר אריזה
נייר אריזה

אישורים מתאימים

על מנת להקים מתחם שמיועד לאחסון תכולה, יש להמציא אישורים ומסמכים מתאימים שמאשרים את קיומו של העסק. בין האישורים הנדרשים – הרשות המקומית ומכבי האש. קיום רישיונות הוא אולי הדבר החשוב ביותר כשמדובר באחסון תכולת דירה מאחר ואף אחד לא רוצה לקבל טלפון שאומר לו שעליו להוציא את הציוד עוד באותו יום בעקבות צו סגירה שהוצא למקום. אם אתם נמצאים בנסיעה עסקית, המצב עשוי להיות חמור אף יותר.

אמצעי בטיחות

כשמדובר ביחידות אחסון, ישנם מספר אמצעי בטיחות ואבטחה מחויבי מציאות. החל ממערכות לגילוי וכיבוי דליקות ועד למערכות אזעקה, מצלמות במעגל סגור ואבטחה אנושית עשרים וארבע שעות ביממה.

ריסוס והדברה

איננו רוצים לפתוח את הארגזים ולגלות שמזיק כלשהו כבר ביקר שם והשאיר את חותמו. על כל כל חברה שמציע שירותי אחסנת תכולה חייבת לבצע הדברה לפחות אחת לחודש. בקשו לראות מסמכים שמעידים על כך.

ביטוח

לא משנה כמה בטוח מקום האחסנה, תקלות ובעיות עלולות לצוץ. לכן יש לוודא שלמקום האחסון יש ביטוח תקף ומתאים שישפה אתכם עבור כל נזק שייגרם לתכולתכם. שימו לב שברוב המקרים הכיסוי הביטוחי עומד על 10,000 – 12,000 ש"ח ולכן אם תכולת דירתכם יקרה יותר, יתכן שתרצו להוסיף כסף על מנת לשפר את תנאי הביטוח.

יחידות אחסון מותאמות

המחיר עבור אחסון תכולת דירה מחושב על פי נפח יחידת האחסון. אם אתם צריכים נפח מסויים, וודאו שלחברת האחסנה יש יחידה פנויה בגודל המתאים. יחידה גדולה מדי שמישהו ינסה "לדחוף" לכם תייקר את העלויות באופן משמעותי.

פן נוסף שצריך לבדוק הוא שהיחידה אכן מתאימה לאחסון תכולה. כלומר, יכולה לספק את ההגנה הדרושה כנגד פגעי מזג האוויר, גניבות ומזיקים. לכן אנו ממליצים לעשות לאחסן את תכולת הדירה ביחידות סגורות ולא במכולות שמתאימות לסחורות יבשות. כמו כן יש לוודא שקיימת הפרדה ברורה בין יחידת אחסון אחת לשנייה שכוללת תיחום פיזי וכן לפחות מנעול אחד.

ההמלצה של אתר BestBox

ישנן חברות רבות שמציעות שירותי אחסנה אך לא כולן עומדות בסטנדרטים של שירות ומקצועיות. מניסיוננו עם חברות אחסנה, אנו יכולים להמליץ בביטחון מלא על אחסון תכולת דירה ב'תיבת נח' שמספקת שירותי אחסון דירות כבר למעלה משני עשורים ועומדת בסטנדרטים שתוארו בכתבה. בשלב זה החברה מציעה את שירותיה באזור המרכז ולרשותה אלפי מטרים של יחידות אחסנה בראשון לציון, חולון ורחובות.

כמובן שקיימות חברות אחסנה איכותיות נוספות אך איננו יכולים להביע דעה מאחר שלא עשינו שימוש בשירותיהן.

יש לכם שאלה בנוגע לרכישת חומרי אריזה או בנוגע לאחסון תכולת דירה? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר טלפוני (כל יום עד שעה 18:00 ובימי שישי עד השעה 13:00) או באמצעות טופס יצירת הקשר ונציג מקצועי מטעמנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם ייעוץ חינמי.

עשוי לעניין אתכם

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה בדרך הנכונה

מעבר דירה הוא תהליך מורכב – רגשית ופיזית שיכול להיות בעל השלכות מרחיקות לכת. ביצוע התהליך בצורה נבונה, יעזור לכם לעבור דירה בהצלחה. בחירת חברת הובלות, שירותי אריזת דירה, אחסון תכולה ועוד טיפים שימושיים.

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

באתר Bestbox ניתן להזמין קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה בקלות ובמהירות וליהנות ממגוון רחב של קרטונים ומוצרי אריזה למעבר דירה במחירים משתלמים ועם שירות שאין

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים