להזמנות ולקבלת ייעוץ מקצועי מהמומחים שלנו התקשרו 077-470-6220קבלו הצעה!

הובלות ומעבר דירה בקיץ

הובלה ואריזה למעבר דירה

עונת הקיץ מאופיינת בחופשות, חוף ים, גלידות וגם – מעבר והובלת דירה. רגע לפני שעונת ההובלות נכנסת להילוך גבוה, בחרנו לשתף אתכם במספר טיפים שעשויים להפוך את המשימה לקלה יותר.

אז מה היה לנו שם?

מעבר דירה כרוך במשימות רבות. חלקן קשורות לאיתור בעלי מקצוע ונותני שירותים כגון הובלות ו/או אחסון תכולת דירה, חלקן למשימות בירוקרטיות של עדכון כתובת המגורים ומעל הכל – משימת המשימות – אריזת הבית למעבר.

היערכות למעבר דירה

היערכות למעבר דירה דורש מאיתנו להקצות את הזמן הדרוש ולהתחיל לתכנן את המעבר בשלב מוקדם.

חברת הובלות

איך אפשר להוביל דירה ללא חברת הובלות? למען האמת, הדבר אפשרי ובתנאי שאתם אנשים חסונים וגודל דירתכם מסתכם בדרך כלל בשני חדרים. אנו ממליצים לקרוא את המדריך לבחירת חברת הובלות, אך נכתוב בקצרה את הנקודות המרכזיות לבחירת חברת הובלות איכותית ולקבלת הצעת מחיר משתלמת.

אזור ההובלות – אם אתם גרים בירושלים, סביר להניח שלא תזדקקו לשירותי הובלות במרכז. לכן עליכם להתמקד באיתור חברת הובלות באזור מגוריכם.

חוות דעת – הדרך הטובה ביותר לאתר חברת הובלות היא באמצעות ניסיונם של אחרים. בררו עם חבריכם (אפשר גם בפייסבוק) ותשאלו בני משפחה אודות ניסיון שהיה להם באחרונה עם חברת הובלות.

הצעת מחיר – קבלו הצעת מחיר ראשונית בטלפון אך אל תוותרו על פגישה. הדבר יעזור לכם להעריך את האנשים שנמצאים מאחורי קו הטלפון וכן ימנע אי הבנות ותרגילים מיותרים שמטרתם להקפיץ לכם את המחיר ביום ההובלה.

ביטוח – חברת הובלות מבוטחת היא תנאי ראשוני לשכירתה. בדקו שתכולת דירתכם מבוטחת בביטוח הולם טרם שכירת חברת הובלות.

הובלת דירה
מתחילים לארוז את הדירה להובלה

חוזה – מצאתם חברת הובלות מקצועית? זה הזמן לכתוב את כל מה שסוכם בדמות חוזה מסודר. החוזה יכול למנוע אי הבנות ובעיות עתידיות. בחוזה רשמו את מהות ההובלה, רשימת חפצים , את המחיר הסופי וכל פרט שנראה לכם חשוב.

אריזת דירה

העברת מגירות מלאות חפצים או ארונות מלאים בבגדים שלא ידעתם אפילו שקיימים היא לא בדיוק המטלה שרובנו אוהבים לבצע (שהרי אם כך היה הדבר, לבטח הייתם יודעים מה יש במגירות הללו…).

אחד המוקשים הרציניים במעבר דירה, הוא אי היערכות מוקדמת. לעתים קרובות אנו נוטים לבצע טעויות מתוך אי הכרת המצב בו אנו נמצאים. אתם עשויים להיות מופתעים לשמוע כמה אנשים מגיעים ליום ההובלה ומגלים שעדיין לא סיימו לארוז את הבית. הדבר עשוי להוביל ללחץ מיותר ולאריזה חפוזה שתביא אתה לפריקה איטית של הציוד. על מנת להימנע ממצבים שכאלה, עליכם להתחיל את תהליך האריזה לפחות חודשיים מראש. קראתם נכון – חודשיים. אין הדבר אומר שעליכם להתחיל ולארוז את כלי המטבח או את הבגדים של הילדים חודשיים לפני ההובלה. מה שאנו מתכוונים לומר הוא שעליכם להתחיל ולתכנן את האריזה – מה לקחת ומה למכור, למסור או לזרוק – תבחרו אתם את התשובה הנכונה, אך הקפידו שלא תיקחו אתכם ציוד מיותר שעשוי לייקר את ההובלה וגרוע מכך – לבלגן את הבית החדש. מעבר דירה הוא זמן מצוין להכניס סדר לחייכם. נצלו זאת.

לידיעתכם – באתר זה תוכלו לרכוש מוצרי אריזה וקרטונים למעבר דירה במחירים מפתיעים ועם משלוח עד לביתכם.

נצלו את המוצרים שישנם בביתכם טרם רכישת חדשים

התהליך פשוט הרבה יותר מהכותרת המורכבת. כל שעליכם לעשות הוא להימנע מביצוע קניות מאסיביות טרם מעבר לדירה החדשה. התחילו לצמצם ברכישה של מוצרי מזון ותכשירים שונים ככל שתתקרבו למועד ההובלה. השאירו את הקנייה המקיפה של מוצרי מזון לביתכם החדש שאם לא כן, אתם עשויים למצוא את עצמכם ביום המעבר עם מוצרי בשר או גבינה שאין לכם היכן לאחסן אותם.

ציוד לימים הראשונים בביתכם החדש

כולנו יודעים שדרושים מספר ימים על מנת להתארגן בבית החדש. לכן, עליכם להכין מבעוד מועד, ציוד וביגוד לימים הראשונים. מומלץ להכין ארגז או שניים עם ציוד שכזה שיכלול לדוגמה מטענים לטלפונים ניידים, ביגוד לימים הראשונים, כלי רחצה וכל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך היום יום. רעיון נחמד שאתם יכולים ליישם בקלות הוא הכנת תיק אישי או מזוודה לכל אחד מדיירי הבית. צעד זה יכניס סדר בביתכם עמוס הארגזים וימנע אי נוחות מיותרת.

ארזו כל חדר בנפרד

זכרו, אריזה מסודרת ומבוקרת של תכולת ביתכם תביא לפריקה מהירה ויעילה בביתכם החדש. על מנת לארוז באופן נכון, עליכם להפריד בין הארגזים של כל חדר וחדר ולהימנע מערבוב חפצים של חדרים שונים באותו קרטון. צעד זה יביא לכך שבתהליך ההובלה והפריקה, המובילים יניחו את הארגזים בחדרים המיועדים. כך תוכלו לפרוק את תכולתם ביעילות ובאופן מסודר.

בשלב זה, חשוב לכתוב על גבי כל ארגז את תכולתו, כך שמעבר לסידור מהיר של הבית, תוכלו למצוא כל חפץ או בגד שתרצו בקלות יחסית.

ומה לעשות עם החולצה שרכשתי בזמן השירות הצבאי?

אם אתם לא בטוחים מה לעשות עם פריט מסוים – להשאיר או לזרוק, שאלו אתם עצמכם, באופן כנה! האם באמת תשתמשו בו? למשל, ערכו מבחן זמן לבגדים, אם לא לבשתם פריט מסוים יותר משנה, רוב הסיכויים שלא תלבשו אותו שוב. כאמור, מעבר דירה הוא זמן לעשות סדר ופחות לסנטימנטים מיותרים. תרמו או זרקו את הפריטים שאינכם משתמשים בהם.

פריטים יקרי ערך

פריטים יקרי ערך מתחלקים לשלוש קבוצות מרכזיות – בקבוצה הראשונה, כאלה בעלי ערך כספי גבוה, לדוגמה תכשיטים ומוצרי אלקטרוניקה כדוגמת טלפונים סלולריים. הקבוצה השנייה כוללת מסמכים וניירות חשובים כדוגמת דרכונים, תעודות מקצועיות ואקדמאיות וכדומה ובקבוצה האחרונה אנו כוללים מוצרים עדינים כדוגמת מסך ה-LCD. המשותף לכל הקבוצות הללו היא הצורך לשמור על תכולתן באופן מיוחד. לכן אנו ממליצים להוביל את הפריטים הללו באופן עצמאי. ארזו את כל הפריטים שהוזכרו בנפרד, הובילו אותם בעצמכם למקום מגוריכם החדש וודאו שהם אכן נמצאים במקום בטוח ולא זרוקים ברחוב יחד עם מכונת הכביסה שהמובילים לא הספיקו להעלות לביתכם.

נקודה למחשבה: באפשרותכם לשכור את שירותיה של אחת מחברות האריזה השונות. חברות אלה יארזו את ביתכם באופן מקצועי ויותר מזה – גם יסדרו אותו בשבילכם. רעיון ששווה מחשבה לטעמנו. על חברות אריזה ושירותים נלווים במאמר שפורסם כאן.

אנו בטוחים שאם תנקטו בצעדים שתוארו, תוכלו לעבור דירה בדרך הנכונה. לא נשלה אתכם שמעבר דירה יכול להיות תהליך קל – הוא לא. יחד עם זאת, אם תעברו בצורה הנכונה, הדבר בהחלט אינו נורא כפי שכולם חושבים ותעשו זאת מהר יותר משאתם מאמינים כך שתוכלו ליהנות מהשהייה בביתכם בשלב מוקדם.

בהצלחה!

צוות BestBox

עשוי לעניין אתכם

אריזת דירה

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

מחפשים חומרי אריזה, ארגזים וקרטונים למעבר דירה בתל אביב? הכירו את האתר 'בסטבוקס' שמביא לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז את הדירה באופן

טיפים ועצות לאריזה

15 טיפים שימושיים לאריזת דירה למעבר

אריזת דירה למעבר היא מיומנות נרכשת. אין ספק שאריזה נכונה יכולה לפתור בעיות הקשורות בשינוע והובלה של פריטים, בטיחותם ופריקתם. בחרנו להציג בפניכם 15 עצות

אריזה בקרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה באשדוד

קרטונים למעבר דירה באשדוד ועוד מגוון חומרי אריזה שיהפכו את המעבר שלכם להרבה יותר נוח ומסודר. אצלנו אתם יכולים למצוא את כל מה שאתם צריכים

הרבה יותר מקרטונים

שירותים נוספים

הזמינו שירותים נוספים במחיר ישיר ובלי מתווכים!

  • שירותי הובלה מקצועיים כולל ביטוח
  • שירות אריזת דירה למעבר
  • אחסון תכולת דירה כולל ביטוחים